Stran 1 od 2
2.0 TFSI-->2.0 TSI vs. 1.8T
Objavljeno: Pe dec 11, 2009 11:34 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Pozdravljeni.
Ker je v zadnji periodi zaslediti nekaj tem, s kar nekaj konkretnimi in zelo poučnimi odgovori. Star 1.8t je zelo žilav in trpežen, novi oz. novejša imata za "štangico" več prostora, kar hitreje zavrti lopatice.
Zanima me primerjava teh dveh motorjev, oz. potencial in vzdržljivost 2.0 motorja, predvsem z vidika vzdržljivosti motorja na dolgi rok, avto bi bil daily driver, moč nekje 400HP-450HP. Koliko je razlike pri sklopki (240mm lamela) in menjalniku (6pr), avto bi bil quattro. Kolikšne bi bile potrebne modifikacije glave, sesalnega kolektorja? Moj AEB še ima večje kanale v glavi in večji sesalni kolektor, kasnejši modeli naj bi imeli manjše.
S stroškovnega vidika mi je zadeva dokaj jasna.
Hvala že v naprej.
Objavljeno: So dec 12, 2009 12:07 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Odmicne das od 1.8 atmosferskega motorja.
Ostalo pa po spisku: ojnice, bati, sklopka, izpusni kolektor,....
Objavljeno: So dec 12, 2009 12:13 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Pro_Tuning je napisal/-a:Odmicne das od 1.8 atmosferskega motorja.
Ostalo pa po spisku: ojnice, bati, sklopka, izpusni kolektor,....
Kaj od 1.8 atmosferskega? Za v 2.0 al kaj? 1.8t imam dodelan..brez panike

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 6:23 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Res še ni junaka, ki bi na 2.0 naredil kaj več od čipa?
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 7:35 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Kaj tocno ni jasno okoli 2.0?
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 7:41 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Je ravno tako vzdržljiv, manj, bolj od preverjenega, 1.8t, do 450HP.
Oz. kaj bi bilo bolje vzet za osnovo?
Školjka pa bi bila A4 avant Q.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 7:54 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Saj je vse v osnovi isto. Samo glavna gred ima daljsi hod.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 9:02 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Vse že ne more bit isto, saj je slednji nastal kako dekado kasneje...ima ventil manj po valju, vbrizg se tudi razlikuje....
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 9:22 pm
Napisal/-a abbe
pro tuning je mal narobe naslov prebral.
jst mislm da govori o na motorjih
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 9:32 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Je kr prav prebral, pri 1.8t, dajo notri odmične od 1.8, ker so ostrejše, tak poseg je smiseln pri 300HP+
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 9:51 pm
Napisal/-a LukL
meni je tud 2.0 tfsi/tsi dobra mašina, mislim da se bo na teh motorjih še veliko predelovalo
v prihodnosti bi tud js rad mel
pa še spada me 10 najboljših motorjev na svetu
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 9:59 pm
Napisal/-a Jerch_
off LukL: če bi si članek prebral bi videl, da piše o ekonomičnosti in po tej spremenljivki našteva najboljše..
on: v eni drugi temi, mislim da o predelanem rs2 mi je edi odgovoril o tem motorju in sicer sem konkretno vprašal za S3 z 2.0 motorjem. jasno je povedal tudi, da če želim 400+ realnih konjev je vse nek kompromis, če se ne menja ogromno stvari. okvirno je izrazil vsoto 8000eu, ki obsega le predelavo motorja. sicer pa glede na tvojega pasata mislim, da veš kako je s tem. komaj čakam brat novo temo o audiju

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:20 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Bati&ojnice 1300, turbina&kolektor 2000, injektorji&remap 1200, ojnični 200, izpuh 1000, IC 700, benz pumpa 300, montaža 1000, potrošni material 500. To so cene na oko in kr držijo.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:27 pm
Napisal/-a HaMzO
R 34 GT-R je napisal/-a:Bati&ojnice 1300, turbina&kolektor 2000, injektorji&remap 1200, ojnični 200, izpuh 1000, IC 700, benz pumpa 300, montaža 1000, potrošni material 500. To so cene na oko in kr držijo.
pa če maš DSG, lahko prišteješ še 3000e za ojačitev, pa če že to delaš pol daš še špero not okol 1000e + montaža za to dvoje še ene 1000e...pa si pol za 10k na 500hp na DSGju

ampak to samo tuning
če pa pomisliš kaj lahko za 10k predelaš en drug avto...me kr mine mal tele vag predelovat

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 10:36 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 11:35 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Ko zamenas vse po spisku ostane samo se blok motorja in glava. Motor kot motor.
R 34 GT-R je napisal/-a:Vse že ne more bit isto, saj je slednji nastal kako dekado kasneje...ima ventil manj po valju, vbrizg se tudi razlikuje....
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 11:39 pm
Napisal/-a LukL
ja jebemo; IC ma 2 je pa pr takem avtu težko najti plac kam bi štiščal še malo večja

Objavljeno: Ne dec 13, 2009 11:59 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
LukL je napisal/-a:ja jebemo; IC ma 2 je pa pr takem avtu težko najti plac kam bi štiščal še malo večja

O katerem motorju to govoriš?
Objavljeno: Po dec 14, 2009 8:11 am
Napisal/-a LukL
R 34 GT-R je napisal/-a:LukL je napisal/-a:ja jebemo; IC ma 2 je pa pr takem avtu težko najti plac kam bi štiščal še malo večja

O katerem motorju to govoriš?
v a4 2.0tfsi je vse tako natlačeno spodaj na obeh straneh da je kriza dat malo večje not, še večja kriza je pa cevi spelat-sploh na desni strani
Objavljeno: Po dec 14, 2009 11:30 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Pomoje je samo 1 IC, na levi strani vozila, IC ni nek večji problem, se dobijo kiti, ki skoraj pašejo na izbrano vozilo.