Stran 1 od 9
Malce stunan EVO vs STI vs malce stunan WRX vs EVO LoCo
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:17 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Debata okoli Imprez in Lancerjev se je kar posteno zagrela.
Tako da smo si danes vzeli cas in izmerili par primerkov. EVO 8, chipan, intercooler, izpuh. WRX 2.0, STI turbina, dodelan isto kot EVO. Na koncu pa se primerjava s serijskim 2.0 WRX STI z odprtim izpuhom. STI je bil izmerjen ze pred casom, ko je bilo zunaj topleje. Tako da bi v teh hladnih dneh pokazal vsaj 10KM vec.
EVO8 ima serijsko 265KM, ce se ne motim, WRX 220, WRX STI pa 265KM. Ce sem kaj narobe napisal naj me znalci popravijo.
EVO 8
WRX
WRX STI
Najbolj me je presenetil WRX, s tem da ima se kar nekaj rezerve. Sploh ni bilo v nacrtu dobiti toliko moci. Mogoce prilezemo do 330KM.
Pri najvecji moci pa je malce razocaral EVO, naj bi imel 350 ali vec KM.
Precej vecji tlak turbine pa vseeno prinese konkretno vecji navor kot WRX.
Merjena sta bila v razmaku dobre pol ure.
Na zalost se nisem mogel priklopiti na Evo-ta da bi pogledal program in naredil kaksen datalog - ne poznam avta. (nagajal prenosnik s katerim sicer delam) Ko bo mogoce bom naredil kaksen datalog teh avtov, da se vidi vsaj koliko polni turbina. In kako to vpliva na moc motorja.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:26 pm
Napisal/-a mito155
WRX z turbotom od STI... se po moje najlepše pelje... flat response navor.. to je to... vse ostalo je bv za vsak dan..
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:29 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Glede na ceno avta in ceno predelav je to precej avta za ta denar. EVO je seveda raketa, ampak za "povprecnega" voznika je tudi tak WRX kar v redu.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:34 pm
Napisal/-a pskoda
Samo evo ima slabošo krivuljo kot ostala dva
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:35 pm
Napisal/-a GodOfAll
Pri WRX je acceleration time 2x daljši kot pri ostalih dveh.
Kakšne barve je bil EVO?
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:37 pm
Napisal/-a wuky
Zakaj to ni mogl jt v
neskončno debato ? 
in pol se bo spet reklo da je 100 istih topicov... to je bil namen neskončne debate, da bo 1 topic.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 3:41 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Cas pospesevanja na valjih je odvisen od dolzine prestavnih razmerij. WRX ima menjalnik na 5 prestav z daljso cetrto od ostalih dveh, ki imata menjalnike na 6 prestav ter krajse prestave. Zraven je se pomembno pri katerih obratih se na zacetku pohodi plin do konca in do koliko obratov se vrti.
Rdec Evo.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 4:21 pm
Napisal/-a wuky
Pro_Tuning je napisal/-a:Cas pospesevanja na valjih je odvisen od dolzine prestavnih razmerij. WRX ima menjalnik na 5 prestav z daljso cetrto od ostalih dveh, ki imata menjalnike na 6 prestav ter krajse prestave. Zraven je se pomembno pri katerih obratih se na zacetku pohodi plin do konca in do koliko obratov se vrti.
Rdec Evo.
Evo 8 ni mel 6 prestav. Razn ce je ameriski MR. Tko da je to spet kr nek avto.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 4:47 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Tako mi je bilo receno. Mogoce sem si narobe zapomnil in kaj zamesal.
Meritve pa niso zamesane.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 4:51 pm
Napisal/-a wuky
Pro_Tuning je napisal/-a:Tako mi je bilo receno. Mogoce sem si narobe zapomnil in kaj zamesal.
Meritve pa niso zamesane.
Kaj pol postaš če ne veš.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 4:57 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Avto ni moj. Nisem gledal v prometno. Sem ga samo izmeril. In napisal kar mi je bilo receno. Ce se zelis kregat si odpri novo temo.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 4:58 pm
Napisal/-a kingroad
Kakšen izpuh je imel EVO?
lp
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 5:00 pm
Napisal/-a lancia hf
kingroad je napisal/-a:Kakšen izpuh je imel EVO?
lp
Ma če se prav spomnim je imel okroglega

Objavljeno: Pe dec 04, 2009 5:00 pm
Napisal/-a LoCo
Dyno grafi brez primerjave pred in potem. Različni dnevi, različni avtomobili, različni pogoji. Neuporabne informacije. Dyno je orodje za ugotavljanje pridobitve moči, ne tako kot v Sloveniji vsi smatrajo da merijo konje. Izguba moči preko prenosa iz motorja na evotu manj kot 10%? Žalostni podatki. Isti avto, drug dyno, druge številke.
Rajš postajte kej takega:
2006 Evo 9 GSR
Mods:
RC 1200cc injectors
Perrin Fuel Rail
CBRD BBK Full with porting
Full exhaust with test pipe
K&N cone air filter
HKS Mivec cams
GM 3 port boost solenoid using ECU-controlled boost
100 oct
Stock 02 housing (unported)
Stock LICP
Stock UICP
Stock FMIC
Uglavnem, moje osebno mnenje o prvem postu: neuporabno zaradi premalo podatkov.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 5:20 pm
Napisal/-a kopron
lancia hf je napisal/-a:kingroad je napisal/-a:Kakšen izpuh je imel EVO?
lp
Ma če se prav spomnim je imel okroglega

Verjetno je mislil kakšen premer-fi rora je imel, ne pa kake oblike !
Lp .
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 5:28 pm
Napisal/-a kingroad
kopron je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:kingroad je napisal/-a:Kakšen izpuh je imel EVO?
lp
Ma če se prav spomnim je imel okroglega

Verjetno je mislil kakšen premer-fi rora je imel, ne pa kake oblike !
Lp .
okroglega?
je bil turbo-back, cat-back, de-cat, samo ror, kakšen fi............ni izpuh samo okrogla cev.
lp
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 6:18 pm
Napisal/-a lancia hf
kingroad: pa saj ni to nate letel, ampak bol na izjave Pro_Tuning, ker misli, pa neve, ker avto ni njegov , so mu samo rekli....... itd

Objavljeno: Pe dec 04, 2009 9:51 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Avta sta bila izmerjena s pol ure razmaka. Tudi napisal sem o njma kar je pomembno.
Oba imata odprt izpuh, nisem sel merit premera cevi. Izpuh je izpuh, ni kaj dosti za izumit. Ce ga dajes na turbo avto samo direkt in je najvec efekta.
Vecje intercoolerje. Edino WRX ima STI turbino. Vse ostalo serijsko, Nic posebno ekstremenga. Je pa zato toliko bolj zanimiva primerjava obeh.
Verjetno je zanimivo za koga, ki razmislja o takem avtu ali pa ga ze ima in lahko vidi kaj se dobi po cisto osnovni predelavi. Navzgor pa itak ni meje.
Kaj te moti o izgubi moci? Je cisto realna. In zelo dobro pokaze. Ce ima kdo serijskega Evota ali Imprezo, bo dobil izmerjeno zelo zelo podobno tovarniskim podatkom. Zato so mi ti valji tudi vsec. Vecina jih je ponavadi razocarana, pricakujeoi se kaksnega konjicka vec.
Bom poskusi dobiti cimprej se kaksen cisto serijski avto (ce je se kaksen serijski EVO tu naokoli) in ga izmerit.
Lahko pa kdaj pripeljes tvoj avto, in primerjas s tema dvema. Recimo v takih temperaturnih razmerah.
Ce bi meril samo en avto niti nebi dajal podatkov gor, ker nebi imel orientacije.
Tako pa je primerjav obeh zelo zanimiva.
Imam tudi izmerjene se 3 ali 4 Impreze letnik 2000 in starejse in se meritve lepo ujemajo s temi.
LoCo je napisal/-a:Dyno grafi brez primerjave pred in potem. Različni dnevi, različni avtomobili, različni pogoji. Neuporabne informacije. Dyno je orodje za ugotavljanje pridobitve moči, ne tako kot v Sloveniji vsi smatrajo da merijo konje. Izguba moči preko prenosa iz motorja na evotu manj kot 10%? Žalostni podatki. Isti avto, drug dyno, druge številke.
Uglavnem, moje osebno mnenje o prvem postu: neuporabno zaradi premalo podatkov.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 10:31 pm
Napisal/-a beemveempet
Mičo, govoriš kot, da si jih ti mapiral ? Kar malo dvomim iz tega kar pišeš.
Predlagam, da se naredi challenge: isti čas, isti kraj, ter par evotov in stijev ter narediti primerjeve čim bolj podobnih vozil. Vendar glede na to, da je pri nas podhranjenost z valji izjemna, še tisti, ki so, so v neustreznih prostorih oz. niso skalibrirani je težko narediti merodajne meritve.
Mogoče bi bilo zanimivo videti kako se avta primerjata na cesti (pa se lahko naredi primerjava z grafi s tem, da se pri obeh naredijo log file-i in se naredijo primerjave).
Lp,
D.
Objavljeno: Pe dec 04, 2009 10:59 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
EVO je bil pri roki in smo ga dali za referenco WRX-u, ker se je zdelo nekam dosti konjickov iz WRX-a. Se posebej glede na STI. Mapirat te avte je skrajno preprosto, Softwareja je na tone. Eni od avtomobilov z najvec podpore. Vse gre pred OBD porta. Se racunalnika ni treba odpreti.
Tile valji so cisto v redu. Upam, da dam kmalu kaksen cisto serijski tak avto gor.
EVO ima navora ogromno, zelo "pribije", vendar ga visjih obratih rahlo zmanjka. Bom pogledal kaj se dogaja.