Stran 1 od 1

Športno vzmetenje - 50 oz. 55 mm

Objavljeno: Če okt 22, 2009 7:39 pm
Napisal/-a gaara
Pri vzmetenjih za Audi A3 sem zasledil podatek "VA-Federbeinaufnahme, ø55mm ali 50mm.

Zanima pa me, kaj je sploh to, oz. če je bilokakšna varianta, da se recimo 55mm varianto vzmetenja vgradi na avto, ki ima specificirano 50mm, magari s predelavo vzmetenja.

Objavljeno: Če okt 22, 2009 7:42 pm
Napisal/-a abbe
jst ne razumem kaj te zanima,na zastopm najbl vprasanja.dj mal bol razloz kaj je s tem fi55m.fi cesa je to?

Objavljeno: Če okt 22, 2009 7:52 pm
Napisal/-a MacTron
Razlage na pol... mene bolj moti to, da ljudje ki VOZIJO taksne avtomobile ne znajo niti
povedati katera sasija, motor itd... A3 kaj? 8L / 8L facelift ali 8P

Federbein - je del amortizerja ...sepravi sprasuje, ce lahko da te vzmeti na obstojece amortizerje...

torej gaara, ne, ker bos moral menjati amortizerje, ce bos hotel iti nizje od 35mm.
V tem primeru predlagam gewinde...

Objavljeno: Če okt 22, 2009 7:55 pm
Napisal/-a gaara
to gre za Gewindfahrwerke, kar pomeni kompletno amortizerji + vzmeti

A3 8P Sportback, sami ni glih to tle najbolj pomemben podatek

evo ena varianta, pač za H&R imajo za tak tip vozila (in tudi vsi drugi proizvajalci vzmetenj) dve možnosti, ki se razlikujeta samo po tem podatku:


29258-1
Monotube Audi A3 incl. Sportback, Typ 8P, nur 2WD, nur für VA-Federbeinaufnahme ø55mm
Tieferlegung [mm] HA: 30 - 60, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 60, Baujahr: ab: 05.2003 | Hinweise: 12 17 32


29258-2
Monotube Audi A3 incl. Sportback, Typ 8P, nur 2WD, nur für VA-Federbeinaufnahme ø50mm
Tieferlegung [mm] HA: 30 - 60, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 60, Baujahr: ab: 05.2003 | Hinweise: 12 17 32

Objavljeno: Če okt 22, 2009 8:16 pm
Napisal/-a gaara
Slika

to najde G pod search slike, magar slo izraz za to, da vprašam kakšnega amortizer mojstra

Objavljeno: Če okt 22, 2009 11:42 pm
Napisal/-a MacTron
gaara: Nima veze slika... in ima ZELO vezo s pravo sasijo 8P kajti Sportback ima razlicne
debeline amortizerjev in sicer bi to najlazje preverili na servisu ali pa po sasijski st.

Tu imas 2 taksni primerjavi in sicer prva slika je 49,6 mm, druga pa 54,6 mm (znotraj se 15-tih).

http://mactron.sytes.net/audi_a3_8P_sportback_1.jpg (1680 x 996 HD)
http://mactron.sytes.net/audi_a3_8P_sportback_2.jpg (1680 x 1000 HD)

Objavljeno: Pe okt 23, 2009 8:02 am
Napisal/-a gaara
MacTron, sej jst vem, da imam na svojem avtu 50mm, zanima me če je kakšna varianta, da spravim gor na moj avto 55mm verzijo vzmetenja, verjetno kar tko ne bo šlo, zato pa sprašujem, a je predelava mogoča, smiselna, cenovno smiselna ipd...

Objavljeno: Pe okt 23, 2009 11:31 am
Napisal/-a MacTron
gaara: Ne, oz. je varianta, da ti dve odvaris in privaris 55mm (v motornem prostoru) vendar
ne garantiram tovarniske kakovosti zvara. Ne razumem cemu ta smiselnost, ce imas pa na
razpolaga tudi 50mm?...

Objavljeno: Pe okt 23, 2009 12:58 pm
Napisal/-a gaara
če je pa varianta, da dobiš zadevo po 1/3 cene (eg. 1k€ ceneje), potem se pa že splača malo razmisliti o tem


ja varjenje ni najbolj zaželjenja izbira, najraje bi, če se da "tist del" vzmetenja zamenjat, zbrusit, zvrtat nove luknje ipd...

Objavljeno: Pe okt 23, 2009 4:11 pm
Napisal/-a MacTron
gaara: Uredu, za cca. 400€ se pa res splaca (verjetno V3), vendar vedeti moras nekaj, da je strut
dimenzioniran in da se zgoraj nahaja tocno dolocen rob (visina) in z odvzemanjem teh 0.5cm bi moral
zopet zvariti enak obod kroga. Kar se tice pa zamenjave sem ti pa ze povedal odvariti, vendar ti to
ni po volji oz. tudi sam ne bi tega delal (tovarnisko je le tovarnisko)... Spodaj imas se eno sliko
katera prikazuje ta del strut-a. http://mactron.sytes.net/audi_a3_8P_sportback_3.jpg (1680 x 989 HD)

Torej najbolje bo, ce se zapeljes do monterja kateri ti bo stroskovno ocenil material + ure ter tudi
zmontiral gor (gewinde + nastavitev), kajti mimogrede za uspesno homologacijo potrebujes izpis iz
optike + potrdilo o strokovni montazi, ker brez tega te ne bodo spustili cez homologacijo.

Objavljeno: Pe okt 23, 2009 4:52 pm
Napisal/-a gaara
hvala MacTron, malo bolj je že jasno o čem je sploh govora

tole pač ne bomo šli varit, tist kar naj bo zvarjen na avto tko kot mora bit