Stran 1 od 4

povečanje KM, navora pri menjavi izpušnega sistema

Objavljeno: To dec 29, 2009 1:42 pm
Napisal/-a eljuero
Koliko resnice je v tem, da pridobiš kar nekaj KM in navora z kakšnim športnim izpušnim loncem, recimo od J's racing ali kaj podobnega. Je dovolj da samo zadnji lonec menjaš za takšen efekt?
Sicer sem nekaj prečital, da je kao boljši pretok, ker ni ovinkov...ampak lahko potem to homolomo?
V čem je potem smisel modela serijskega lonca; da je tih ali kaj?
Slika

Objavljeno: To dec 29, 2009 1:52 pm
Napisal/-a AudiFreak
Smisel serijskega je nedvomno tiho delovanja avtomobila, tudi pod polno močjo.
Zadnji lonec ne poveča moči, pač pa se poveča od katalizatorja dalje, vključno s sredinskim loncem in večjim fijem. Sploh če daš "rennkatalysator". :twisted:

Objavljeno: To dec 29, 2009 1:57 pm
Napisal/-a lizard
Največ pri izpušnem sistemu definitivno pripomore vgradnja športnega katalizatorja.

Objavljeno: To dec 29, 2009 2:04 pm
Napisal/-a mr.ramo
kokr js vem da izpušnem sistemu največ naredi zamenjava iz.kolektorja in ob odstranitvi katalizatorja(popravite me če se motim) ..drgač pa mislm da z zadnjim loncem pridobis samo zvok ;)

Objavljeno: To dec 29, 2009 2:16 pm
Napisal/-a ludbe
tako je,
če hočeš pridobit na moči zamenjaj komplet izpušni sistem, tukaj spada tudi odstranitev katalizatorja za boljšo pretožnost, za loncem boš dobil sam zvok, kar ti pa ne pomaga pri moči. Je pa tko večji motor je več boš pridobil. Splača se pa zamenjat tudi izpušni kolektor.

lp

Objavljeno: To dec 29, 2009 4:20 pm
Napisal/-a tristan01
Zadeva je povsem jasna. Če želiš motor čimbolj izkoristiti je potrebno omogočiti čimlažji pretok plinov skozi motor. Na izpušni strani je zaradi okoljskih zahtev in zahtev po tihosti motorja sistem precej zadušen. Kot so povedali že pred mano glavna ovira pri pretoku plinov so izpušni lonci, ki predvsem dušijo hrup in katalizator ki s satasto strukturo (čiščenje plinov) zmanjšuje pretok. Če želiš da bodo plini hitreje odtekali iz motorja moraš sprostiti celotno pot. Torej od kolektorja preko katalizatorja do loncev. Pri tem igra določeno vlogo tudi oblika kolektorja (malce pobrskaj je bilo že nekaj tem o kolektorjih). Seveda pa ne pozabi, da izboljšana pretočnost izpuha ne pomaga dosti če motor ne more zajeti dovolj svežega zraka, zato je ob takem posegu pametno zagotoviti še vsaj bolj pretočen zračni filter.

Lp Tristan.

Objavljeno: To dec 29, 2009 4:55 pm
Napisal/-a pskoda
Glede katalizatorja je bila že debata. Testirano na valjih z zavoro z golfom 4 1.9 130km čipan na dobrih 160km je brez katalizatorja izgubil kar nekaj konjev, baje ker je predviden katalizator in zato je zgubil na moči, športni katalizator naj bi bila pa čisto druga pesem.
Z zamenjavo samo zadnjega lonca ne boš pridobil nič, samo zvok, z prevelikom fi-jem naj bi se tudi zmajšala moč
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0

Objavljeno: To dec 29, 2009 5:08 pm
Napisal/-a mr.ramo
js sm s kolektorjem pridobil cca. 7km ;) ..je pa res da je kolektor biu doma narejen in ni cis "gladka" pretočnost plinov ;)

Objavljeno: Sr dec 30, 2009 11:14 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Samo zadnji lonec doda "par konjev". Najbolj se pozna pri turbo avtomobilih. Cel izpusni sistem zamenjam s povsem prerocnim vecjega premera. Pei 200KM turbo avtomobilu lahko pridobimo 20KM. Samo z izpuhom.

Pri navadnem atmosferskem motorju pa je treba zamenjati vse, zacensi s izpusnim kolektorjem, da je razlika obcutna.

Objavljeno: Če dec 31, 2009 12:54 pm
Napisal/-a abbe
pskoda je napisal/-a:Glede katalizatorja je bila že debata. Testirano na valjih z zavoro z golfom 4 1.9 130km čipan na dobrih 160km je brez katalizatorja izgubil kar nekaj konjev, baje ker je predviden katalizator in zato je zgubil na moči, športni katalizator naj bi bila pa čisto druga pesem.
Z zamenjavo samo zadnjega lonca ne boš pridobil nič, samo zvok, z prevelikom fi-jem naj bi se tudi zmajšala moč
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0

to je res.to sm jst probal na valjih in sem padu iz 175 ps na 162 se mi zdi.
problem ni v katalizatorju kot takem,problem je da je treba poj elektroniko optimizirat da zadeva funkcionira kot se zagre.mislm pa da ce bi ga dal stran pa su delat cip na valje bi pridobil kasnih 5 ps.pa mn laga.ker brez cata se turbina hitrej zavrti sam kaj ce jo poj elektronika zjebe.se je prou na grafu vidl padec navora pri 2000 rpm pa poj pac spet dvig..

Objavljeno: Če dec 31, 2009 12:58 pm
Napisal/-a TOYOTA
jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:

Objavljeno: Če dec 31, 2009 1:14 pm
Napisal/-a jani.vuk
Ja ma 20 ps atmosferc al turbo

Objavljeno: Če dec 31, 2009 1:33 pm
Napisal/-a alanq4
Da se ja, samo za kako ceno?
Menjava komplet izpuha je brezvezna zadeva, če je to edina predelava na avtu.
Ni vredno...

jani.vuk je napisal/-a:Ja ma 20 ps atmosferc al turbo


Ni problem 20hp na atmosfercu, če je ta naprimer 3.0 in ima restriktiven sistem v osnovi.
Vem iz lastne izkušnje. Na moji gtv so serijsko 4 katalizatorji in še trije lonci. Problem je da sta prva kata integrirana v kolektorjih. Samo z menjavo teh za equal lenght kolektorje je komot 10KM +, kje je potem še ostal sistem in pa dodelava ecu-ja na koncu.

Objavljeno: Če dec 31, 2009 6:10 pm
Napisal/-a abbe
TOYOTA je napisal/-a:jaz sem dobil skoraj 20 hp, samo je kompletni izpuh od aps performance...tako da, da se... :lol:

preverjeno na valjih?ob podobnih pogojih?
pa brez popravka elektronike?

Objavljeno: Če dec 31, 2009 7:41 pm
Napisal/-a MikeLima
Po mojih izkusnjah, vecina n.a. avtomobilov zgubi kakega konja, dobijo le izjeme.

Objavljeno: Če dec 31, 2009 7:57 pm
Napisal/-a lancia hf
Menart Racing Team, je v Kopru nekje dal montirati kompleten izpušni sistem + racing kat. skupaj. Cene točne nevem, je pa neke konkretne everčke omenil. Avtomobil je Clio 2.0 RS

PS: cca 40 hp in :?: navora na moji Lanci: Turbina sedaj že pokojna na cca 1.2 bara in ventil za pritisk goriva la "full" odprt, pa še krajši menjalnik, Povprečna poraba 18L. Kaj vse se je pa lahko skrilo proti njej, pa raje nebi našteval, izpušni sistem pa "made by home"

Objavljeno: To jan 26, 2010 6:47 pm
Napisal/-a sergej
Malo prebiram.
Še moje mnenje. Če na turbo motor nabiješ športen izpuh nima neke veze saj je itak turbo na izpuhu in posledično kaj je za njim ne vpliva kaj veliko.
Dajte mi povedat kaj menite o dyno max

http://www.dynomax.com/mufflers.php

Dal bi ga na "zaugera"
l.p

Objavljeno: To jan 26, 2010 6:53 pm
Napisal/-a airmike
sergej je napisal/-a:Še moje mnenje. Če na turbo motor nabiješ športen izpuh nima neke veze saj je itak turbo na izpuhu in posledično kaj je za njim ne vpliva kaj veliko.

l.p


No pol pa takoj za turbino zašvasaj dol auspuh pa pusti samo luknjico premera pol cm pa boš vidu če se pozna al ne ;)

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 1:04 pm
Napisal/-a sergej
:lol:

Bravo zaradi takuh, raje ne pišem po tem forumu.
Mislil sem če kdo zna preračunat fi cevi pa kakšno propustnost bi moral imet izpuh, glede na kw in litražo motorja.Govorim seveda za "zaugera",

ADIJO

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 1:17 pm
Napisal/-a croma_man
upam da ostaneš pri svojem zadnjem postu ker očitno nimaš pojma.