Stran 1 od 2
športni filter
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 10:59 pm
Napisal/-a gtilook
Sem že prebral nekaj glede športnih filtrov na tdi motorju, pa me zanima če kaj škoduje turbini ali motorju?? katerega bi svetovali za tdi??
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 11:02 pm
Napisal/-a pskoda
Vložek od K&N
Re: športni filter
Objavljeno: Sr nov 18, 2009 11:02 pm
Napisal/-a SENATOR
gtilook je napisal/-a:Sem že prebral nekaj glede športnih filtrov na tdi motorju, pa me zanima če kaj škoduje turbini ali motorju?? katerega bi svetovali za tdi??
Ob pravilni montaži (ne sme vsrkavati vode) nima kaj škodovati, ne turbini ne motorju, saj mu ''samo'' dovaja več svežega zraka.
Iz lastnih izkušenj svetujem BMC-ja in to v karbonski različici, se pa najdejo na tržišču tudi drugi zelo dobri proizvajalci: GREEN, K&N, SUPERSPRINT.......lahko pa se odločiš za vložek z večjo prepustnostjo.
LP
Objavljeno: Če nov 19, 2009 10:58 pm
Napisal/-a gtilook
kaj pa pozimi? imaš lahko vseeno gor tak filter??
Objavljeno: Pe nov 20, 2009 6:51 am
Napisal/-a SENATOR
gtilook je napisal/-a:kaj pa pozimi? imaš lahko vseeno gor tak filter??
Če imaš pravilno montiranega (da ne vleče vode, soli in peska noter) ne bi smelo bit problemov.
Poznam pa tudi primere ki pozimi dajo original filter notr, da jim ne vleče preveč mrzlega zraka v motor oz napeljeno tako kot je pri originalu eno cevko ki dovaja topel zrak od motorja na filter.
Z vložkom teh problemov ni.
LP

Re: športni filter
Objavljeno: Pe nov 20, 2009 7:24 am
Napisal/-a Vz_ace
SENATOR je napisal/-a:gtilook je napisal/-a:Sem že prebral nekaj glede športnih filtrov na tdi motorju, pa me zanima če kaj škoduje turbini ali motorju?? katerega bi svetovali za tdi??
Ob pravilni montaži (ne sme vsrkavati vode) nima kaj škodovati, ne turbini ne motorju, saj mu ''samo'' dovaja več svežega zraka.
Iz lastnih izkušenj svetujem BMC-ja in to v karbonski različici, se pa najdejo na tržišču tudi drugi zelo dobri proizvajalci: GREEN, K&N, SUPERSPRINT.......lahko pa se odločiš za vložek z večjo prepustnostjo.
LP
Kako so kaj ti BMC filtri? Eni pravijte, da so ok, drugi pač spet da ne (niso vredni svojega denarja)?kako se v praksi to pozna oz. primerjava z ostalimi "športnimi" filtri?
lp
Objavljeno: Pe nov 20, 2009 1:13 pm
Napisal/-a SENATOR
Kot pri večini zadev je tudi pri filtrih tako, da niso tolk boljši kolikor več stanejo.
Npr. za en konusni filter K&N boš odštel 80€, BMC CDA te stane 2x toliko, ni pa 2x boljši.
Osebno sem z BMC-jem zadovoljen, pa tudi veliko od njih poznam ki jim je OK, predvsem CDA, za katerega je predpisano da je treba reprogramirat elektroniko (chip) za doseči idealne rezultate.
So pa tudi primeri, ko folk ni zadovoljen, mogoče pričakujejo čudeže, zato ker odštejejo tudi 200+ € za filter pa pol nimajo 5 ali 10 konjev plusa kot piše na embalaži, na kateri so po navadi napisani idelani pogoji, torej je že všteto reprogramiranje vbrizga goriva glede na večji ''airflow'' oz dotok zraka.
LP

Objavljeno: Če dec 24, 2009 8:57 pm
Napisal/-a 2simpl
Objavljeno: Če dec 24, 2009 9:24 pm
Napisal/-a airmike
Kup enga z ohišjem pa še eno cev pa jo potegni iz odbijača pred filter da bo melo hladn zrak. Poznalo se itak nebo

Objavljeno: Če dec 24, 2009 9:26 pm
Napisal/-a 2simpl
Objavljeno: Če dec 24, 2009 9:27 pm
Napisal/-a airmike
ne vleče toplote od motorja ampak samo hladn luft....če bo vredu narjen seveda

Objavljeno: Če dec 24, 2009 9:32 pm
Napisal/-a 2simpl
Objavljeno: Če dec 24, 2009 10:08 pm
Napisal/-a erc
v večini primerov ti športni filter (sploh pa vložni) ne da nobene razlike, stestirano na dinamometru. Edino kar se v moji praksi pokazalo kot uspešno je (na atmosferskih bencinskih motorjih) športni filter na ALU, cevi, katera mora biti prve dolžine in premera kar je mogoče ugotoviti le z testom na dinamometru. pri večini atmosferskih bencinskih motorjev je tudi 10 ali več konjev pridobitka. Samo filter na eni kratki cevi kar prodaja večina ponudnikov tuning robe pa v večini primerov vzame 3-4KM proti serijskem airboxu. tako, da ljudje, ne verjeti napisanem na škatli. Marsikdo napiše marsikaj, samo da robo proda. Nazadnje kar sem delal športni sistem z filtrom je bil suzuki swift 1.6 sport, kar je dotičnemu vozilu pridalo 7 KM in 13Nm navora v srednjih vrtljajih, v primerjavi z K&N air induction kitu narejenim za dotično vozilo.
Objavljeno: Če dec 24, 2009 11:05 pm
Napisal/-a MacTron
2simpl: Ne samo, da je bilo ogromno napisano o sp. filtrih, tudi posebno sticky temo so
dobili l.2004 in se vedno so to aktualni odgovori neglede na letnico (ogromno podatkov).
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=15464
Objavljeno: Če dec 24, 2009 11:23 pm
Napisal/-a 2simpl
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 10:17 am
Napisal/-a sašo5
2simpl je napisal/-a:Vseeno pa me zanima, kaj bi bila boljša izbira za moj avto??
v drugem postu: kratko in jasno.....
Vložek od K&N
prednost: zadeva je praktično "večna" 1x plačaš in vsakih 20.000km opereš.........višek zraka ne škodi.............da bi kaj pridobil: 1% moči....- sicer v kombinaciji z dobrim izpušnim sistemom(kompletnim) še nekaj več.....
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 10:57 am
Napisal/-a dominic
zelo priznani filtri, ki so pri nas malo majn znani...
sam imam doticni sistem, atmosferc...tako kot je reko erc, z remapom dosezes efekt...
http://www.simota.com/
lp, dominic...
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 11:09 am
Napisal/-a nightmare
Sam imam takega,seveda vgradnega.:
http://www.itgairfilters.com/
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 11:59 am
Napisal/-a W|zz
SENATOR je napisal/-a:gtilook je napisal/-a:kaj pa pozimi? imaš lahko vseeno gor tak filter??
Če imaš pravilno montiranega (da ne vleče vode, soli in peska noter) ne bi smelo bit problemov.
Poznam pa tudi primere ki pozimi dajo original filter notr, da jim ne vleče preveč mrzlega zraka v motor oz napeljeno tako kot je pri originalu eno cevko ki dovaja topel zrak od motorja na filter.
Z vložkom teh problemov ni.
LP

Zakaj je boljše če vleče not topel zrak?
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 12:30 pm
Napisal/-a Thor
Športni filtri so, tako kot se jih v večini primerov montira, se pravi kupiš konus in ga vtakneš pod havbo naesto originalnega airboxa, samo placebo efekt. Lepo se sliši ko pohodiš in ''zamuka'', efekta pa ni. Sam se imel montiran odprt konus od Simote na prejšnjem bmw-ju 325 in ko je odprlo zrak na polno, tam pri 4500 vrt/min je bil zvok in občutek moči fenomenalen, je pa tako kar si pridobil na visokih obratih si izgubil pri nizkih, se pravi pri visokih je bolj vleklo, izgubil si pa navor pri nizkih, kar je pa pri šestakih ključnega pomena pri vsakdanji vožnji.
Skratka, če ti je zadosti samo filing moči, kupi bilo kateri filter, da da avto malo glasu od sebe, ker pravega efekta ne bo, če bi rad pa res nekaj pridobil pa vrži ene 2k eur na mizo dodatno še za komplet izpuh (kolektorji, srednji in zadnji lonec) ter remapiranje elektronike. Vse ostalo so pravljice.
Lp