Stran 37 od 49

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe jun 08, 2018 5:56 am
Napisal/-a pskoda
Z dsgjem ne bo nič narobe ne bo drsela sklopka, če to misliš. Servise delaj redno in bo delal bp

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So jan 12, 2019 10:08 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Installing a £419 TDI Tuning Box *BMW M4*
https://www.youtube.com/watch?v=ztUBNG9ssmc

hmmm.... :twisted:

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: To maj 14, 2019 6:12 pm
Napisal/-a predkambrij
Živjo.

Jaz se zanimam za chip tuning in sem vprašal po emailu par firm, če se da in kje bi to homologiral.

Dobil sem različne odgovore.
- "V 13 letih našega dela nihče to ni homoligiral ali imel težav zaradi tega."
Potem sem jih vprašal, če povejo več o tem, kar piše o TUV na njihovi strani:
"Prvi sposoben TUV center naj bi bil Dunaj, strošek okoli 1500 eur. To je bilo pred šestimi leti."
Druga firma je odgovorila to:
- "Optimizacijo motorja ni potrebno homologirati saj tudi z priklopom na računalnik nimajo vpogleda v naše spremembe."

Da bi me na cesti ustavili me ne skrbi. Bolj me to, da je cena zavarovanja odvisna od tega koliko konjev ima mašina, torej, če bi čipiral bi imela mašina več konjev, kakor piše v prometni in če bi imel nesrečo in bi (recimo po priklopu avta na računalnik) ugotovili, da je bil čipiran, potem zavarovanje ne bi krilo stroškov škode, ki bi jo povzročil drugim? Obstaja kakšen chip-tuning v bližini, ki lahko za svojo predelavo izda TUV certifikat? Lahko je tudi na Hrvaškem, v Avstriji, Nemčiji...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: To maj 14, 2019 6:22 pm
Napisal/-a void
Zakaj bi sploh hotel TUV za tuning? Tega pa res ni treba in tudi nihče nima.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: To maj 14, 2019 7:52 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
"Bolj me to, da je cena zavarovanja odvisna od tega koliko konjev ima mašina, torej, če bi čipiral bi imela mašina več konjev, kakor piše v prometni in če bi imel nesrečo in bi (recimo po priklopu avta na računalnik) ugotovili, da je bil čipiran, potem zavarovanje ne bi krilo stroškov škode, ki bi jo povzročil drugim? "

Jezus, Marija pomagaj....

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: To maj 14, 2019 8:35 pm
Napisal/-a meganer
Ne se čudit. V primeru smrtne ti obrnejo cel avto okoli. Sam sem razmišljal da bi dal iz 150 na 196km pa sem se rekel zakaj. Ajaj pa cena bi bila za ene 3 runde ..... pa dec obvlada ...

Isto me je strah v primeru orng nesreče, tujina, ... zakaj bi tvegal ....

Če ni +, da nujno rabiš tiste konje pusti kot je. Moje mnenje.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: To maj 14, 2019 11:11 pm
Napisal/-a predkambrij
TUV certifikat zato, da bi lahko homologiral in bi bilo vse legalno. V mojem primeru bi šlo z 90 konjev na 136 - bi bil kar precej večji užitek vozit toliko bolj živahno mašino :)

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 4:58 am
Napisal/-a Firediver
Ko boš imel homologirano, boš tudi plačeval pri zavarovanju za to novo moč...do takrat te bo pa vsak debelo pogledal, zakaj homologacija, ker tega nihče ne dela.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Sr maj 15, 2019 5:05 am
Napisal/-a meganer
Tudi, či bi delal homologacijo močno dvomim, da bi šlo čez. Kao premajhne zavore, gume, ....... saj vemo kako je naša birokracija.

Sprašujem pa se kako majo nemci homologirane razne avte po 500-1000km pa ima gor tablice. Dvomom, da bi se furali ilegalno.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So maj 18, 2019 8:54 pm
Napisal/-a Pero101010
Dolga je brati vseh 37 strani tako, da bom kar vprašal. Kaj menite o čipanju Focusa 1.5tdci 120HP? Čipal bi ga pri CLL na 140HP in porastkom navora iz 270 na 330Nm. Je to kritično ali so vztrajniki dovolj zmogljivi za tak navor? Pri tem bi tudi odklopil egr ventil.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 8:00 am
Napisal/-a umilave1
Sam imam tudi Forda, tašvoh Ecoboosta z 100 konji in sem ravno tako gledal možnosti čipanja iz firbca in prišel do podatka 145 konj in nekaj čez 200Nm navora.

Z mojega vidika bi odsvetoval čipanje. Sklepam, da imaš predzadnjo gen. Focusa (2011-2018), ti avti imajo visoko stopnjo okvar dvomasnih vztrajnikov in sklopk pri vseh motornih izvedenkah (vir: avtonasveti.com). Tudi generacija nazaj je imela nadpovprečno več težav z vztrajniki. Dizlom so po menjavi z novim vztrajnikom na pooblaščencih celo reprogramirali motorni računalnik za manj obremenitev na pogonski sklop.

Zdaj, kaj bi več konjev in navora naredilo na pogonske elemente, si ni težko odgovoriti. Mogoče bi bilo čipanje z mojega vidika bolj smiselno, če bi menjal vztrajnik na enomasnega in novo sklopko.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 9:52 am
Napisal/-a Pero101010
Pozdravljen,

hvala za mnenje. Tudi sam se bral ja, da imajo probleme z vztrajniki. Imam pa letnik 2016. Ali velja tudi enako za kasnejše izvedenke?

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 10:06 am
Napisal/-a sašo5
umilave1 je napisal/-a:Sam imam tudi Forda, tašvoh Ecoboosta z 100 konji in sem ravno tako gledal možnosti čipanja iz firbca in prišel do podatka 145 konj in nekaj čez 200Nm navora.

Mirne duše lahko čipaš, le tunerja moraš poiskat, ki ve "kaj dela"......(ne bo nobenega "udara" na vztrajnik (ni to dizel) res pa da mora navor po celem območju obratov razporedit, kar je pa na bencincu lažje, kot na dizlu....)....tud če pridobiš samo 15 konjičkov, bo vožnja občutno lepša kot sedaj...
145 je "tak tak".....125-130 bo pa res realnih...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 12:08 pm
Napisal/-a nejc1
Glede na to, da ima Ford tudi 140 konjsko verzijo tega motorja(ki je mehansko identičen kot 100 in 125) je taka cifra čisto realna. Če že kaj bi omejil navor na cca 200 Nm, CSS ga načipa na skoraj 250 Nm pri 2500 obratih, kar je pa dolgoročno že malo huda za 1.0 motorček, menjalnik in dvomasni vztrajnik...

Kar se pa 1.5 dizla tiče se pa ni kaj za bat, motor je odličen in neproblematičen, tudi vztrajniki niso problem, če ni problem v vozniku (vožnja s 1000 obrati ipd.), tudi EGR-ja ne bi odklapljal, ker ne crkujejo in naj ostane tam in opravlja svoje delo...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 8:33 pm
Napisal/-a Pero101010
Hvala za mnenje! Egr želim odklopit ne zaradi njegove problematike ampak ker zasaja motor. Pdf bom pa pustil.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 8:37 pm
Napisal/-a pskoda
Dvomim, da boš naredil tehničnega kot drugo te saje bodo šle čez dpf filter. Posledica verjetno prej zabit filter.

Moje mnenje pusti kot je in ne vozi z prenizkimi vrtljaji in boš naredil najmanj škode, če pa že predelave potem pa prvo pravilno odstranit filter nato šele egr

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 8:44 pm
Napisal/-a void
Fantje, EGR nima samo ekološke funkcije, ampak ima tudi funkcijo hlajenja izgorevalne komore in glave. Prvi namen EGRja sploh ni biu v ekološke namene, ampak za hlajenje oz. za vzdrževanje optimalne temperature v valjih.

Odstranitev se ne pozna na kratki rok, na dolgi rok se pa zna poznat na počenih glavah, večje obrade stene cilindra itd itd. Temperatura je največji sovražnik motorja.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne maj 19, 2019 8:52 pm
Napisal/-a pskoda
Ne vem kalo je zdaj pri novejških motorjih glede egrja vem samo, da pri starih 1.9 jtd 110kw (brez filtra trdih delcev) dela motor ko šus tudi po 200kkm brez egrja.

ps.: Jaz osebno bi pustl kot je in ne bi tipal okrog tega. Naredil bi kvaliteten tuning in to je to

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Če maj 23, 2019 8:49 pm
Napisal/-a vojkostar
kar se filtra DPF tiče...tuning 'povzroči' manj CO2 in manj saj, osebno imam avto čipiran že 190k km.
kar sem opazil je spodrsavanje sklopke v 5. brzini če stisnem gas do konca (kar je tako in tako nesmisel). druga zadeva je bila obnova turbine pri 200k km zaradi izgube olja cca 1l na 15000 km, nekje je požrlo dihtungo da je curljalo olje, sma turbina impeler/kompresor pa nista imela skoraj nič lufta.
to je pa to, čipiral sem pa pri CSS z valerji itd

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe maj 24, 2019 6:20 am
Napisal/-a pskoda
Če ti drsi sklopka je slabo narejen tuning. Zelo verjetno nepravilno razporejen navor
Tuning naj bi zmajšal izpuste pri isti vožnji (če je pravilno narejen), če pa motor bolj goniš bo pa več izpustov, ker ti poleg zvišanja tlaka (zato gre turbina prej v maloro) poveča tudi količino goriva (+ zrak) in plini morajo nekam iti