Stran 1 od 49

Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 4:39 pm
Napisal/-a kitta
Lepo pozdravljeni,


Imam Audija A3 letnik 2003 z motorjem 2.0 TDI (103 kw). Prevoženih ima 140.000 kilometrov.
Sem 2. lastnik od leta 2007 in do sedaj nisem imel kakršnihkoli problemov z motorjem, čeprav sem na raznih forumih prebral, da naj bi šlo za občutljiv motor kar se vzdržljivosti tiče.
Že dallj časa premišljujem o chip tunningu (npr. pri RSR), pa me zanima vaše strokovno mnenje glede
smiselnosti le tega, glede na to, koliko je avto že star in koliko km ima že za sabo.
Malo se bojim, da nebi počila glava motorja ali se pokvarila turbina. Sicer vozim avto po
pameti, kot se za dizla spodobi (ne gonim mrzlega in ga ne ugasnem takoj po hitri
vožnji...). Občasno si želim le malo več moči, obenem pa nebi rad zapravljal denar za
popravila.

Hvala za odgovore :D

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 4:49 pm
Napisal/-a Gosic
Tudi mene zanima to, pa si bom( oprosti ,če te moti)sposodil temo. Ravno tako premišlujem o čipanju pri RSR-u. Gre se pa za motor 1.6 crdi, 116KM. Nemislim letos, nemislim drugo leto, v roku 2-3 let pa, pa si bi že sedaj malo podlage naredil. Enako si želim občasno malo več moči in enako me tudi skrbi, da nebi bilo problemov. Čipa se ga potem na 140KM.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 5:03 pm
Napisal/-a peroRS
Za oba velja, nič razmišljat, takoj it čipat :lol:
Za Kio ne bom govoru, ker nimam izkušenj, 2.0TDI (140KM) je pa idealen motor za čipanje, ker ima veliko rezerve pa tudi ostali mehanski deli (sklopka, vztrajnik) so ravno tako zadost močni, da bodo zdržali navor po čipanju. Glede kilometrov se pa ne bat, ker ni nekega večjega vpliva. Avto obvezno dobro segret, pa po tiščanju nekaj minut pustiš laufat na miru, pa ne bo težav s turbino.

Pr bajti smo imeli Octavio 2.0TDI čipano pri RSR na 176KM in 385Nm navora, pa je blo z njo prevoženih 150.000km in ni bilo nobenih težav.

To kar pa po forumih piše o vdržljivosti jemlji z rezervo. Vsako mašino lahko uničiš z nepravilno uporabo.

lp

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 5:05 pm
Napisal/-a Patrik_A3
sam imam čipanega tourana 1.9 tdi,čipal sem ga pri 36000km, če bi jih imel avto nad 100 000,ga nebi čipal.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 6:26 pm
Napisal/-a scmoky
Zakaj ga pa nebi pri 100k km čipal, v čem je fora? :roll:
Ker jaz sem tudi v dilemi.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 6:33 pm
Napisal/-a lancia hf
scmoky je napisal/-a:Zakaj ga pa nebi pri 100k km čipal, v čem je fora? :roll:
Ker jaz sem tudi v dilemi.


Zaradi tega ker ima Touran-a, za vse ostalo ni problema ;)
PS: Kaj si potem pri 100k čip ven vzel :?: :lol:

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 6:45 pm
Napisal/-a Patrik_A3
lancia hf je napisal/-a:
scmoky je napisal/-a:Zakaj ga pa nebi pri 100k km čipal, v čem je fora? :roll:
Ker jaz sem tudi v dilemi.


Zaradi tega ker ima Touran-a, za vse ostalo ni problema ;)
PS: Kaj si potem pri 100k čip ven vzel :?: :lol:


jap,pri 100K sem čip ven vzel. kar s kombinirkami.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 6:58 pm
Napisal/-a lancia hf
Patrik_A3 je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
scmoky je napisal/-a:Zakaj ga pa nebi pri 100k km čipal, v čem je fora? :roll:
Ker jaz sem tudi v dilemi.


Zaradi tega ker ima Touran-a, za vse ostalo ni problema ;)
PS: Kaj si potem pri 100k čip ven vzel :?: :lol:


jap,pri 100K sem čip ven vzel. kar s kombinirkami.


Ja saj kolikor trapast si napisal, bi ti še verjel. ;)

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:05 pm
Napisal/-a Gosic
lancia hf je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
scmoky je napisal/-a:Zakaj ga pa nebi pri 100k km čipal, v čem je fora? :roll:
Ker jaz sem tudi v dilemi.


Zaradi tega ker ima Touran-a, za vse ostalo ni problema ;)
PS: Kaj si potem pri 100k čip ven vzel :?: :lol:


jap,pri 100K sem čip ven vzel. kar s kombinirkami.


Ja saj kolikor trapast si napisal, bi ti še verjel. ;)


Dajte se držat teme pa napište kaj uporabnega. Ne zanima samo mene, ampak marsikaterega !

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:42 pm
Napisal/-a Sika
ja mislim...mene tud zanima, pa sem tudi sam v dilemi, ker nameravam spomladi dat čipat stilota...ima pa zdaj prevoženih 134.000km...
tolko tem sem prebral, pa se mi zdi da tale patrik samo neki nabija pa nabija ( brez zamere ), ampak tako je...

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 7:50 pm
Napisal/-a el_diablo
pa kaj ma veze koliko ima avto prevoženih? če je mašina vzdrževana,je lahko pri 200.000 boljša kot od kakega debila pri 80.000. tako da res ne vem zakaj tolk komplicirate okol teh kilometrov.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:05 pm
Napisal/-a lancia hf
el_diablo je napisal/-a:pa kaj ma veze koliko ima avto prevoženih? če je mašina vzdrževana,je lahko pri 200.000 boljša kot od kakega debila pri 80.000. tako da res ne vem zakaj tolk komplicirate okol teh kilometrov.


Odgovor povsem preprost. Ogromno je takih ki so še v času fičkov, ko si moral delati generalno motorja pri 80 000 km, ne pa čipat, pravzaprav takrat sploh vedli niso kaj je to.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 8:20 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Ti samo čipaj, če te skrbi glede motorja preventivno menjaj ojnične ležaje, uporabljaj dobro olje, redno ga menjaj in to je to.

Svojega 1.8t sem čipal pri 133k km, pri 176kkm pa se je še malo ojačal in ni nobenih problemov.

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:55 pm
Napisal/-a sašo5
Gosic je napisal/-a:
Dajte se držat teme pa napište kaj uporabnega. Ne zanima samo mene, ampak marsikaterega !

mene pa zanima zakaj (čemu) bi ti čipal avto :?: sem kr :shock: pogledal, ko sem videl tebe v tej temi....)
.......pa ne mislim nič zlonamernega, da se ne boš jezil, samo za 90 na uro se vozit, sorry škoda denarja.....

PS. mogoče pa bi ti res prav prišel eko tuning (SKN-ovci so pravi naslov za to)...ziher bi ti potem pri porabi (ki jo tako rad omenjaš) 3 (trojka) "kolo vodila".....nekje 3.6 mislim, da bi imel ................a, to pa že je nekaj, ne bi mogel pogleda od BC-ja odmaknit :P

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 10:58 pm
Napisal/-a MatejW
sašo5 je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
Dajte se držat teme pa napište kaj uporabnega. Ne zanima samo mene, ampak marsikaterega !

mene pa zanima zakaj (čemu) bi ti čipal avto :?: sem kr :shock: pogledal, ko sem videl tebe v tej temi....)
.......pa ne mislim nič zlonamernega, da se ne boš jezil, samo za 90 na uro se vozit, sorry škoda denarja.....

PS. mogoče pa bi ti res prav prišel eko tuning (SKN-ovci so pravi naslov za to)...ziher bi ti potem pri porabi (ki jo tako rad omenjaš) 3 (trojka) "kolo vodila".....nekje 3.6 mislim, da bi imel ................a, to pa že je nekaj, ne bi mogel pogleda od BC-ja odmaknit :P

Kaj pa garancija pri kii? ;)

Objavljeno: Ne nov 01, 2009 11:30 pm
Napisal/-a need 4 speed
Če je kaka okvara v okviru garancije ti naložijo prvoten serijski program (odčipajo avto).
Če pa pripelješ čipanega in na servisu to ugotovijo pa garancija ne velja.

Objavljeno: Po nov 02, 2009 12:54 am
Napisal/-a Dj Big
Jst tut premišljujem o čipanju pa se nikakor nemorem odločiti. Imam pa prevoženih 85.000 pa 1.9 tdi 105km na 135 al 140 km kokr kol se že čipa :?

Objavljeno: Po nov 02, 2009 6:54 am
Napisal/-a dejvi
Ljudje, ljudje...šli bi čipat in nikakor se še ne morete odločiti? Zakaj pa potem berete ta forum in zakaj ploh imamo potem ta forum? Gre se za to vrsto teme, okoli katere je bilo napisano ogromno izkušenj, samo poiskati je treba. In iz tega lahko vidimo, da še praktično noben avto, ki je bil kvalitetno čipan, ni crknil zaradi čipanja. Vsi, ki smo se odločili (predvsem na podlagi mnenj iz tega foruma), nam ni bilo nikoli žal (vsaj nisem še zasledil, da bi komu bilo). Garantirano z avtom nima kaj biti, če ga boste vozili tako, kot je treba. Za takšen drobiž, ki ga odštejete za ta poseg, pa pridobite nesorazmerno veliko. Sam ne bom nikoli pozabil občutka, ko sem se po čipanju odpravil domov iz RSR-a od Dolenjske proti LJ z nasmeškom do ušes, ker je avto dobesedno trgal za navorom in 160 HP. Še enemu pa so naredili na golfu iz 90 na 140 HP. Si predstavljate razliko...?

Od takrat sva naredila čez 40.000 km in nimam kaj za pripomniti. Torej? Kje še tiči problem??? :?