Stran 1 od 6
BMW V8 tuning
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 2:36 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Zadnje case je govora samo se o turbo avtih. Malce spremembe ne skodi.
BMW serija 3, E21. Vgrajen V8 iz 530i. Dodane posamicne sesalne lopute iz BMW M5 . Elektronika Megasquirt.
Izredno lepo obnovljen oldtimer, vendar z modernim srcem. Dolge trobente so za dirko ali kak avto show. Za vsak dan so krajse da se skrijejo pod pokrovom motorja.
Se kratka testna voznja z osnovnimi nastavitvami. Recimo da ima kar nekaj vec moci kot originalnih 218KM.
http://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 647398.htm
http://videos.streetfire.net/video/BMW- ... 647399.htm
Pocasi pride na vrsto se kak V10 ali V12.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 3:46 pm
Napisal/-a gofra
18 let star motor ni ravno moderno srce...Pa tudi ne vem kako hiter se mi ne zdi na posnetku - kaj pa je bilo delano ne njem (poleg trobentic)?
LpF
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 4:12 pm
Napisal/-a Das Zodiac
Na posnetku res ne vidimo kakšne pretreslijive hitrosti.
LP
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 4:43 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
V primerjavi z originalno motorizacijo je precej bolj moderen.
5 sec od 0 do 100 in 15 sec od 0 do 200 se nam je zdelo kar dobro za navaden 3.0 motor. Bolj malo 3.0 motoriziranih avtov, ce sploh kaksen bolj pospesuje.
Motor je original razen trobentic.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 4:49 pm
Napisal/-a _B3yBo_
mene ta tema tudi nic ni navdusila. kar je vidt so sam te velikanske trobentice in nic drugega...
kak slika avta se nebi skodila ali predelave. tudi vec podatkov nebi skodilo. potem dokazov ker na tem posnetku se nic nevidi. V notranjosti posnetki nikoli nedajo obcutka kok da od sebe avto.
to da ma 5s do 100 pa se lahk vrjame ali pa ne ker ni nikjer tega bilo videt
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 5:00 pm
Napisal/-a jay
5s je kr pošteno... daj kake bolj oprijemljive podatke

Objavljeno: Pe dec 25, 2009 5:07 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Slisi se kdaj se prestavlja. Diferencial je 3.4 oziroma nekaj podobnega. Druga prestava gre prek 100. In do konca druge rabi 5 sekund. Cetrta do 200 in prek.
Menjalnik je na 5 prestav iz 530i.
V rubriko tuning spada recimo kaksna slika "tunanega" motorja in podobno. Ostali del avta je cisto serijski. In na sliki je videt kar je predelano.

Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:14 pm
Napisal/-a gofra
5 sekund? Nikdar.
Hartgejev H3S E21 je imel z lazjim motorjem in 240 konji 6 sekund do stotke. Tezko verjamem, da gre tole hitreje...
Imate tudi kak zunanji posnetek morda?
LpF
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:21 pm
Napisal/-a alanq4
Je tolk težko posnet 0 do 100 s števcem?
Vedno neke dvomljive cifre in teme zavite v skrivnost.
Vseved večina te je že spregledala, ostali te pa še bojo...
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:45 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Brez razburjanja. Motor se vrti do 7200 obratov . Glede na menjalnik in diferencial je bolj ali manj razvidno do katere hitrosti prileze v posameznih prestavah.
Sem se bolj tocno pozanimal, skrb za mehansko predelavo je namrec bila na plecih lastnika.
Tako da nisem zmeraj tocno poucen o vseh podrobnostih mehanike.
Menjalnik je 5. prestav 530i. Diferencial je 3.4:1 . Gume 225/40R16.
Sicer pa ima avto kaj vec kot originalnih 218KM. Ko se bo pomerilo tocno konjazo in koncalo s projektom, da bo za na cesto bom objavil meritve .
Trakcija je fantasticna, gume malenkost skripnejo na startu nakar gre prva prestava na polno.
Alan:
Res upam, da bodo videli in nas "spregledali". Nic ne skrivamo.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:52 pm
Napisal/-a jay
ampak 5s je krepka..
že pri menjavanju izgublja po eno sekundo
zvok pa je kr pošten

Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:53 pm
Napisal/-a adis
off:
@pro_tuning: kaj sva se midva enkrat že dogovorila??? brez reklamnih povezav! in če boš šel gledat malo privat sporočila se tega tudi drži ( beri: dyno test!!!)
popravi podpis nemudoma
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 8:55 pm
Napisal/-a Yagi-san
Koliko pa več pije na ITBjih, glede na to, da je tudi za daily drive. Pa kakšen posnetek merilnika res ni problem posneti..... ali pač !
Yagi-san
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 9:01 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Isto porabi kot original. Ni razloga da bi porabil vec goriva. S primerno optimizacijo ponavadi porabi se manj.
Seveda pri istih pogojih voznje. Ce pa pritisnes na plin na polno, bo porabil toliko vec kolikor vec da motor od sebe.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 9:11 pm
Napisal/-a abbe
Yagi-san je napisal/-a:Koliko pa več pije na ITBjih, glede na to, da je tudi za daily drive. Pa kakšen posnetek merilnika res ni problem posneti..... ali pač !
Yagi-san
itak da ni tezko ampak poj ne more tok nakladat klr gor an,ker se s posnetkou marsikaj da vidt
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 9:41 pm
Napisal/-a kingroad
Malo za primerjavo.
čez 10s od 100-200km/h ima avto z nekje 1.3tone in čez 400KM. Seveda merjeno po GPSu.
Dvomim da ima ta BMW boljši čas.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 9:46 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Zdi se mi, da so podani podatki dovolj , da se lahko oceni hitrost.
Obrati, menjalnik, kolesa.
Se posebej zato, ker menjalnik iz povsem drugacnega avtomobila ne daje pravih podatkov tako staremu stevcu hitrosti. Pravzaprav ne daje nobenih, ker ni priklopljen. Hkrati je tudi dimenzija gum cisto nekaj drugega kot v originalnem avtu. Ko se bo vse to resilo, se bo lahko pokazalo stevec hitrosti, ki bo pokazal neke smiselne stevilke.
Lahko poskusite tudi na svojih avtih. Recimo koliko casa rabi en avto da pospesi do konca cetrte prestave (v tem primeru 200+ km/h in 15 sec).
Za lazjo predstavo kako pospesuje avto na posnetku. Lahko pa tudi kdo posname svoj avto in nalozi posnetek na net. Nekaj jih je ze bilo objavljenih tudi tukaj na forumu.
kingroad je napisal/-a:Malo za primerjavo.
čez 10s od 100-200km/h ima avto z nekje 1.3tone in čez 400KM. Seveda merjeno po GPSu.
Huh, koliko so natancni VAG stevci? Spomnim se Cicerovega rumenega Leona, cisto na zacetku ko je imel dobrih 300KM in prav tako 1300kg, ce ne se kaj vec in je bilo po posnetkih stevca 10 sec 100 do 200. Kar je kar realno.
Lahko zaupas za kateri avto gre v tvojem primeru?
Sicer pa je tale posnetek tudi zanimiv. Audi S2, 1500kg. 1.3 bar, T3/T4, Megasquirt. tretja prestava, 17 col, 235 siroka kolesa.
http://videos.streetfire.net/video/acce ... 153682.htm
Ni GPS, je pa stevec. Po katerem se je sprasevalo.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 10:25 pm
Napisal/-a abbe
mas posnetek stevca al ne?
ce nimas poj lah kr nehas pisat pa obajvlat take bedarije po forumih kot je ta tema.kr neki kle predstavlas das pa tm eno sliko in poj neki video za katerega ne mores niti dokazat da je tvoj kaj sele kok gre avto.
poj podas izjavo da gre v 4. 200.mas dokaz mogoce?
tut prestavna razmerja si si lah zmislu ker pac ni posnetka.
ampak vazn da nabijas kle na forumu.
po pa za primerjavo das kr en lev avto ki nima nc skupnega s tvojo temo...pa se bi lah pisal pa se mi ne da
take teme je treba zaklent,ma ne zaklent zbrisat jh je treba ker niti najmanj ne pripomorejo dvigu ravni foruma
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 10:39 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Potem lahko recemo, da je vse izmisljeno. In je itak vse brezveze.
Pridi kam v LJ in ti prinesem pokazat moj prenosnik na katerem so nalozeni original avi filmcki iz fotoaparata s katerim sem snemal.
Naj gremo sedaj podirat diferencial in stet zobe vprico tebe? Da bo dovolj kredibilno.
Lastnik avta, ga je ze podrl ravno zato da je ugotovil tocno prestavno razmerje.
Sedaj pa velja poiskat koga, ki vozi 530i V8 in ga vprasati koliko gre avto po stevcu, recimo na 7000 obratov. Da bo orientacija lazja.
Objavljeno: Pe dec 25, 2009 10:40 pm
Napisal/-a Tvojtrener
kingroad je napisal/-a:Malo za primerjavo.
čez 10s od 100-200km/h ima avto z nekje 1.3tone in čez 400KM. Seveda merjeno po GPSu.
Bo kar držalo. Evo 9 eur verzija s 375km po dynu od avtoelektronike ima po gps-ju(driftbox) 10,7s oz.11,2s (poleti oz pozimi) od 100 do 200.
Od 100 do 160 pa 4,6 s.
Teža je okoli 1420 kg prazen.