Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
AssKicker
Novinec
 
Prispevkov: 385
Pridružen: Po jan 20, 2014 7:08 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a AssKicker Pe maj 24, 2019 8:52 am

Dost okvar po čipanju je tudi zato, ker ljudje spremenijo slog vožnje. Več navora pri nižjih obratih, in potem začnejo vozit z dizli na 1300 obratih, potem je pa mapiranje krivo za okvaro vztrajnika, egr ventila, itd...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7174
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a pskoda Pe maj 24, 2019 10:14 am

Mehanski sklop (motor, menjalnik, sklopka,..) manj trpijo, če voziš z 2000rpm kot z 1300rpm ali celo manj
Lp
 
Pero101010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne jan 03, 2010 12:08 am

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Pero101010 So jun 08, 2019 1:59 pm

Pozdravljeni,

potem chiptuning recimo narejen pri CSS-ju ne vpliva na delovanje egr-ja in pdf filtra? Tudi recimo, da ostane maksimalen navor kot je sedaj pri 1750 vrtljajih naj ne bi smelo biti problemov z vztrajnikom.
Torej potem svetujete tuning na 1.5tdci 120hp, ker naj ne bi imel težav z okvarami in vztrajniki?
Sam pogledujem pri dveh podizvajalcih za tuning. Eden ima mape od CSS-ja drugi pa od VS tuning. Kaj priporočate?

Lp.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4671
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a sašo5 Ne jun 09, 2019 10:45 am

nobenega "podizvajalca" :roll: pokliči na CSS in se zmeni za datum.....pika :!:
 
Pero101010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne jan 03, 2010 12:08 am

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Pero101010 Ne jun 09, 2019 11:37 pm

Zakaj pa ne izvajalcev ki sodelujejo recimo z firmo CSS?
Kar se tiče CSS tuninga opravijo kvaliteten tuning?
Ali bi koga drugega priporočili?

Lp.
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe maj 28, 2004 2:10 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Gyga To jun 11, 2019 1:15 pm

pskoda je napisal/-a:Mehanski sklop (motor, menjalnik, sklopka,..) manj trpijo, če voziš z 2000rpm kot z 1300rpm ali celo manj


Da ne govorimo o DPF filteru. Opcija Sport na DSG-u je veliko bolj prijazna do filtra. Regeneracije skoraj da ni. Medtem, ko ga Eco mode kar zabija.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov