Stran 34 od 49

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe apr 15, 2016 7:48 pm
Napisal/-a mkrizan
maniaxxx je napisal/-a:
mkrizan je napisal/-a:Kak mesec nazaj sem sicer zamenjal sklopko in vztrajnik. Je pa dvomasni not. Upam da ne bo problemov če ga dam na 170 konjev, ker sicer to moč uporabljam samo pri prehitevanju, ker drugače ne vozim hitro.



moj ima 177 konjev, ampak konji ti ne bodo uničli sklopke, navor ti jo bo...mogoče. govorim seveda o 2.0 tdi 81kw


tako je, 2.0 tdi 81kw je trenutno (110hp). Vztrajnik in sklopka bla menjana pred 1 mescem je pa od Valeota če se ne motim. Pri 170 konjih je potem navora nekje okoli 400nm. To je skoraj 1x več kot v originalu (250).

Kaj priporočate in kako dolgo to kaj zdrži sklopka če se voziš normalno in tu pa tam kirga prehitiš. Zanima me tudi kako je potem na avtocesti..

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe apr 15, 2016 7:56 pm
Napisal/-a Sajuka
Nč kaj dosti sam pred 3tjo prestavo ne pohodit na pouno, pa seveda ko je mrzu tud čuvat, vztrajnik/diferencial se morta tud mal segret pred naziganjem, ne sam motor ;)

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe apr 15, 2016 11:10 pm
Napisal/-a esem
A v tretji na polno ima pa manj kot 400 Nm navora? :roll:

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 7:52 am
Napisal/-a IgorMM
mkrizan je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:
mkrizan je napisal/-a:Kak mesec nazaj sem sicer zamenjal sklopko in vztrajnik. Je pa dvomasni not. Upam da ne bo problemov če ga dam na 170 konjev, ker sicer to moč uporabljam samo pri prehitevanju, ker drugače ne vozim hitro.



moj ima 177 konjev, ampak konji ti ne bodo uničli sklopke, navor ti jo bo...mogoče. govorim seveda o 2.0 tdi 81kw


tako je, 2.0 tdi 81kw je trenutno (110hp). Vztrajnik in sklopka bla menjana pred 1 mescem je pa od Valeota če se ne motim. Pri 170 konjih je potem navora nekje okoli 400nm. To je skoraj 1x več kot v originalu (250).

Kaj priporočate in kako dolgo to kaj zdrži sklopka če se voziš normalno in tu pa tam kirga prehitiš. Zanima me tudi kako je potem na avtocesti..

110hp gre na maximum 370nm če nočeš da ti 5to prestavo odtrga, 140hp ima novejši menjalnik ki prenese 400+nm, sklopko ti bo pa pojedlo precej hitro če menjalnik prej ne odpove.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 9:19 am
Napisal/-a maniaxxx
Jaz imam okoli 370 nm na tem motorju, torej naj šparam za nov menjalnik?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 11:47 am
Napisal/-a IgorMM
maniaxxx je napisal/-a:Jaz imam okoli 370 nm na tem motorju, torej naj šparam za nov menjalnik?

ni potrebe. sem zastopil da boš dal naviti vozilo in da boš imel 400nm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 11:56 am
Napisal/-a maniaxxx
Avto je že čipan pri CSS na 370 nm in 177 konjev ( cirka ), zdaj me pa zanima ali je realno šansa da mi zjebe menjalnik? Vztrajnik bom tako ali tako ščasoma moral menjati čip gor ali dol.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 8:15 pm
Napisal/-a IgorMM
maniaxxx je napisal/-a:Avto je že čipan pri CSS na 370 nm in 177 konjev ( cirka ), zdaj me pa zanima ali je realno šansa da mi zjebe menjalnik? Vztrajnik bom tako ali tako ščasoma moral menjati čip gor ali dol.

NE! Ponavljam, sem narobe zastopil tvoj post. sem mislil da boš v bodoče dal navit vozilo na 400nm. moja napaka :huh:

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 9:27 pm
Napisal/-a mkrizan
Torej na koliko ga naj dam? Kje je tista zlata sredina? 150 konjev z 350nm?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So apr 16, 2016 9:57 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Z varnostnega vidika svetujem zamenjavo amortizerjev če se že kW motorja navijajo.

Olje v ročnih menjalnikih se mora menjavati prej če gre za povečane obremenitve... za umirjeno vožnjo na 100k ... pri rally voznikih pa na 10 - 20k.

Lp.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 08, 2016 7:29 pm
Napisal/-a heeroy
Imam MB B 180 CDI letnik 2010,prevoženih 150k km Za tak motor je res malo premalo moči (109 HP) Čuti se da je "zaprt",ni pospeška,preveč hrupa za malo muzike Zato sem mislil da bi ga v Črnučah čipiral,bolje rečeno mu dal da zadiha kot mora Baje,ampak res baje,da je 180 CDI isti motor kot pri 200CDi,le da je prvi programsko zaprt Ni poanta čipanja zame v tem da ga bom gonil,ampak občutek da motor res deluje optimalno,da veš da diha kot mora in da zaradi marketinga (več modelov iz iste palete B klase),ne daje iz sebe vsega kar bi lahko Zanima me samo vaše mnenje tega dejanja Itak da smo vsi skeptiki preden probamo Za vsako stvar ki jo ne poznamo,obstaja nekaj zadržkov,za vsa vprašanja obstajajo mnenja ZA in PROTi Kar se zavor tiče,ne rabim močnejših ker bo režim vožnje ostal nespremenjen Sklopka.polosi,turbina...mislim da ne bi smelo bit problema Nobenega avta nisem žgal,tudi tega ne bom No vprašanje,je motor 180 CDI identičen 200 CDI ker sta oba dvolitraša V Črnučah bi ga odprli na 153 konjev,mislim da za tak motor res ne bi smel biti problem pri normalnem režimu vožnje Kaj pravite? Komu Mercedesa dat čipat?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 08, 2016 7:41 pm
Napisal/-a abbe
Nikola_Tesla je napisal/-a:Z varnostnega vidika svetujem zamenjavo amortizerjev če se že kW motorja navijajo.

Olje v ročnih menjalnikih se mora menjavati prej če gre za povečane obremenitve... za umirjeno vožnjo na 100k ... pri rally voznikih pa na 10 - 20k.

Lp.

ce ze kj je treba zavore nadgradit,nevem zakaj amortizerje?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 08, 2016 8:55 pm
Napisal/-a Picolo
Glede Mercedesa B 180 CDI verjamem, da je zadeva "zaležana", ker sem se parkrat peljal v njem in se ni rad zavrtel...
Glede na specifikacije s te strani in pa krivulj moči in navora:
http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_dpf.html
in
http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_dpf.html

se vidi, da se krivulja moči pri 180 CDI prehitro zravna (je tudi bolj položna) in zadeva ni izkoriščena. Kar je logično glede na to, da imajo
nekateri 1.5 L dizli že vsaj 10 let tovarniško 110 HP (tudi sam imam takega).
Sklopka je ista glede na spletne kataloge, glede turbine pa žal ne vem..bo mogoče vedel kdo drug. Če je ista, jaz ne vidim zadržkov.
Če podatki držijo je zanimivo tudi to, da dosega 180 CDI samo Euro 4 normo, 200 CDI pa Euro 5...oba z DPF.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po maj 09, 2016 10:09 am
Napisal/-a Black_Racer®
Ko ravno tukaj tema, bi vprašal za svojega. ;)
Zanima me za Fiat grande punto letnik 2008, motor 1.3 16v 90 HP.
Na avtu imam že blendiran egr ventil ter odstranjen dpf filter in v računalniku narejene nastavitve in vnešene vrednosti da deluje super in avto že sedaj malo lažje zadiha.
Sedaj pa me zanima še za nadaljne čipiranje kot sem se dogovarjal da bi šlo na nekje 115 -120HP, gre se mi za dodaten navor in da lažje kdaj prehitiš ne rabim pa za divjat... Po vašem mnenju čipiranje DA ali Ne za omenjen avto, ter kje priporočate čipiranje in približne cene? :)

Hvala za odgovore

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po maj 16, 2016 8:34 pm
Napisal/-a heeroy
Picolo je napisal/-a:Glede Mercedesa B 180 CDI verjamem, da je zadeva "zaležana", ker sem se parkrat peljal v njem in se ni rad zavrtel...
Glede na specifikacije s te strani in pa krivulj moči in navora:
http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_dpf.html
in
http://www.automobile-catalog.com/curve ... i_dpf.html

se vidi, da se krivulja moči pri 180 CDI prehitro zravna (je tudi bolj položna) in zadeva ni izkoriščena. Kar je logično glede na to, da imajo
nekateri 1.5 L dizli že vsaj 10 let tovarniško 110 HP (tudi sam imam takega).
Sklopka je ista glede na spletne kataloge, glede turbine pa žal ne vem..bo mogoče vedel kdo drug. Če je ista, jaz ne vidim zadržkov.
Če podatki držijo je zanimivo tudi to, da dosega 180 CDI samo Euro 4 normo, 200 CDI pa Euro 5...oba z DPF.


No sem najdel da je vse enako pri obeh modelih Razen turbine,200 CDI ima variabilno turbino,180 CDI pa navadno Kakšna je razlika v teh dveh turbinah razen tega da variabilna vleče bolje v vseh obratih,navadna v višjih,če prav razumem Katera se je bolj obnesla,kaj to pomeni za čipanje? Hvala

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne nov 06, 2016 6:24 pm
Napisal/-a eskimek
Vem da je ze blo kar nekaj napisano na to temo ampak zelo malo o avtomatikah sploh teh novejsih 8 stopenjskih. In sicer imam audi a6 2.0 177hp avtomatik, prevozenih cca. 170000km in resno razmisljam o tuningu in bi vas prosil za nasvet kje bi blo to najboljse nardit oziroma ce ma sploh smisel al bi mi odsvetovali da ga cipiram. Ze vnaprej hvala za vsak vas komentar.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po jan 16, 2017 12:15 pm
Napisal/-a themax
Pozdravljeni,
zanimam se za čipiranje mojega Golfa 5 1.9 TDI, 90 konjev, letnik 2006 z 180.000km. Pred 6 meseci prvič zamenjana sklopka in turbina.
Je to varno pri tako starem avtu in kilometrini (180k)? Skrbi me namreč zaradi mašine, vtrajnika, menjalnika... Večkrat kar dobro pritisnem na plin, avto pa je za moj okus preslabo odziven, zato razmišljam o čipiranju.
Se splača?

lp

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po jan 16, 2017 3:29 pm
Napisal/-a vipe5s
Imam isti avto čipiran, BRU mašina 2014 1.9 TDI. Kdaj si menjal turbino, kateri model je bila?
Če se splača, seveda se.

Pri sebi sem sam čipiral (prebral mapo, poslal v tujino kjer so mi naredili remap) in jo sam naložil nazaj.
Ob tem naredili še EGR off in popravili topli vžig.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po jan 16, 2017 3:38 pm
Napisal/-a pskoda
themax je napisal/-a:Pozdravljeni,
zanimam se za čipiranje mojega Golfa 5 1.9 TDI, 90 konjev, letnik 2006 z 180.000km. Pred 6 meseci prvič zamenjana sklopka in turbina.
Je to varno pri tako starem avtu in kilometrini (180k)? Skrbi me namreč zaradi mašine, vtrajnika, menjalnika... Večkrat kar dobro pritisnem na plin, avto pa je za moj okus preslabo odziven, zato razmišljam o čipiranju.
Se splača?

lp


Če se avto čipa so vsi sklopi bolj obremenjeni (motor, menjalnik, podvozje, zavore, gume,...) in posledično prej odpovejo.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po jan 16, 2017 3:43 pm
Napisal/-a vipe5s
Sklopka (in zraven vztrajnik), turbina sta bolj obremenjena, pa še vedno je to zelo odvisno od stila vožnje ter rednih servisov!
90HP za 1.9 TDI PD ni nič. Po tem motorju se marsikomu kolca.
So pa žal prve izvedenke imele zelo slabe original turbine KKK (BorgWarner).