Stran 1 od 1

Ford 2.0 16V tuning

Objavljeno: Po okt 05, 2009 10:31 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Okoli VW tuninga se je debata precej dobro ogrela. Poglejmo kaj se da narediti okoli Fordovih motorjev.

2.0 16V zetec iz Mondea. 136KM v originalu

Slika

270KM in 265Nm.
Tukaj pa so zamenjane tudi ojnice in bati ter dodane res hude odmicne gredi.
Posamicne lopute, ter dobro obdelana glava motorja.

Nad 7500 obratov mu zmanjka sape. Mogoce je problem v loputah, ki so od 1300 kubicnega motocikla, ali pa v Fordovem serijskem izpusnem kolektorju, ki pa je zelo dober. Potencial je za 300KM le malce vec truda (in denarja) bo se potrebno vloziti.

Kako se slisi v zivo.
http://www.shrani.si/?1j/MB/3N1Oh7lk/mov00424.3gp

Objavljeno: To okt 06, 2009 7:17 am
Napisal/-a seicento 2
cool

Objavljeno: To okt 06, 2009 7:47 am
Napisal/-a Jeaka
45mm lopute so odlične in večjih 2.0 motor ne rabi.

Objavljeno: To okt 06, 2009 8:40 am
Napisal/-a drmocar
Za 300 konjev bo treba še kar velik narest. Če ima avto res 270konjev potem je že to zelo velik, ker pri 7500 to nanese da je BMEP kar 234psi (za NA je to že ogromno). Če bi blo več konjev pri višjih vrtljajih bi bila ta številka že manjša in motor manj učinkovit - se pravi izgorevanje nebi bilo tako popolno. Vprašanje kaj bi bilo z 50mm loputami, bi bilo treba sprobat, ker za ta output bi blo mogoče res boljše imet večje lopute in bi se z njimi tudi še kaj pridobilo v višjih vrtljajih, na račun zmanjšanja pri nižjih. Ampak spet vprašanje če je to sploh omejitveni faktor v tem primeru.
Motor je drugače bomba in vse čestitke Mondy-ju da je sestavil to zver. :)

Zanimivo je tud to da če bi motor razvil 300konjev, pri recimo 10.000vrtljajih (tolk je približno imela 306ka maxi za gr. F2000 - 311 pri 11.000vrtljajih), bi bil rezultat na prvi pogled impresiven ampak ko enkrat preračunaš BMEP vidiš da ni tolk impresiven oz. je bolj slab (BMEP bi bil 195psi).

p.s.: BMEP je brake mean effective pressure.

Objavljeno: To okt 06, 2009 10:27 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Glede na ostre odmicne gredi bi moral se kaj pokazati v visjih obratih, pocasi pride se kaksna sprememba na vrsto.

Objavljeno: To okt 06, 2009 4:45 pm
Napisal/-a kinkyllama
za 300hp bodo potrebne 48 lapute, 4+4 b injektorjev, odlično portana glava, večji ventili (recimo 30, 35), lažja glavna gred (nova), res dobri bati, ojnice, odmični.....teh 30 bo dražjih ;)

Objavljeno: To okt 06, 2009 6:54 pm
Napisal/-a dominic
mogoce se kaksen lazji vztrajnik...hmmm...sem mislo da bo narascanje moci bolj enakomerno, brez padcev... ??

drugace pa pohvale, i love NA tunig...

lp, dominic...

Objavljeno: To okt 06, 2009 7:23 pm
Napisal/-a MikeLima
Tule nekaj ne stima! Ce imas 270 konj iz dveh litrov pri 7500RPM, gres lahko F1 Mercedesa resevat.
Pripelji tole se na kake druge valje, pa da vidimo. Castim! Pa se polota, ceprav je iz drugega treda.

Objavljeno: To okt 06, 2009 8:07 pm
Napisal/-a mire
To so avtomobili iz slo?
Nisem spremljal prejsnjih tem.

Objavljeno: To okt 06, 2009 8:17 pm
Napisal/-a kinkyllama
vsekakor tudi z novim 100 oktancem ne dosežeš 234 PSI

še enkrat več, da so tele meritve na valjih en k*


je pa vseen tole" močno"!

Objavljeno: To okt 06, 2009 8:20 pm
Napisal/-a abbe
tole je 4 leta star posnetek?

Objavljeno: To okt 06, 2009 8:25 pm
Napisal/-a seicento 2
se avto tudi ni nov

Objavljeno: To okt 06, 2009 11:15 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Pripelji na te valje tvoj avto in je problem rešen. Zacuda pri serijskih avtih pokaze toliko kot je navedla tovarna. Mnogokrat pa celo malo manj.

Na teh istih valjih pokaze recimo Opel 2.0 16V (Calibra, Vectra, Astra GSi) 155KM.
Honda Civic 2.0 Type R pokaze 200KM.

Lahko bi kdo privlekel se kaksen recimo 2.0 dirkalnik na te valje. Castim jaz.

Posnetek je od letos spomladi, ce se ne motim.
Ja to so domaci avti iz domacih delavnic.

Saj to je problem da moc zacne padat ze pri 7500. V planu je bilo da bi motor dal kaj vec od sebe do 8000 obratov ali se prek.

Se nekaj za glodanje , 275KM pri 7500obratih.

Slika

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 5:43 am
Napisal/-a kinkyllama
meritve bi bile še "kar", če bi se navajala samo moč na kolesih..meritev pokvarijo potem koeficienti čez palec...pri serijskih se "izmeri" pač pričakovan rezultat


ja 275hp samo tam je pravi izpušni kolektor, in menjano še malo več...kr preber..o bencinu pa tudi nič!

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 9:55 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Nobenega koeficienta cez palec ni. Merijo se tocne izgube na kolesih. Takrat, ko se valji v prostem teku motorja pocasi ustavljajo. Ce pogledas par grafov, ki sem jih dal lahko vidis, da so izgube zelo razlicne (v procentih).

Zato ker ima oni motor vse bolj tudi ima prek 300KM.

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 10:08 am
Napisal/-a mondy

Objavljeno: Sr okt 07, 2009 10:58 am
Napisal/-a mondy
BMEP, moč, navor in obrati so vsi povezani z osnovno enačbo. Lahko bi govorili samo o navoru pri določenih obratih za laike.
Težko je primerjati ta motor z raznimi S2000 ali F2000 grupami. Te grupe imajo omejtve kot so max kompresijsko razmerje (11:1), max dvig ventila (11mm), velikost lopute (64mm) itd...; Zato razvijajo moč šele v višjih obratih, do max dovoljenih 8500 seveda.
Dotični motor pa ima komp. dobrih 12,5:1 in max dvig ventila 12,75mm, zato tako velika površina pod krivuljo navora.
Kje so rezerve, sigurno na izpušnih kanalih, ki niso bili deležni pretirane pozornosti. Vsekakor pa se bo dalo poigrati še z nastavitvijo jermenic. Izpušni kolektor je še serijski od Focusa ST170, sicer 4-2-1 designed by Cosworth (se še kar drži).