Stran 1 od 6

Opel corsa A turbo by kovcek

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:03 am
Napisal/-a Kovcek
Ker sem bil na nek način izzvan, bom tu na kratko predstavil mojo corso

Na začetku (2005) je izgledala takole:
Slika
Slika

Iz tega je spomladi 2006 nastalo tole:

Slika
Slika


Vse do danes se je avto skozi nadgrajeval - postajal vse hitrejši in danes je končna podoba taka:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Zelo zelo kratek opis, kaj vse je na avtu oz. kaj je dodelano-predelano:
- v osnovi motor iz calibre 2.0 16V turbo z drugimi ojnicami, bati, ojačitvami ipd.
- 6-stopenjski menjalnik prav tako iz calibre 2.0 16V turbo + Quaife zapora diferenciala
- turbina garet T3/T4
- elektronika megasquirt by tuning man aka vseved
- močnejša sklopka
- digitalni števec iz kadetta gsi
- poliesterska sprednja blatnika - konkretno poširjena, sprednji in zadnji pokrov
- makrolom stekla

V teh letih smo se naučili marsikaj in uničili kar nekaj motorjev in menjalnikov (5-stopenjskih)

Žal dejanske moči do sedaj ni bilo možno izmeriti (bil na valjih pri Avtoelektroniki in je že na 4000 obratih v 6 prestavi zavrtelo kolesa v prazno)...ocenjena moč je na cca. 500 PS...najboljši čas na 402m je bil postavljen pred kratkim in sicer 11,6 oz. 11,7 z reakcijo...lanski in letošnji rezultati so bili več kot odlični, saj mi je uspelo ubraniti lanskoletni naslov prvaka v madžarskem prvenstvu, letos pa še skupno absolutno drugo mesto


Tu sta še dva posnetka z zadnje dirke v Osijeku:
http://www.youtube.com/watch?v=mqKaCraM ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=NP9lqMaa ... r_embedded
Kot napisano, to je zelo na kratko, ker v štirih letih se je vsega skupaj nabralo res ogromno.

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:13 am
Napisal/-a DaDek
respekt ;)

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:28 am
Napisal/-a Mgajvr
čestitke in pohvale! me pa zanima kaj je zamenjano na podvozju, je kak poseben izpuh, teža avta po predelavi?

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:31 am
Napisal/-a pinny
una slika iz spomladi 2006 mi je korsa ful huda, če bi taka ostala bi blo še najbolje :), edin bed luk se mi ne dopade :)
no važn da teb všeč kaj počneš z njo :)
tta je bla pa huda, kolesa šla u prazno :D
če se malo pohecam, taki mali prdec pa tolk konjev :D

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:31 am
Napisal/-a Kovcek
Mgajvr je napisal/-a:čestitke in pohvale! me pa zanima kaj je zamenjano na podvozju, je kak poseben izpuh, teža avta po predelavi?


Podvozje je na maksimum stršano (gokard :lol: )...avto zadaj dvignjen na maksimum, spredaj spuščen na maksimum (zaradi trakcije), izpuh fi 76 + devito izpušni lonec

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:38 am
Napisal/-a ManIAK
Poštena zadeva.

Škoda da ne zgleda kot je 2006, pa nekih 300hp pa daily driver... 8)

Drugač pa pohvale za celotn projekt.

Objavljeno: Po okt 19, 2009 7:51 am
Napisal/-a xsara
pohvale za lepo izpeljan projekt in seveda za končni rezultat (hudobija na kolesih) 8)

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:30 am
Napisal/-a Kovcek
Avto je bil na začetku res mišljen tako za tuning, kot tudi za styling (a manj), vendar je pač naneslo tako, da sem se posvetil izključno dragracu in za styling enostavno več ni bilo prostora :P

Objavljeno: Po okt 19, 2009 8:55 am
Napisal/-a croma_man
nisi edini ki se mu je to zgodilo (čanžeka.press) :lol:

Objavljeno: Po okt 19, 2009 9:13 am
Napisal/-a roberto-82
hudooooooooooooooooooooooooo :D :D :D

Objavljeno: Po okt 19, 2009 9:40 am
Napisal/-a jay
ta verzija je bila res bomba 8)
Slika

ampak za drag race res ni bla primerna :twisted:

Objavljeno: Po okt 19, 2009 9:48 am
Napisal/-a gofra
Poštena Corsa!

Ampak nekak ne morem mimo občutka, da če bi bila spredaj težja, da bi pospeševala bolje iz štarta. Koliko pa je težka sploh?

LpF

Objavljeno: Po okt 19, 2009 9:56 am
Napisal/-a Tomas666
jay je napisal/-a:ta verzija je bila res bomba 8)
Slika

ampak za drag race res ni bla primerna :twisted:


2x
norooooo :-P :twisted:

Objavljeno: Po okt 19, 2009 9:56 am
Napisal/-a zazi
respect :) na kolko kilometrov jo pa sraufas k mas tok pritiska da kr eksplodira k startas? :D

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:07 am
Napisal/-a jay
sem še našel nekaj fotk. Res okusna petarda



Slika

Slika


Slika


Slika

[/img]

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:20 am
Napisal/-a rs2
Ja pohvale Kovček, ni kaj,

eden redkih slo strojev, ki delajo in so kaj pokazali na dragraceih.

Imaš še kake podatke o 60feet, 200m, izhodne brzine? Bi blo zanimivo malo pogledati tko za info, pa tud ostali uporabniki bi dobili idejo kaj sploh pomeni 11s car.

Marsikdo sploh ne ve, da 13s je hitro - npr m3 343ps se matra za v 13 s.... Ampak 11s je drug svet - ni le 2s razlike, pomeni 2 s razlike in dosti večja izhodna hitrost...

Kakorkoli, pohvale za avto.

lp

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:22 am
Napisal/-a TYAN
bil je lep avtek...pa si ga zajebu ...
bi rajš eno drugo corso predelo ... :(

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:43 am
Napisal/-a Kovcek
@rs2: na te podatke pa sem čist pozabil :oops: ...avto je spredaj spodaj pod vodnim hladilnikom obtežen z cca. 40 kg svinca...po obtežitvi se je čas na 201m izboljšal za 0,3 sek - sem pa rahlo izgubil na končni hitrosti (cca. 10 km/h)...čas na 60ft je sedaj 1,9 sek, 201m 7,7 sek, izhodna pa se sedaj giblje skoraj vedno okrog 205 km/h...vozim pa na 2,4 bar pritiska, več si ne upam, ker imam not trenutno serijske bate, ker smo pred King of Europe uničili dva motorja in več nisem imel wiseco batov...btw. poleti mi je na wiseco batih zlomilo dva sornika (in to točno na sredini v ojnici), pa nihče ne ve vzroka - imaš mogoče ti kako idejo?

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:47 am
Napisal/-a rs2
Kako zlomilo? Samo sornik - je počil bat tam kjer gre sornik skozi?
Kako visoko vrtite motor?

Kateri fi sornika imaš?
Imaš ojačan bat spodaj pri sorniku?

Vse to wiseco naredi... in to ne za dosti več denarja...

Veš, da smo SKN zastopniki za wiseco?...

Imaš kako sliko?

Kje si pa vzel wisecote?

Objavljeno: Po okt 19, 2009 10:49 am
Napisal/-a Kovcek
tyan je napisal/-a:bil je lep avtek...pa si ga zajebu ...
bi rajš eno drugo corso predelo ... :(


Potem bi bila ta tema v styling forumu in ne tuning :P