Stran 1 od 1
KW coilovers za Fiat 500
Objavljeno: To jan 19, 2010 11:54 am
Napisal/-a pusko
Zdravo.
Zadnje leto imam vgrajene vzmeti H&R (30-40mm znižan avto; meni se zdi da je bolj 40mm) ob originalnih amortizerjih.
Avto je kar trd....za moje pojme kar malo preveč.
Morda lahko kdo predvideva ali bi mi KW V1 naredili vožnjo bolj udobno?
Morda kdo pozna kak kit, ki malce zniža avto a ohranja (kolikor se da) udobje v vožnji?
KW Street comfort obstaja in to bi bilo direktno zame, a zaenkrat še niso naredili kita za Fiat 500.
Prosim za pomoč.
Hvala.
Objavljeno: To jan 19, 2010 12:09 pm
Napisal/-a Kovcek
Eibach comfort so vzmeti, ki bi naj avto znižale in ohranile "mehkobo"...po mojih izkušnjah pa tudi lowtec
Objavljeno: To jan 19, 2010 12:35 pm
Napisal/-a kaWsk
imam KW V2 (nastavljiva trdota), avto spuščen za 75mm in stršan na 25%... in lahko rečem, avto sploh ni trd... lepo požira neravnine in na cesti nikakor ni poskakajoča žogica.
Objavljeno: To jan 19, 2010 8:21 pm
Napisal/-a CockroaC
Kovcek je napisal/-a:Eibach comfort so vzmeti, ki bi naj avto znižale in ohranile "mehkobo"...po mojih izkušnjah pa tudi lowtec
Kaj pa vem jaz mam lowtec na corsi pa ni za nikamor .. kar se udobja tice.
Objavljeno: To jan 19, 2010 9:10 pm
Napisal/-a LaMike
Imam KW V1 na moji Corsi C. Osebno sem zelo zadovoljen, ker avto ni trd. Razlika je v trdoti (napram originalu) opazna vendar minimalno.
Objavljeno: Sr jan 20, 2010 3:49 pm
Napisal/-a pusko
LaMike je napisal/-a:Imam KW V1 na moji Corsi C. Osebno sem zelo zadovoljen, ker avto ni trd. Razlika je v trdoti (napram originalu) opazna vendar minimalno.
To sem hotel slišati...
Si imel kdaj podvozje nastavljeno na najvišji setting in koliko nižji od originalnega je potem avto?
Objavljeno: Sr jan 20, 2010 4:34 pm
Napisal/-a LaMike
Odvisno katero kw V1 vzameš. Imaš takšno V1 pri kateri je zadnja prema fiksna (brez nastavljanja) in takšno V1 pri kateri se nastavlja. Pri meni smo vzeli zadaj ven šalčko za nastavljanje tako, da imam sedaj zadaj -45 in fiksno. Spredaj pa imam (napram originalu) -40 oziroma 1 cm nižje, kot je najvišja možna lega (poleti gre nižje). Default imajo te gewinde -30 spredaj in -25 zadaj (za moj avto govorim) oziroma fiksna zadnja os -45. Tako kot sem rekel, meni se udobje ni bistveno zmanjšalo. Razlika je dokaj minimalna in če se nisi prej veliko vozil nevem, če jo sploh opaziš. Mislim, da bi konkretna razlika nastala komaj takrat, ko bi dal gor max. možno dimenzijo platišč in pnevmatik.
Objavljeno: To feb 09, 2010 3:19 pm
Napisal/-a pusko
No...nabavil sem KW V1, kateri so tudi montirani. Sedaj me pa moti višina.
Spredaj in zadaj smo nastavili na najvišji možni setting.....pa je avto na obeh koncih nižji za točno 15 mm glede na to kot "oglašuje" KW v svojih navodilih.
Ta komplet se prodaja za vse tipe Fiata 500, to pomeni za cca. 50 kg lažji 1.2 model, kot za cca. 40 kg težji model 1.3 jtd in Abartha (ki je tudi par 10 kg težji od mojega 1.4).
Bi mi znali povedati zakaj je tako?
Pisal sem tudi že na KW v Nemčijo in so mi odgovorili, da naj z dvigalko dvignem avto in poslikam, da vidijo.
Pri montaži smo se strogo držali navodil!
Navoj za določanje višine je na tistem maksimumu, kot ga predpisuje KW. Sem pa opazil, da je še kar nekaj cm navoja "hoda" + da "mala" (mehka) vzmet pri nastavljenem najvišjem settingu še ni povsem stisnjena.
http://www.kw-suspension.com/images/con ... img_01.jpg
(vijola navoj lahko premikaš gor in dol. višje kot je, višji bo avto. zgoraj je tudi viden mala vzmet, ki je zelo mehka (z rokami jo lahko stisneš)
Zanima me, če lahko (brez bojazni, da bo kaj narobe) navoj za nastavljanje višine tok zavijem, da bo mali fedrček povsem stisnjen (velik feder seveda ostane neomejeno "raztegnjen")?
Objavljeno: To feb 09, 2010 4:09 pm
Napisal/-a TOYOTA
ti bi rad , da bi bil avto višji za 15 mm a,kaj? predvidevam da če boš stisnil mali fedr lahko to storiš samo tako da dvigneš avto oz. zašraufaš viola del bolj proti vrhu...s tem bo pa tudi avto višji...posamično malega fedra ne moreš stisnt...no tako je pri meni sicer bilstein ,ampak isti princip
Objavljeno: To feb 09, 2010 5:16 pm
Napisal/-a pusko
TOYOTA je napisal/-a:ti bi rad , da bi bil avto višji za 15 mm a,kaj? predvidevam da če boš stisnil mali fedr lahko to storiš samo tako da dvigneš avto oz. zašraufaš viola del bolj proti vrhu...s tem bo pa tudi avto višji...posamično malega fedra ne moreš stisnt...no tako je pri meni sicer bilstein ,ampak isti princip
Točno to bi rad.....ampak s tem bi presegel max dolžino (katero navajajo KW navodila) med tem vijola navoljem is spodnjim vpetjem (tam kjer se privijači gewinda na podvozje).
Mene v glavnem zanima ali lahko toliko zavrtim vijola navoj, da bo mali feder povsem stisnjen, ne da bi karkoli "ogrozil"?
Objavljeno: To feb 09, 2010 5:51 pm
Napisal/-a LaMike
Ni mi čisto jasno. Gewindo imaš v najvišji možni legi (šalčko na najvišji legi oz. najvišji navoj) in je avto 15mm nižji kot piše oz. navaja proizvajalec? Preprosto vijola del (šalčko) navij do najvišje možne lege. Pomožna vzmet se bo, povsej vrjetnosti, stisnila. Jaz je na mojih nimam.

Objavljeno: To feb 09, 2010 6:15 pm
Napisal/-a pusko
LaMike je napisal/-a:Ni mi čisto jasno. Gewindo imaš v najvišji možni legi (šalčko na najvišji legi oz. najvišji navoj) in je avto 15mm nižji kot piše oz. navaja proizvajalec? Preprosto vijola del (šalčko) navij do najvišje možne lege. Pomožna vzmet se bo, povsej vrjetnosti, stisnila. Jaz je na mojih nimam.

Kako nimaš male vzmeti? A si jo ven pobral?
Ja. Gewindo imam na najvišji (po navodilih "navedeni") legi. In v tej legi ima vijola navoj vsaj še 3 cm lufta in mala vzmet ni povsem stisnjena.
Bom probal jutri (če bo vreme) pofotkat, da bom bolj jasen.