Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
kitta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jul 11, 2008 8:40 pm

Napisal/-a kitta Po nov 02, 2009 7:01 pm

ooo, se je pa kr neki odgovorov nabral :D
Hvala pri pojasnilih, sm se lažje odločo na podlagi mnenj drugih.
Se kej javim, ko mi porihtajo makino, da se mal považim :P

Še enkrat hvala za uporabne odgovore.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po nov 02, 2009 7:46 pm

dejvi je napisal/-a: Še enemu pa so naredili na golfu iz 90 na 140 HP. Si predstavljate razliko...?


fajn filing ja ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To nov 03, 2009 8:06 am

el_diablo je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a: Še enemu pa so naredili na golfu iz 90 na 140 HP. Si predstavljate razliko...?


fajn filing ja ;)


He, he, si bil to ti zraven mene takrat? :D

@hladni...glej ni panike. Žal si me sprovociral s svojim podtonom ampak vidim, da si dojel, da zadeve res nikoli niso črno bele. Vsak naj se odloči sam, pri tem pa naj mu pomaga internet, tako ali drugače. Tudi sam nisem imel pojma glede čipanja, kam, kako, zakaj? Ampak za nekoga se je pač treba odločiti, če se že misliš. RSR je samo ena izmed dveh, treh najboljših variant pri nas.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To nov 03, 2009 8:21 am

dejvi je napisal/-a:
el_diablo je napisal/-a:
dejvi je napisal/-a: Še enemu pa so naredili na golfu iz 90 na 140 HP. Si predstavljate razliko...?


fajn filing ja ;)


He, he, si bil to ti zraven mene takrat? :D



so mi nek podobnega nardili,par konjev manj. nisem bil jaz,takrat ni blo nobenga ko je men rihtal. :hi
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a ludbe To nov 03, 2009 8:36 am

kitta je napisal/-a:Lepo pozdravljeni,


Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.

Hvala za odgovore :D


S čipanjem je pri tem motorju na udaru sklopka, pa vztrajniki so tud kritični, sam tej motorji so že brez čipa kritični, pa ne me prec opluvat, obstajajo tud izjeme seveda katerim lepo dela

tko kt pr 130konjskih tdi-jih vag grupe, poznam dost modelov k so mogli sklopko menat, vključno z mano, sam daš not karbonsko pa gas naprej :)

mel pa golfa čipanga 80.000km pa delal brez problema, bil pa čipan pri RSR, tko da ti čipanje priporočam
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To nov 03, 2009 9:00 am

kak se pa obnesejo 1.9 tdi afn motor....po čipanju če ima kdo izkušnje...
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To nov 03, 2009 9:53 am

Ja jaz npr. imam tdi 1.9, osnova 130 PS in 285 Nm! Kaj te zanima?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To nov 03, 2009 9:58 am

jaz mam 1.9 tdi 110 prevoženih 215 vendar mašina servisirana redno na 15.000 nič ne kadi ali pije olja...zanima me kok je rizika za čipat
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To nov 03, 2009 10:06 am

Sam imam zdaj 140.000, to je 50.000 po čipanju. Je še vedno precej manj, kot imaš ti.
Do sedaj vse OK, ne kadi, ne pija olja. Odvisno tudi od zgodovine avta, kako je bil vožen. Kakšen je riziko so ti že napisali (sklopka, lahko da bolj trpijo zavore), namesto tebe pa bi kar direktno vprašal na več teh ponudnikov, ki to delajo, boš izvedel iz prve roke. Jaz zgodovino dobro poznam, ker sem prvi lastnik. Svoje zavore sem sicer pravkar prvič zamenjal in dal not luknjaste diske + EBC red stuff. Glede tega to nekako paše zraven.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To nov 03, 2009 10:13 am

zgodovino tudi jaz poznam ker ga je imel družinski kolega...servisiran redno na 15.000
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
kitta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jul 11, 2008 8:40 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a kitta To nov 03, 2009 11:26 am

ludbe je napisal/-a:
kitta je napisal/-a:Lepo pozdravljeni,


Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.

Hvala za odgovore :D


S čipanjem je pri tem motorju na udaru sklopka, pa vztrajniki so tud kritični, sam tej motorji so že brez čipa kritični, pa ne me prec opluvat, obstajajo tud izjeme seveda katerim lepo dela

tko kt pr 130konjskih tdi-jih vag grupe, poznam dost modelov k so mogli sklopko menat, vključno z mano, sam daš not karbonsko pa gas naprej :)

mel pa golfa čipanga 80.000km pa delal brez problema, bil pa čipan pri RSR, tko da ti čipanje priporočam



Jah, odgovor v tretjem postu te teme pa trdi ravno nasprotno kar se sklopke in vztrajnika tiče :?
No jst ga bom vsekakor čipal pa nej bo kar hoče
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun To nov 03, 2009 11:30 am

im nobody je napisal/-a:jaz mam 1.9 tdi 110 prevoženih 215 vendar mašina servisirana redno na 15.000 nič ne kadi ali pije olja...zanima me kok je rizika za čipat

te masine se dajo navit do 150hp in so odlicne,trpezne.ce bi bil moj,bi ga cipal ce bi mel 300k prevozenih (pogoj da je redno servisiran).odlocitev je tvoja.kolega je cipal, pri istem tipu kot jaz,golfa s to masino in nikoli ni mel tezav.
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep To nov 03, 2009 11:32 am

Da nebom nove teme odperu bi sam neki prasu upam da nezamerte...

Kako je glede chiptunninga avtomatika? Nek sm slisu da se avtomatika ne cipera kako je glede tega? HVALA
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 To nov 03, 2009 11:41 am

se zmeraj se ga da cipat.saj motor je isti spremenjen je sm menjalnik
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san To nov 03, 2009 11:43 am

bsheep je napisal/-a:Da nebom nove teme odperu bi sam neki prasu upam da nezamerte...

Kako je glede chiptunninga avtomatika? Nek sm slisu da se avtomatika ne cipera kako je glede tega? HVALA


Se prav tako optimizira brez problema.....


Yagi-san
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga To nov 03, 2009 12:33 pm

Eno vprasanje glede originalne mape.

Ce si zelis pri tunerju naloziti nazaj originalno mapo, ti nalozi dejansko tvojo mapo s tvojega avta (ki je bila nalozena pred remap-om)?

Lp,
D
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To nov 03, 2009 12:39 pm

Jah, pri mojem so (kolikor se spomnem 4 mape!). Tako, da je pustil originalne na miru in prepisal eno (ali dve) izmed ostalih (katere ne bom nikoli potreboval, kao quatrro in te stvari). V podrobnosti se nisem spuščal. V primeru, da želiš nazaj original, pač samo preklopi nazaj na original tovarniško. Verjetno pa vsi avti nimajo 4 mape in je treba prepisati originalno.
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a ludbe To nov 03, 2009 12:56 pm

kitta je napisal/-a:
ludbe je napisal/-a:
kitta je napisal/-a:Lepo pozdravljeni,


Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.

Hvala za odgovore :D


S čipanjem je pri tem motorju na udaru sklopka, pa vztrajniki so tud kritični, sam tej motorji so že brez čipa kritični, pa ne me prec opluvat, obstajajo tud izjeme seveda katerim lepo dela

tko kt pr 130konjskih tdi-jih vag grupe, poznam dost modelov k so mogli sklopko menat, vključno z mano, sam daš not karbonsko pa gas naprej :)

mel pa golfa čipanga 80.000km pa delal brez problema, bil pa čipan pri RSR, tko da ti čipanje priporočam



Jah, odgovor v tretjem postu te teme pa trdi ravno nasprotno kar se sklopke in vztrajnika tiče :?
No jst ga bom vsekakor čipal pa nej bo kar hoče


eni motorji bolše prenesejo čipanje kot drugi, tvoj pa moj motor(sklopka) ga ravno ne dobro
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS To nov 03, 2009 3:55 pm

Da odgovorim, ker se nanaša na moj post. Skratka, pri 2.0TDI imajo vsi sklopi (motor, šobe, sklopka , vztrajnik) veliko več rezerve kot 1.9TDI. Pri RSR-u sem čipal Octavio 2 1.9TDI 105KM na 140KM. S samo mašino ni nobenih težav, je pa lastnica zaradi svoje preagresivne vožnje na začetku (pri vsakem speljevanju ji zakoplje, pa tudi pri menjavi iz 1. v 2. prestavo) zamenjala 1 vztrajnik in 1 sklopko v prvih 10.000km. Nato smo vgradili na servisu vztrajnik od 2.0TDI in sedaj ni problemov, TUDI ZATO KER JE LASTNICA VIDELA DA SE DA VOZITI ENAKO HITRO BREZ DA "ZAKURIŠ" GUME NA VSAKEM KRIŽIŠČU, PA ŠE DENARNICA NE TRPI Avto je bil čipan že od novega, zdaj ima cca 90.000km in dela brez problema.

Pri 2.0TDI (pri vseh VAG vozilih) pa je bila ena serija slabših vztrajnikov (letniki 2005 pa še to ne vsi, znamka Luk), ki so tresli že pri tovarniški moči 140KM. Kdor je imel avto redno servisiran na pooblaščenem servisu, je dobil obvestilo (1. lastnik), da pride vztrajnik zamenjat pod garancijo. Novi vztrajniki so bili znamke Sachs in z njimi ni težav.

Čipal sem 3 Octavie 2.0TDI PD 140 na 176KM in enega Audija A4 2.0TDI PD 170 na 195KM in z nobenih ni težav pa se sigurno ne špara avta.

lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov