Stran 36 od 49

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So mar 10, 2018 2:21 pm
Napisal/-a grega983
Pred časom nabavil en voz, kjer je prejšnji lastnik po uvozu odstranil dpf, nakar je voz zaupal tunercu za elektronski izklop dpfa, egr-a in nasplošno remapiranje.
Po posegu bi naj avto sproduciral 220 klusetov in 500 Nm navora.

In sedaj problematičen del.

Govora je AR 159 2.4 jtdm, letnik 2009, ki ima serijsko 210 konjev in 400 Nm navora, oboje lepo enakomerno razporejeno od 1500 obratov pa do konca, to je recimo 4500 obratov.
Tunercova oblika krivulj navora in moči je zgledala nekako tako, da je bil avto do 2000 in nekaj prek obratov mrtev, pri 2200 obratih pa si imel na razpolago vso moč in navor. V praksi vožnja s takšnima krivuljama zgledala, kot da je desna pedalka na 0 ali 1. Vmesne variante ni bilo. Do 2000 obratov sem bil prvi v koloni, nad 2000 pa serijski prekrškar. Kar je za 210 konjsko verzijo tega motorja prava polomija.
Prav tako je bila poraba nafte neokusno velika. Ob res nežni desnici je poraba na mešanem ciklu komaj prilezla pod 8litrov.
Zaradi tega on/off sistema, sem dal kljuse zmapirati k drugemu mojstru, ki v naši državi velja za majstra na področju jtd- jev.

Njegovo pojasnilo dogajanja pred njegovim posegom ...

Mojster tunerc je na 210 konjski motor (ecu) naložil modificirane mape neznane verzije 2.4 motorja, najverjetneje 200 konjske verzije, ki ima v osnovi drugačno turbino ter injektorje. Posegal je v mape, kjer nima kaj za tikati. Pritisk nafte je dvignil v prav nezdravo območje za pumpo in dize. Brisal je omejevalec navora, tako da je motor ustvarjal teoretično neomejene količine navora. Zaradi vsega tega mu je pričel ecu javljati vse živo napak po spisku, mojster pa je težavo zaobšel z brisanjem map za napake. Se pravi ecu ni več vedel kdaj so parametri v nevarnem področju in se tveganje za strojelom nevarno poveča.
Ecu je kljub izklopljenemu in odstranjenemu dpf- veselo še naprej izvajal regeneracije ....


Po korekcijah večine teh zajebkov je poraba padla reci in piši za okoli 3/4 litra/100 km, navor je omejen na 480 Nm, konjev pa je sedaj bojda 240. Dosegljivih od 1500 obratov naprej.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 6:21 am
Napisal/-a pskoda
Jaz sem bil 3 leta nazaj pri rsrju z 2014 184hp 2.0tdijem. Jaz lahko samo rečem, da je drag stručko (550€) + pred tuningom mi je še posodobil računslnik z novo verzijo.

ps.: čudno mi je blo zakaj ne posodobijo na uradnem servisu, če je nadgradnja

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 10:16 am
Napisal/-a srcnik
grega983 je napisal/-a:Pred časom nabavil en voz, kjer je prejšnji lastnik po uvozu odstranil dpf, nakar je voz zaupal tunercu za elektronski izklop dpfa, egr-a in nasplošno remapiranje.
Po posegu bi naj avto sproduciral 220 klusetov in 500 Nm navora.


Po čem si prepričan, da je to tunerc delal?

Bolj se sliši kot neka pod kozolcem varianta...

Govorim zaradi tega, ker ima tunerc valje in bi graf za tako zadevo izgledal neprebavljiv... Samo razmišljam, ne zagovarjam nikogar...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 10:40 am
Napisal/-a sašo5
res je da se vsak spravi delat vse....lap top, kabel, kozolec in to je to......tud mene čudi, da bi dal "erc" tak avto ven
....sicer pa, kot je zgoraj napisano RSR, mogoče še dva/tri in potem je "prepad"....meni je RSR delal 5 autov, sedaj gre šesti, prvega l. 1996 in ni šans, da bi šel kam drugam...govora je seveda za VAG group...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 1:42 pm
Napisal/-a grega983
Čist ziher da je tunerc delal. Ker imam nekje doma še grafe z meritev na valjih po tej njegovi mojstrovini. Merjeno na njegovih valjih. In ja, grafi so prav neužitni. Pa nekako sem od dveh drugih mojstrov kasneje slišal isto zgodbo. Da mož je mojster ... za bencinarje. Ker je bilo kar nekaj smrdljivcev po njegovih posegih potrebno elektronsko spravljati v red pri drugih mojstrih.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 4:38 pm
Napisal/-a dolenc31
Po vsem prebranem, me kar mineva ta čip tuning:)

Jaz imam sicer čipiranega 308 1.6hdi,110....tuning je naredil en model na štajerskem v 1,5h. Vmes je šel na dve vožnji in to je blo vse. Dal sem pa mislim da 150€. Avto je bil po tuningu precej bolj živahen, vleče že od 1400obr dalje. Tudi poraba je nižja, saj sem umirjen voznik.
Tuning je bil narejen, ko je imel avto 80000km. Sedaj po 5 letih ima avto 192000km in še kar lepo dela.

Je pa res, da danes ne bi več zaupal avtomobila čipirat takšnim majstrom...je bilo preveč že slišat o vsem.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne mar 11, 2018 8:12 pm
Napisal/-a DePalmo
Ima kdo kaj izkušenj z čipiranjem Kiij? Bolj specifično, 1.6 CRDi, v letnikih 2017+. Sklepam da garancije po tem posegu ni več, kajne?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po mar 12, 2018 8:32 am
Napisal/-a INFINITI
Neverjetno da slišim to za Erca. Ravno zaradi lepe razporeditve navora, da ni tega on/off drkanja vztrajnika sem šel k njemu (ravno on pizdi čez takšen "tuning") in oboje mi je naredil v piko. Videl sem tudi meritve temperature izpuha, pa absolutno sem hotel in je tako ostalo - računalnik ne ignirora nobenih parametrov in napak; res pa je da je treba parameter za Navor urediti, saj imaš jasno precej več kot je tovarniško zapisano. Poraba se mi ni čisto nič dvignila, ravno nasprotno - kake pol litra do litra je manj. Obe zadeve so laufale in še vedno laufajo v piko brez problemov.

K njemu sem šel na priporočilo dirkača, ki mu rihta avte in precej sem izvedel o Ercu, da me je prepričalo da se oglasim pri njemu. To kar si napisal je tako neverjetno šalabajzersko in totalno netipično zanj, da iskreno ne verjamem da je on kaj imel s tem. Zdej al je imel koga tam da je opravil delo zanj, ker je bil preveč zaseden, ampak tudi to mi je čudno ker kakor vem remape dela osebno sam. Tako da bi on dal kaj takšnega od sebe ven mi je BS.

Za turbo coupeja mi je naredil mapo direktno iz nule, ker je imel avto iz čisto prve serije drug računalnik kot vsi drugi za njim in jo je prebral in dodeloval na valarjih pol dneva dokler jo ni ujel v piko po mojih željah. Mislim res - avto je letel in to 180.000 kilometrov, pa še potem pri drugem lastniku. Nisem bil nežen voznik, sem pa res takšen da delam vse servise in da vzdržujem avte da so v nulo ves čas.


Tukaj sta oba moja avtomobila iz Dyno meritev - niti tukaj niti v praksi ni nobenega on/off navora.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po mar 12, 2018 6:46 pm
Napisal/-a srcnik
Zdaj je pa na gregecu, da poišče še svoje dokaze...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Po mar 12, 2018 8:39 pm
Napisal/-a grega983
Posebej za gospoda srčnika

Slika

Izdelek tak kot je bil je bil nevozen izven avtoceste

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Če mar 15, 2018 10:33 am
Napisal/-a srcnik
Sodeč po grafu zadeva že pred optimizacijo ni bila vozna? A je bil chiptuning pred chiptuningom?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Če mar 15, 2018 12:32 pm
Napisal/-a uros11
Od prej do potem vidim razliko samo v tem, da je kasneje vsega več, krivulji pa enaki.
Me spominja na krivulje od VW turbodizlov in najbrž vseh ostalih.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe mar 16, 2018 6:40 am
Napisal/-a grega983
Pojma nimam kaj se je prej dogajalo. Avto je bil uvožen s strani prejšnjega lastnika iz Belgije. Tam kr dvomim, da so kaj čaral po računalniku, ker avto je imel še dpf in egr v funkciji.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe mar 16, 2018 9:34 am
Napisal/-a INFINITI
OK in kakšna ti je sedaj Dyno krivulja?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe mar 16, 2018 7:24 pm
Napisal/-a grega983
Se pa spravli name, kot da sem vašega osebnega boga žalil :roll:

Valjev po korekcijah avto ni videl. Ampak sedaj dela približno tako, kot se spodobi.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So mar 17, 2018 12:58 am
Napisal/-a srcnik
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Ne to, samo ni logike, ko si napisal, da je neke druge mape gor dajal od drugega motorja itd. pa je po grafu sodeč glede na prej/potem dokaj "normalna" krivulja in na prvi pogled izgleda kot navaden chip tuning. Sodeč po tem grafu bi avto mogel bit podobno vozen kot pred tem. Edino kar malenkost izstopa je tista špica pri cca. 1700 obratih, ki je po posegu postala bolj izrazita, druga pa ni videt in je lepo zvezno...

PS: kako ima 210 konjska verzija stock manj kot 200 konjev? Pa stock bi morala imeti 400NM navora ima pa 460NM, če prav vidim?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So mar 17, 2018 12:36 pm
Napisal/-a vipe5s
Nihče se ne spravlja nate, kako pa se je potem odvila zgodba z Ercem?
Ste mu sporočili, da mapa ni ok, dobili vsaj pojasnila/reklamacijo ali kar dali remapirat drugemu?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Sr jun 06, 2018 9:04 pm
Napisal/-a NoFear85
se splaca kaj tikat 2.0tdi 184hp dsg? pozna kdo THP performance iz zagreba?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Če jun 07, 2018 5:36 am
Napisal/-a pskoda
Se pozna. Jaz sem ga peljal pri 20kkm prevoženega rsrju plačal 550€. Avto delal do 70kkm bp potem je šel v prodajo

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Če jun 07, 2018 7:50 pm
Napisal/-a NoFear85
bolj me zanima zaradi navora in dsg menjalnika