Stran 1 od 2
stabilizator
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 9:39 pm
Napisal/-a ludvik
Mene pa zanima,če je že gdo na svoj avto montiral še en stabilizator polek orginalnega,ker razmišljam o tem,da bi se čim manj nagibal avto.Tu mislim na sprednji del avta.hvala.
Re: stabilizator
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:34 pm
Napisal/-a tristan01
ludvik je napisal/-a:Mene pa zanima,če je že gdo na svoj avto montiral še en stabilizator polek orginalnega,ker razmišljam o tem,da bi se čim manj nagibal avto.Tu mislim na sprednji del avta.hvala.
Če ima tvoj avto stabilizator se obstoječi menja z bolj togim, ali pa se poišče kakšen ki paše na tvoj model avtomobila. Da bi kdo montiral dva stabilizatorja še nisem slišal.
Lp Tristan01
stabilizator
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 10:48 pm
Napisal/-a ludvik
Saj zadaj sem že,samo spredaj je malo bolj konplicirano.Zato sprašujem če je že gdo to delal.Zadnji del avta je zdaj super,lahko rečem da se sploh ne nagiba več.Saj naj rajši bi zamenjal z bolj togim.Iščem pa ne najdem.
Objavljeno: Sr nov 11, 2009 11:55 pm
Napisal/-a monster_d
Za nagibanje bolj vplivajo gume in pa vzmeti kot stabilizator...
Objavljeno: Če nov 12, 2009 8:01 am
Napisal/-a drmocar
monster_d je napisal/-a:Za nagibanje bolj vplivajo gume in pa vzmeti kot stabilizator...
Niti ne. NAgibanje se zmanjša ali z zelo trdimi vzmetmi, kar ima lahko tudi stranske učinke, ali pa z debelejšim stabilizatorjem. Je pa res da boljši oprijem kot imajo gume bolj se avto posledično nagne (zaradi sil).
ARB = anti roll bar
Lahko najprej poveš za kater avto gre?
Objavljeno: Če nov 12, 2009 10:03 am
Napisal/-a /miha\
bolj tok stabilizator izniči prednosti neodvisnega vzmetenja koles, posledično si s podvozjem v pradavnini, ko so imeli toge preme.
Objavljeno: Če nov 12, 2009 12:58 pm
Napisal/-a alanq4
Za drift se je dajalo po dva stabilizatorja skupaj z objemkami/U sponkami.
Bi ti pa priporočal da spredaj daš raje debelejši stabilizator, kot pa dva, ker bo pomojem kriza s prostorom.
Pa pazi, bolj tog sprednji stabilizator pomeni več odnašanja nosa v ovinku, če imaš FWD avto, je idealno malo trši zadnji del in mehek sprednji za dober grip (zato v rally in ghd grejo vsi po treh v ovinek

)
Daj napiši kak avto imaš ti bomo lažje kaj našli.
Poglej si tukaj
http://www.whiteline.com.au/vehicle_swaybars.php
Objavljeno: Če nov 12, 2009 2:33 pm
Napisal/-a zazi
večja verjetnost je da si ga daš delat po naročilu: za ker tip avta pa gre?
Objavljeno: Če nov 12, 2009 2:47 pm
Napisal/-a airmike
zazi je napisal/-a:
večja verjetnost je da si ga daš delat po naročilu: za ker tip avta pa gre?
to niso stabilizatorji ampak strut bari in spodnje ojačitve
stabilizator
Objavljeno: Če nov 12, 2009 3:06 pm
Napisal/-a ludvik
Mam pa cliota rs2.Lani sem vprašal v A3M pa so rekli da nemorejo zrihtat.
Objavljeno: Če nov 12, 2009 3:59 pm
Napisal/-a zazi
ja res je, ampak še vedno dobiš večjo togost
Objavljeno: Če nov 12, 2009 6:01 pm
Napisal/-a alanq4
zazi je napisal/-a:ja res je, ampak še vedno dobiš večjo togost
Togost karoserije ja, on pa hoče manj nagibanja vozila. Ne mešat teh zadev no.
Strutbar - poveže točke vpetja podvozja za večjo togost
Swaybar - prenaša po osi premike podvozja z ene na drugo stran (koliko prenaša je odvisno od debeline, togosti le tega)
Objavljeno: Če nov 12, 2009 6:02 pm
Napisal/-a /miha\
zazi je napisal/-a:ja res je, ampak še vedno dobiš večjo togost
Vzvojna trdnost šasije ima bolj malo z nagibanjem avta
Objavljeno: Če nov 12, 2009 6:07 pm
Napisal/-a CupraR
Tako kot je Alan povedal
Po domače pa še: z štangami je karoserija bolj trdna in se manj zvija, (maš boljši stik z cesto) z sway-i (stabilizatorji) pa se podvozje manj nagiba, gunca
Glede swayov: prvi smsieln upgrade je roba od močnejše izvedenke avta ki ga imaš, nato pa razni proizvajalci ki nudijo te zadeve. H&R, Eibcah itd..
Bistvo pa: za ker avto se gre???
Objavljeno: Če nov 12, 2009 6:14 pm
Napisal/-a esem
CupraR je napisal/-a:
Bistvo pa: za ker avto se gre???
ludvik je napisal/-a:Mam pa cliota rs2.Lani sem vprašal v A3M pa so rekli da nemorejo zrihtat.
stabilizator
Objavljeno: Če nov 12, 2009 8:07 pm
Napisal/-a ludvik
Ja da omenim, da zadaj že mam dva montirana,se pravi orginal pa še en dodaten in res avto se sedaj zadaj , lahko rečem nič ne nagiba in zlahkoto dvigujem notranje kolo.Vsaj malo debelejšega bi dal če drugo ne.Samo nimam ideje ,če bi z kakega drugega avta pasalo.
Objavljeno: Če nov 12, 2009 8:56 pm
Napisal/-a robi1000
Dobiš original od Renault Sporta za dirkalna vozila:
Clio Cup pokalna specifikacija:
kataloška številka: 6000072724
Cena v Franciji: 72.32€
Za zadaj imaš pa recimo Grupa N ojačan zadnji most:
Kataloška: 7711129356
Cena v FRA: 536.37€
Maš tega zadost. Če češ tudi za S1600 specifikacijo, samo to pa ne paše več na stock RSa.
LP Robi
Objavljeno: Če nov 12, 2009 9:01 pm
Napisal/-a zazi
aha no hvala, vem nekaj več

Objavljeno: Če nov 12, 2009 9:04 pm
Napisal/-a robi1000
Stabilizatorje se sigurno dobi pri Renaultu, sploh pa za Clia RS ph2. Sicer boš verjetno malo težje našel servis, ki se bo potrudil in ti to naročil, ampak če boš dost težil ti bo verjetno ratalo.
Tle maš še kataloško od Clio Cup zadnjega mosta, da boš mel uravnoteženo podvozje: 7711155555
Čeprov, če maš nadgrajene ARB-je, moraš dat zraven tudi blažilce, ki so preračunani na te stabilizatorje. Žal razni produkti od aftermarket proizvajalcev niso zračunani za delo s tršimi stabilizatorji. Najboljša opcija so v tem primeru tovarniški blažilci, ki ji že delajo Bilstein, Sachs Performance in podobni, ampak to niso modeli za redno prodajo.
stabilizator
Objavljeno: Če nov 12, 2009 9:37 pm
Napisal/-a ludvik
Hvala.Jutri bom skočil do servisa in naročil.