Stran 1 od 2
S4
Objavljeno: Sr nov 25, 2009 9:03 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Ker so se ze tunale S2 kar lepo stevilo jih je ze,pa mene zanima kako je pri modifikaciji Audija S4,bi-turbo 2.7 l prostornine,so tu stroski kaj vecji za modifikacijo kot pri S2.je potencial vecji
Ce se ne motim dr.sah ga imas modificiranega

Objavljeno: Sr nov 25, 2009 9:06 pm
Napisal/-a abbe
Objavljeno: Če nov 26, 2009 9:39 am
Napisal/-a PRODRIVE
dajte mal povedati prosim,sem prebral dosti sem našel ampak hočem več
Objavljeno: Če nov 26, 2009 5:27 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
V osnovi imaš še extra turbino, bat+ojnica, injektor. 2.7 motor naj ne bi bil tako trpežen, kot 2.2.
Pomoje je boljše, če se kar na dotično osebo obrneš....
Objavljeno: Če nov 26, 2009 5:31 pm
Napisal/-a PRODRIVE
no informacije so zacele kapljat super,to nisem vedel da je manj trpezen kot 2.2
bigturbo ce naletis na mojo temo prosim napisi kaj prosim
Objavljeno: Če nov 26, 2009 7:00 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Pametno je zamenjat se dele sesalnh cevi do motorja in tlacnih od turbine do motorja s tistimi od RS4, ker so bolj pretocne.
Objavljeno: Če nov 26, 2009 7:18 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Ampak njega zanima potencial S2 vs.S4, tukaj je potrebno zamenjat še kaj od drobovja.
Objavljeno: Če nov 26, 2009 7:34 pm
Napisal/-a PRODRIVE
na primer...,stroski so vecji modificirat S2 ali S4

Objavljeno: Če nov 26, 2009 8:49 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
S4 ima 50% vec ojnic, batov, injektorjev. 100% vec turbin.
Tako da so stroski vecji, ker je vec posameznih delov, ki jih je treba zamenjat.
Seveda odvisno od tega, kaj sploh zelis naredit iz avta.
Objavljeno: Če nov 26, 2009 8:55 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Pro_Tuning je napisal/-a:S4 ima 50% vec ojnic, batov, injektorjev. 100% vec turbin.
Tako da so stroski vecji, ker je vec posameznih delov, ki jih je treba zamenjat.
Seveda odvisno od tega, kaj sploh zelis naredit iz avta.
Od 5 do 6 ni 50%

Objavljeno: Če nov 26, 2009 9:00 pm
Napisal/-a PRODRIVE
no tole je tudi mene cudil,sam sebe sem se prepriceval da S4 ni V10 ampak V6,turbini pa ja

Objavljeno: Če nov 26, 2009 9:48 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Audi in 5 cilindrov. Zmeraj razmisljam o 4 cilindrih....
Se zmeraj ne vemo kako dalec mislis it. Drugace se dobijo "bolt on" vecje turbine, vecji intercoolerji, dodas vecje injetorje in ustrezen nov program v racunalnik in po moznosti mocnejsko sklopko in 500KM je tu. Za kaj vec pa je na vrsti cel remont.
Objavljeno: Pe nov 27, 2009 5:31 pm
Napisal/-a PRODRIVE
....mislim it do

ne ne zaenkrat se nic zato pa zbiram informacije ,se kdo kaj vec ve

Objavljeno: Pe nov 27, 2009 7:01 pm
Napisal/-a HaMzO
PRODRIVE je napisal/-a:....mislim it do

ne ne zaenkrat se nic zato pa zbiram informacije ,se kdo kaj vec ve

stari kupi 2.7 biturbo in čipiraj, to ti bo dost zaenkrat za kako leto. medtemčasom pa šparaj denar če ti bo slučajno premal hp

Objavljeno: Pe nov 27, 2009 7:18 pm
Napisal/-a PRODRIVE
nikoli ni dovolj,zato sprasujem in sem vesel vsake informacije,S4 so v tujini cenovno zelo ugodne,vsa stvar je potem v piljenju avta
Objavljeno: Pe nov 27, 2009 7:40 pm
Napisal/-a AudiFreak
No, kolikor berem na audi team bi naj 5000€ zadostovalo za 400-450 KM. Stvar laufa večinoma na RS4 delih: turbini, bencinska črpalka, šobe... Bati, ojnice in drugi "notranji" deli še pri tej moči lahko ostanejo serijski.
Objavljeno: Pe nov 27, 2009 8:18 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Audi team je to SLO forum,lahko pripopas link prosim,no take informacije so dobrodosle,ker to je ze pa ornk stroj 450 KM,no vsaj zame,ker avto bi bil daily varianta,se pravi za 15Kevrov imam RS4 wannabe

Objavljeno: Pe nov 27, 2009 11:34 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Raje 20

Objavljeno: So nov 28, 2009 9:56 am
Napisal/-a dr.sah
potem pa rajši takoj daj malo več, in si kupi RS4, pa čip, pa maš neki čez 400KM, ki je čist zadost za vsakodnevno vožnjo. Če pa bo to premalo, pa kasneje rukneš večje turbine, pa pol mašine nove, pa maš konjev zadosti.
Objavljeno: So nov 28, 2009 10:00 am
Napisal/-a AudiFreak
PRODRIVE je napisal/-a:Audi team je to SLO forum,lahko pripopas link prosim,no take informacije so dobrodosle,ker to je ze pa ornk stroj 450 KM,no vsaj zame,ker avto bi bil daily varianta,se pravi za 15Kevrov imam RS4 wannabe

No pol še pride sklopka, podvozje, zavore in pa delo. Pol pa res več ni tam 5k €.
Tukaj na MTMovi strani lepo vidiš kaj rabiš za določene konje
http://www.mtm-online.de/de/Audi/S4-B5/ ... ZID=S4195Q
In pa še Novitec:
http://www.sportec.ch/page85.html?J=e84 ... 850711a9bc
Sem ti pa poslal link na PM od audi teama.