Stran 1 od 1

306 predelava

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 8:00 am
Napisal/-a cobra-boy
Pozdravleni pubeci 8) kolko citam tukaj vidim da se eni res spoznate in bi vas proso oz me zanima kaj pa za 306 je kje ki kateri ko bi kaj motor predelovau al pa kake dele meu? :D hvala za pomoc ze naprej =) Lp

Re: 306 predelava

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 9:48 am
Napisal/-a el_diablo
cobra-boy je napisal/-a: kolko citam tukaj vidim da se eni res spoznate in...


citaj še naprej,boš vse odgovore dobil ;)

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 9:56 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Kaksen motor pa imas sedaj v avtu?

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 10:00 am
Napisal/-a jay
stari nea ga serji z tuningom, že sedaj imaš nek "ror" gor, da te celi mb sliši :lol:

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 10:29 am
Napisal/-a cobra-boy
Pro_Tuning je napisal/-a:Kaksen motor pa imas sedaj v avtu?

navadni 1.8i z sportnim filtrom... :roll:


jay je napisal/-a:stari nea ga serji z tuningom, že sedaj imaš nek "ror" gor, da te celi mb sliši :lol:

eh stari saj pa ni tak hudo mogo sem nekaj za svojo duso naredit pa se dobro se cuje 8) :D :twisted:

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 10:43 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Kaj pa bi rad naredil z motorjem, oziroma kaj tocno zelis?

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 10:53 am
Napisal/-a cobra-boy
am nevem ne ker nevem kaj se bi dalo vse naredit sem nekaj gledo pa ni jih nekaj dosti ko bi se spusli v to .... tak da ...kakšna ideja ? :roll:

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 11:30 am
Napisal/-a gaši

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 11:44 am
Napisal/-a Matey_
Ha idej ne bo nikoli zmanjkalo ... lahko greš v ''enostaven' chip tuning ... lohk pa se mal poglobiš, pa motiraš turbino, menjaš bate in obročke, pa športne odmične gredi, nove injektorje, večjo črpalko za gorivo ... tud nitro se da montirat .. :P

za več idej pa si tuki mal preberi .... morde kej pametnega najdeš ...
http://www.torquecars.co.uk/parts/Peugeot-tuning.php

LP
Matej

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 12:17 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Vse se da. Lahko se zmontira turbina in dobis kar nekaj konjenice.
Ali pa 4 sesalne lopute, za prav tako vec konjenice.
Na koncu je zmeraj odvisno koliko si pripravljen vlozit. Konkretne predelave motorja niso poceni.

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 12:17 pm
Napisal/-a Caby
NA tuning? Turbo tuning?
Za NA tuning + pežo maš na pugi forumu maherja.

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 1:57 pm
Napisal/-a =ZiAn=
Kot so te že vprašali, kaj hočeš, N/A, turbo, kompresor? Se je najprej treba to odločit, potem pa naprej razmišljati...evo za "lušte" zbujati si preberi tole :)

Link 1
Link 2

Lp

Objavljeno: Pe okt 09, 2009 9:12 pm
Napisal/-a monster_d
cobra-boy je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:Kaksen motor pa imas sedaj v avtu?

navadni 1.8i z sportnim filtrom... :roll:


jay je napisal/-a:stari nea ga serji z tuningom, že sedaj imaš nek "ror" gor, da te celi mb sliši :lol:

eh stari saj pa ni tak hudo mogo sem nekaj za svojo duso naredit pa se dobro se cuje 8) :D :twisted:


Najprej se reši automatic getribov, res je len.
Z 2.0 motorja se bi že dalo kaj naret.

Objavljeno: So okt 10, 2009 8:16 am
Napisal/-a cobra-boy


UuuU tale zadevca je mamljiva sicer nevem kak so kaj drugje cene taksnih kitov ampak meni se ta cena ko je tuki nezdi neke pretirana ce je res celi kit tak ko kaze pa pise...

kaj pa na tale kit bi se dalo pol se odmicno bate obrocke lopute pa to menjat al nebi blo pametno ?

Objavljeno: So okt 10, 2009 9:32 am
Napisal/-a Matey_
[quote="cobra-boy]
kaj pa na tale kit bi se dalo pol se odmicno bate obrocke lopute pa to menjat al nebi blo pametno ?[/quote]

sej kolkr se jst spoznam na motorje, bi moral ob montaži turbine najverjetneje tako ali tako menja bate, obročke, tesnilo glave motorja, druge odmične gredi, pa še intercooler za turbino in še kaj bi se našlo. ... ... ... lahko pa, da se motim, nisem mehanik :P

LP
Matej

Objavljeno: So okt 10, 2009 11:36 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Tisto z ebaya je brez veze. Turbina zanic, ostalo pa je se malo alu cevi.
Racunaj na najmanj 2000 EUR za material za turbo kit. Plus delo.

Objavljeno: Po okt 12, 2009 5:56 pm
Napisal/-a Klemenko83
ne sanji preveč...če je možno dobi eno od naslednjih mašin:
2.0 8v 120hp
2.0 16v 155hp ali GTi6 motor in menjalnik z 167hp...not bo pasal ko ata na mamo in najmanj zajebancij boš mel...pa tut koštal te ne bo tolk...konc koncev maš cabrioleta in ti ga bo z kako precej večjo močjo sam zvijal... ;)

Objavljeno: Po okt 12, 2009 9:59 pm
Napisal/-a fanrich
Da se malo vmešam tukaj če je kaki dizlaš ki se spozna....Napisano je da bi se pri zamenjavi turbine verjetno potem zamenjajo tudi ostali deli, batni obročki itd.
Recimo pri 2.0. tdi motorju so 140 km in 170 km. 170km kolikor vem ni drugega kot da ima večjo turbino, ostale stvari so pa enake kot pri 140km. Ali se motim..

Objavljeno: To okt 13, 2009 5:52 am
Napisal/-a dominic
se to ni da ima vecjo turbino...je samo ECU remapan in je to, to...

kar se tice zgorajsnega linka iz ebay...bolj kot ne kinder jajcka... =)...

ob menjavi dolocenih stvari pa ni panike...je predvsem odvisno v kaksne vode se podajas, v okviru normale, ali mislis it bolj v ektrem...recimo za moj avto (masina) vem, da gre z turbotom na lepih 235ps (+110ps), glede na osnovo...in to je samo turbo kit, z vsemi pritiklinami, IC, cevi, sesalni/izpusni kolektor... cena je zanemarljiv 4500€ z vgradnjo, seveda je tukaj njihova garancija...

na ebay.ju je marsi kaj, samo vedet moras kje kupit...

lp, dominic...

Objavljeno: To okt 13, 2009 8:36 am
Napisal/-a fanrich
dominic:

Ni res da je samo ecu spremenjen. Že logično poglej zakaj potem 140 konjski cipajo na 170. 170 pa na recimo 190. Zakaj ne 140 na 190 če je vse isto? In tukaj me zanima če je govor samo o večji turbini ali so tudi ostale stvari okol osnovnega motorja prilagojene. Recimo sklopke, ojnice itd