Stran 38 od 38

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe maj 24, 2019 8:52 am
Napisal/-a AssKicker
Dost okvar po čipanju je tudi zato, ker ljudje spremenijo slog vožnje. Več navora pri nižjih obratih, in potem začnejo vozit z dizli na 1300 obratih, potem je pa mapiranje krivo za okvaro vztrajnika, egr ventila, itd...

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Pe maj 24, 2019 10:14 am
Napisal/-a pskoda
Mehanski sklop (motor, menjalnik, sklopka,..) manj trpijo, če voziš z 2000rpm kot z 1300rpm ali celo manj

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: So jun 08, 2019 1:59 pm
Napisal/-a Pero101010
Pozdravljeni,

potem chiptuning recimo narejen pri CSS-ju ne vpliva na delovanje egr-ja in pdf filtra? Tudi recimo, da ostane maksimalen navor kot je sedaj pri 1750 vrtljajih naj ne bi smelo biti problemov z vztrajnikom.
Torej potem svetujete tuning na 1.5tdci 120hp, ker naj ne bi imel težav z okvarami in vztrajniki?
Sam pogledujem pri dveh podizvajalcih za tuning. Eden ima mape od CSS-ja drugi pa od VS tuning. Kaj priporočate?

Lp.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne jun 09, 2019 10:45 am
Napisal/-a sašo5
nobenega "podizvajalca" :roll: pokliči na CSS in se zmeni za datum.....pika :!:

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: Ne jun 09, 2019 11:37 pm
Napisal/-a Pero101010
Zakaj pa ne izvajalcev ki sodelujejo recimo z firmo CSS?
Kar se tiče CSS tuninga opravijo kvaliteten tuning?
Ali bi koga drugega priporočili?

Lp.

Re: Chip tuning da ali ne ?

Objavljeno: To jun 11, 2019 1:15 pm
Napisal/-a Gyga
pskoda je napisal/-a:Mehanski sklop (motor, menjalnik, sklopka,..) manj trpijo, če voziš z 2000rpm kot z 1300rpm ali celo manj


Da ne govorimo o DPF filteru. Opcija Sport na DSG-u je veliko bolj prijazna do filtra. Regeneracije skoraj da ni. Medtem, ko ga Eco mode kar zabija.