Stran 1 od 1

Športni kolektor

Objavljeno: Po okt 26, 2009 6:46 pm
Napisal/-a (Ales)
Lep pozdrav
imam golfa 2gti 1.8 8v in me zanima kakšna je (v splošnem) razlika med 4-1 ali 4-2-1 kolektorjem in kaj bi bolj pasalo na 8v.
hvala

Objavljeno: Po okt 26, 2009 7:32 pm
Napisal/-a nightmare
Najbol preprosta razlaga:
4-2-1: več navora v nižjih obratih man v visokih
4-1: man navora v nižjih obratih več v visokih

Zdej se pa odloč kaj ti bol odgovarja.

Objavljeno: Po okt 26, 2009 7:46 pm
Napisal/-a alanq4
4-2-1 je za srednje do višje obrate. S takim boš najmanj navora izgubil v nizkih in pa motor bo lažje dihal in se lepše vrtel (seveda je marsikaj odvisno od dolžine in premera cevi)
4-1 je pa bolj za visoke obrate in se ti splača samo če imaš že kaj predelano in kako divjo odmično notri. Boš pa konkretno zgubil navor v nizkih.

Moje priporočilo je 4-2-1 pa seveda naprej lepo pretočen ror, ki se malenkost zmanjša po premeru proti zadku, da plini ob ohlajanju obdržijo konstantno hitrost po cevi.


edit: vidim da ti je ta čas že nightmare podobno odgovoril :D

Objavljeno: Po okt 26, 2009 8:03 pm
Napisal/-a (Ales)
u hvala za konkretne odgovore
v bistvu ima moj golf 2 sredinska lonca in potem še zadnji lonec (kateri definitivno ostane original). Sedaj prvi lonec (namesto katalizatorja) je tisti ki mislim da bo zraven tudi romal ven, za drugega sredinskega pa nevem še točno. Ker avto je že sedaj dosti glasen in nočem da se preveč dere :D
gledal sem pa nekaj takega:
http://cgi.ebay.de/TA-Edelstahl-Faecher ... 19b71da52c
zelo podoben supersprintu
http://cgi.ebay.de/885901-SUPERSPRINT-F ... 35a39b3816

alan: ali tisti povoj okoli cevi na kolektorju tudi kaj pomaga (po teoriji naj bi se toplota notri bolj ohranila in bi šli plini hitreje ven).

Objavljeno: Po okt 26, 2009 9:18 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Tile famozni srednji in visoki obrati ne drzijo povsem.

Ob pravilni izdelavi je 4-1 zmerja boljsi od 4-2-1. Seveda so to po meni narejeni kolektorji za vsak avto.

Objavljeno: Po okt 26, 2009 9:26 pm
Napisal/-a abbe
za tok dnarja ti ga ze nekdo custom naredi in bo sigurn bolsi k ta k je kupljen

Objavljeno: Po okt 26, 2009 9:49 pm
Napisal/-a Jeaka
abbe je napisal/-a:za tok dnarja ti ga ze nekdo custom naredi in bo sigurn bolsi k ta k je kupljen


No dejte no tole pa ja ni tok simpl narest, je kr nekej računanja in je vse pogojeno z komponentami v motorju.

Objavljeno: Po okt 26, 2009 10:38 pm
Napisal/-a abbe
Jeaka je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:za tok dnarja ti ga ze nekdo custom naredi in bo sigurn bolsi k ta k je kupljen


No dejte no tole pa ja ni tok simpl narest, je kr nekej računanja in je vse pogojeno z komponentami v motorju.

jst sm mislu na ceno.in mislm da za 500 eur se bo najdu vrjetn kdo ki bi ga naredu

Objavljeno: To okt 27, 2009 8:05 pm
Napisal/-a (Ales)
abbe jaz bi kupil tistega za pod 200€, ker 500€ ne mislim dat za to (mal več kot 500€ sem dal za cev avto) :D

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 12:57 am
Napisal/-a drmocar
Pro_Tuning je napisal/-a:Tile famozni srednji in visoki obrati ne drzijo povsem.

Ob pravilni izdelavi je 4-1 zmerja boljsi od 4-2-1. Seveda so to po meni narejeni kolektorji za vsak avto.
Tole sploh ni res. Čist odvisno od aplikacije, kaj želiš od motorja itd. Tako je tud z equal lenght kolektorji, ki niso nujno najbolši. Pa da ne govorim o tappered ceveh itd.

Razen če delaš "dyno queen" ki zmaga v ozkem območju vrtljajev.

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 12:54 pm
Napisal/-a mondy
Tudi 4-1 kolektorje se da skonstruirat, da "delujejo" na siršem območju vrtljajev. Drugače je pa tudi možen hibrid 4-1 in 4-2-1 kolektorja, ki združuje lasntnosti obeh.
Pri tem se v grobem za določanje 4-2 dolžine/premera uporablja "formulo za dolžino/premer 4-1 kolektorja in potem dožino 2-1 dela po " formulah za 4-2-1 kolektorje.
Formule pa naj ostanejo skrivnost.... :P

Objavljeno: Sr okt 28, 2009 2:31 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
4 v 1 mora uporabljat cevi razlicnega premera, pravilo narejen 4 v1 , in se par detajlov s katerimi se dobijo odlicni rezultati. Meni to deluje.

Objavljeno: To maj 11, 2010 7:04 am
Napisal/-a Yurex7
Da ne odpiram nove teme bom kr tukaj vprašal.


Izpušni kolektor za Focusa 2005 (1.6 Ti VCT motor) iščem... Ali morda koga, ki jih dela custom v sloveniji? Pozna mogoče kdo kakašnegA?

Objavljeno: To maj 11, 2010 7:42 am
Napisal/-a =ZiAn=
uporabnik Hemingway jih dela po meri...ampak te bo stalo, drugače pa si poglej na kakšnem ebayu ampak ne bo primerljiva kvaliteta, bo pa (ponavadi) dosti ceneje.

Lp

Objavljeno: To maj 11, 2010 7:38 pm
Napisal/-a erc
tudi mi (firma Tunerc) delamo izpušne kolektorje po meri in zraven dobiš še izpisek moči pred in po posegu.

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 8:49 am
Napisal/-a hemingway
Jaz sm kar program kupil ameriški licenčen za konstruiranje in izračunavanje izpušnih kolektorjev ter sesalnih ubistvu vneseš vse parametre celega motorja notri od odmičnih, prekiravanja odmičnih, obliko izgorevalane komore, oblika bata, CR, bore, stroke, ali je mašina NA ali FI in na kolk barov filaš ali je kompresor rootov, vijačni, turbina, koti ventilov....
Naredim zelo natančno simulacijo pretokov plinov in s kakšnimi premeri in dolžinamu kje kaj pridobimo oziroma izgubimo.
Vse preračune oziroma rezultate simulacije lahko sprintam da dobite konkretne rezultate v roke.
Sedaj čakam še merilne valarje kjer bom lahko tudi izmeril before after rezultate da ne bo več dvomov kaj je bolje in kaj je slabše.
Za enkrat še nimam prijavljene obrti tako da tega še ne morem delati za denar :)

Če nisi pripravljen odštet nekaj več denarja za custom kolektor iz inoxa ali inconela potem kupi nekaj kar je najceneje ne ebayu sam tolk da boš mel mal drugače in boš zadovoljen ker pravi kolektor je cela znanost in veliko časa gre za to da ko že imaš preračune teoretične dejansko narediš še testiranja in izdelek kot se zagre...

nekaj mojih:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Za Honde pa take komercialne avte je že veliko izdelovalcev kolektorjev kvalitetnih tako da se ga ne splača na novo tazvijat za stock motor. Če se gra pa za dirke in predelave motorja potem pa se splača narediti nov kolektor seveda z vsemi ostalimi dodelavami da iztisnemo iz takega izpuha maximum...

Point dobrega sistema je tudi v tem koliko sodeluje z sesalnism sistemom.
Dober sesalni kolektor z izpušnim naredi celo nadtlak v komorah tako da se motor še bolje polni s svežim zrakom.
Če to dosežete izgledajo krivulje nekako takole kjer se vidi da imam nadtlak v komorah pri polnem gasu 118kpa.

Slika

Objavljeno: Sr maj 19, 2010 6:14 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Opel mojstri iz Murske Sobote so za 2.5 V6 Oplov motor izdelali se izpusni kolektor , poleg boljsega sesalnega kolektorja ter 3.0 odmiciih.

Iz motorja smo izvlekli 265KM. Vse original Opel razen izpusnega kolektorja in elektronike. V originalu 170KM.

Slika


Iz original Hondinega Civic Type R 2.0 motorja pa smo z dobrim izpusnim in sesalnim kolektorjem s posamicnimi loputami, 8 injektorjev , izvekli malo manj kot 260KM, v originalu 200KM.

Slika

Dirkalniki se tudi v praksi zelo dobro obnesejo in dosegajo dobre case.


Osebno se mi zdi se najbolj posrecena predelava VW 1.4 75KM motorja na 170KM
Ve o tem motorju pa tukaj.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=71459

V sesalnem in izpusnem sistemu se skriva veliko rezerve. Seveda se je treba lotit "po predpisih" da se doseze pravi rezultat.