el_diablo je napisal/-a:dejvi je napisal/-a: Še enemu pa so naredili na golfu iz 90 na 140 HP. Si predstavljate razliko...?
fajn filing ja
dejvi je napisal/-a:el_diablo je napisal/-a:dejvi je napisal/-a: Še enemu pa so naredili na golfu iz 90 na 140 HP. Si predstavljate razliko...?
fajn filing ja
He, he, si bil to ti zraven mene takrat?
kitta je napisal/-a:Lepo pozdravljeni,
Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.
Hvala za odgovore
ludbe je napisal/-a:kitta je napisal/-a:Lepo pozdravljeni,
Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.
Hvala za odgovore
S čipanjem je pri tem motorju na udaru sklopka, pa vztrajniki so tud kritični, sam tej motorji so že brez čipa kritični, pa ne me prec opluvat, obstajajo tud izjeme seveda katerim lepo dela
tko kt pr 130konjskih tdi-jih vag grupe, poznam dost modelov k so mogli sklopko menat, vključno z mano, sam daš not karbonsko pa gas naprej
mel pa golfa čipanga 80.000km pa delal brez problema, bil pa čipan pri RSR, tko da ti čipanje priporočam
im nobody je napisal/-a:jaz mam 1.9 tdi 110 prevoženih 215 vendar mašina servisirana redno na 15.000 nič ne kadi ali pije olja...zanima me kok je rizika za čipat
kitta je napisal/-a:ludbe je napisal/-a:kitta je napisal/-a:Lepo pozdravljeni,
Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.
Hvala za odgovore
S čipanjem je pri tem motorju na udaru sklopka, pa vztrajniki so tud kritični, sam tej motorji so že brez čipa kritični, pa ne me prec opluvat, obstajajo tud izjeme seveda katerim lepo dela
tko kt pr 130konjskih tdi-jih vag grupe, poznam dost modelov k so mogli sklopko menat, vključno z mano, sam daš not karbonsko pa gas naprej
mel pa golfa čipanga 80.000km pa delal brez problema, bil pa čipan pri RSR, tko da ti čipanje priporočam
Jah, odgovor v tretjem postu te teme pa trdi ravno nasprotno kar se sklopke in vztrajnika tiče
No jst ga bom vsekakor čipal pa nej bo kar hoče
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov