Stran 1 od 2
Downpipe
Objavljeno: Če okt 29, 2009 5:22 pm
Napisal/-a corsa16v
ker sem novopečeni lastnik 1.8T motorja in bi rad pridobil še kakšnega konjička več, me zanima kakšna je pravzaprav funkcija ti. downpipe, ali ta zadeva nadomesti katalizator glede na to da ima odprtine, vsaj iz slik je tako razvidno za lambdo sondo?
Vprašal bi pa tudi z akakšen nasvet glede tega 1.8T motorja (110kw), kaj se splača predelat za zmeren vložek?
http://cgi.ebay.at/Turbo-Downpipe-1-8-T ... 2ea8bcda17
Hvala za odgovore in lp,
Objavljeno: Če okt 29, 2009 5:47 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Smiselno je potem nadgradit še izpuh. Pridobiš pa že zaradi tega ker je katalizator odstranjen. Za kater avto pa se gre to? Pa ponavadi te zadeve niti ne pašejo "šrauf na šrauf", čeprav so izbrane in kupljene za dotičen model avta.
Objavljeno: Če okt 29, 2009 5:54 pm
Napisal/-a corsa16v
Gre se za octavio 1U,letnik 2000, limizina
Objavljeno: Če okt 29, 2009 9:12 pm
Napisal/-a kingroad
zmeren vložek denarja je relativna stvar....
če hočeš kolikor toliko spodobne konjiče zamenjaš komplet izpuh z downpipe-om, diverte valve (serijski pušča), tlačni regulator (4bar) in en kvaliteten čip( SKN, RSR,...). priezeš na nekje 190-200KM
lp
Objavljeno: Če okt 29, 2009 10:40 pm
Napisal/-a abbe
vse kar je napisal kingroad sam da gres poj cip "pisat" na valje
Objavljeno: Če okt 29, 2009 11:47 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Za slaba 2 jurčka dobiš zdravih 40-50HP. Naslednjih 50 ne bo več tako poceni

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:01 am
Napisal/-a corsa16v
Ok, 2000 EUR je ravno toliko kot je avto vreden, tako da mislim nameniti max 1000 EUR za predelavo, se pravi najprej svetujete izpuh+downpipe, kasneje še čip in diverter valve, ker sem sam bolj neuk, me sedaj zanima kam se lahko obrnem za nakup in montažo teh stvari (bi bil fabi recimo okej izpuh in downpipe iz neta?), za diverter valve nimam pojma, čip st epa rekli Rsr?
LP
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 9:15 am
Napisal/-a MAX CAVALLERA
in kaj vse bi potreboval za kaj več,do kolk sploh zdrži tak motor,če menjaš še ojnice,bate ,IC in ostalo navlako,pa kdo to naredi res O.K.
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 10:23 am
Napisal/-a R 34 GT-R
MAX CAVALLERA je napisal/-a:in kaj vse bi potreboval za kaj več,do kolk sploh zdrži tak motor,če menjaš še ojnice,bate ,IC in ostalo navlako,pa kdo to naredi res O.K.
injektorji, večja turbina, večji IC, motor sam zdrži 350HP, za kaj več je potrebno menjat ojnice, bati so OK serijski, drugače pa se da navit 1.8t na 400kW...
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 11:36 am
Napisal/-a zazi
to kar je napisal kingroad, ostalo grejo številke uff visoko.. R 34 GT-R ti je povedal samo od motornega dela, nazalost je se druga "navleka" polosi, roke ubistvu celotno podvozje, ojačitve bloka, menajlnik, sklopka, večje bremze --> večja platišča
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 11:46 am
Napisal/-a MAX CAVALLERA
Vložek bi res bil kar velik in kdo pri nas je uspel 1.8T mašino uspešno nadgraditi,v kateri delavnici
Kaj pa motor pri audiju S3,to bi verjetneje bilo ceneje ali ne
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 11:49 am
Napisal/-a jay
je uspel uporabnik @cicero navit v višave 1.8t motor

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 11:56 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Kar nekaj jih je ki se vozijo okoli s 300HP+, je pa dejstvo da je osnova zelo trpežna, s preventivo pa trajajo dolgo tile motorji.
Če misliš novega S3 ne vem kako daleč so že s kiti, najde se že sigurno kaj, stari S3 pa ima samo večje injektorje in K04-023 turbino se mi zdi.
Beetle od Robide je tudi bil narejen na okoli 500HP.
Od mehanikov se pa tudi najde kakšen ki je sposoben dobro vse sestavit, ne da potem na valjih vse spušča

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 12:02 pm
Napisal/-a PRODRIVE
zanima me za staro S3
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 12:03 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
PRODRIVE je napisal/-a:zanima me za staro S3
Ti to resno?

Objavljeno: Pe okt 30, 2009 12:03 pm
Napisal/-a rs2
R 34 GT-R je napisal/-a:MAX CAVALLERA je napisal/-a:in kaj vse bi potreboval za kaj več,do kolk sploh zdrži tak motor,če menjaš še ojnice,bate ,IC in ostalo navlako,pa kdo to naredi res O.K.
injektorji, večja turbina, večji IC, motor sam zdrži 350HP, za kaj več je potrebno menjat ojnice, bati so OK serijski, drugače pa se da navit 1.8t na 400kW...
Naredit res ok ni niti tak problem, ČE SE NE ŠPARA TAM KJER SE NE SME. To je pa skor povsod, če govorimo, da mora avto držat brez nepotrebnega šraufanja.
Edini, ki je to sprobal na lastni koži (pa če bi še enkrat delal bi delal drugače) je bil Cicero.
Drugače je 1.8T motorček kar trpežen, čeprav 350hp ni dolgoročnih z serijskim motorjem in so to bolj pobožne želje kot kaj drugega.
Bati serijski? Ja dokler spuščaš kompresijo z debelejšo dihtungo, kar je pa spet bolj lovska rešitev. odvisno od konjev kam želiš prilesti in to se potem odloča, kako kompresijo se naredi.
motor se da navit veliko več kot 400KW ampak potem to ni več daily driver oziroma ni več odzivnosti, ki so jo fantje navajeni.
Pri nas se ravnokar dela na projektu S3 1.8T, ki bo dihal z dobrimi 500hp. Bo avto tudi za vsak dan.
Glede fanta, ki je začel temo;
- čip pa auspuh prineseta največ. Vse ostalo draži zgodbo...
Abbe; valji? ja, če imaš custom zgodbo in če znaš delati z avtom na valjih...Za serijske komponente v avtu ni potrebe po dragih urah na valjih, razne če se zmeniš z tunerjem, da ti to naredi "poceni".
Če je pa avto resno predelan, pa je definitivno potreben pro računalnik, ki ti omogoča marsikja več kot serijski (čeprav je serijski super)...
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 1:02 pm
Napisal/-a PRODRIVE
resno me zanimajo ti VAG motorji ker je že glih tema o tem ,sicer avtorju smetim temo,če lahko

ampak nisem zgleda tukaj edini,poleg zgornjih
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 6:16 pm
Napisal/-a kingroad
corsa16v je napisal/-a:Ok, 2000 EUR je ravno toliko kot je avto vreden, tako da mislim nameniti max 1000 EUR za predelavo, se pravi najprej svetujete izpuh+downpipe, kasneje še čip in diverter valve, ker sem sam bolj neuk, me sedaj zanima kam se lahko obrnem za nakup in montažo teh stvari (bi bil fabi recimo okej izpuh in downpipe iz neta?), za diverter valve nimam pojma, čip st epa rekli Rsr?LP
izpuh, poglej na eBayu, mislim da čez 600eur nebi smel biti (komplet z downpipe-om)
diverte valve cca 100eur (kvalitetne dobiš pri SKN in RSR)
tlačni regulator cca 50eur (greš na porscheja)
kvaliteten remap ECUja cca 400eur (odvisno od tunerja)
priporočam še kakšen dober zračni filter.
skupaj cca: 1.200eur
lp
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 6:20 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Kot ti je svetoval kingroad, za cenovni optimum pa poišči še kakšnega lokalnega auspuharja, ker tak fi, kot ti rabiš, še lahko strojno krivijo., ker bo veliko ceneje. Naj ti naredi 2 skoznja lonca, cev v loncu naj bo malenkost v konus, gledano proti izhodni luknji. (mogoče namig, fabipower, sam z njimi nimam izkušenj, sem pa slišal par pozitivnih argumentov)
Objavljeno: Pe okt 30, 2009 7:07 pm
Napisal/-a peroRS
Jaz bi ti za ta letnik Octavie (nima ASR-a) najbolj priporočil SAMO čip. Imam izkušnje z RSR čipom (190KM, 285Nm) tako z navadno 1.8T (isti letnik kot tvoja) ter tudi s faceliftano karavan 4x4 letnik 2002 in lahko ti povem, da avto rata prava zverina.
Sploh FWD tastare 00', ker nimajo neke velike teže (ca. 1250kg).
Vse ostale predelave te udarijo po žepu pa tudi izkoristek vseh konj postane vprašljiv, 1. in 2. prestava z malo preveč težko nogo brez ASR-a vrtita v prazno
Da skrajšam post...daj čipat, pa če ti pol rata premal se lahko spustiš v podroben tuning motorja in ostalih komponent.
Čipana 1.8T:
http://www.youtube.com/watch?v=sDNf-8EZCGc
lp
