Stran 1 od 2
twinpass or singlepass intercooler?
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 1:11 pm
Napisal/-a ludbe
Stvar je sledeča,
v kratkem imam namen zamenjat intercooler na avtu z večjim. Odločam se med takim ki ima vhod in izhod na eni strani(Twinpass) in takim kateri ima vhod na eni in izhod na drugi strani(singlepass). Malo sem gledal po tujih forumih in odsvetujejo Twinpass intercoolerje ker zmanjša Airflow. Gledal sem nekaj twinpass intercooler predvsem zaradi lažje montaže. Gledal sem nekaj tazga:
http://cgi.ebay.co.uk/Medium-65mm-2-5-D ... 56397a53b6
ali
http://cgi.ebay.co.uk/Medium-FMIC-twinp ... 3359ec2376
Tako pa zgleda intercooler forge za moj avto
http://media.photobucket.com/image/fabi ... 3Large.jpg
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 2:34 pm
Napisal/-a pskoda
Kolikor jaz vem ima sticker tak intercooler twinpass. Osebno mislim, daje twinpass slabši, ker mora zrak zaokrožit
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 2:51 pm
Napisal/-a Energetik81
Sicer mora pa zrak zaokrožiti tudi pri "singlepass" interkulerju, glede na tisto fotke. Samo da ne v kulerju ampak po odvodni cevi. Jst bi rekel, da če je presek cevi dovolj velik, ne bi smel "twinpass" kaj dosti zavirati pretok zraka.
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 2:58 pm
Napisal/-a pskoda
Zakaj je pa pol važen, recimo cev od ispuha čimbolj naravnost oz čim manj krivin. Če gledaš čisto lajično, vsaka stvar gre lažje naravnost kot pa v ovinek
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 3:00 pm
Napisal/-a croma_man
1. maš dizla in ne kompliciraj tam ko ni treba, topic si pa začel tako kot da imaš high performance drag machine kjer je vse do potankosti izkoriščeno in te res skrbi pretok zraka preko ic-ja.
2. tisto kar je na sliki je neuporabno v tvojem primeru ker gre cev spet nazaj kjer je prišla, torej če bi imel vhod/izhod IC-ja na isti strani bi imel sigurno 1 meter manj cevi.
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 3:33 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Prva resitev z vhodom in izhodom na isti strani je slaba. V vsakem primeru.
Ker je pot preko IC-ja zelo dolga in restriktivna.
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 4:15 pm
Napisal/-a peroRS
croma_man je napisal/-a:topic si pa začel tako kot da imaš high performance drag machine kjer je vse do potankosti izkoriščeno in te res skrbi pretok zraka preko ic-ja.
S tem bi se kar strinjal. Če je IC dober za čipano Ibizo Cupro TDI (190-200KM), potem je tudi za RS-ko.
Original je najboljše.
Objavljeno: Pe feb 12, 2010 6:57 pm
Napisal/-a monster_d
Škoda denarja za neke hude icje, ker konjev zaradi tega nebo nič več,
Če maš samo čipaniga pusti kar originalnega.
Objavljeno: Pe feb 12, 2010 9:15 pm
Napisal/-a pskoda
monster_d je napisal/-a:Škoda denarja za neke hude icje, ker konjev zaradi tega nebo nič več,
Če maš samo čipaniga pusti kar originalnega.
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMINTFAB
Objavljeno: Pe feb 12, 2010 10:10 pm
Napisal/-a monster_d
Objavljeno: So feb 13, 2010 1:32 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Vecji IC kot ta na sliki bo zagotovo bolj hladil.
Objavljeno: So feb 13, 2010 9:49 pm
Napisal/-a Dariooo
ti dej lepo vodni intercooler, odspredaj na obdijac das lahko tudi manjsi vodni hladilnik, ker itaq voda dosti bolje odvaja toploto oz toplega zraka...in bos zmagal...pa se cevi od zraka bos jih lahko tolko skrajsal in bo reaktivnost vecja+ manj krivin
LP
PS: budget pa mores imet vecji ja za vodni intercooler
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 12:22 am
Napisal/-a R 34 GT-R
vodo metanol si kupi, pa ga lahko prestaviš na naslednji avto, ko boš menjal...
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 12:05 pm
Napisal/-a ludbe
o vrjem da vecji kot od forga budget je ze tezko, ker stane okol 700e
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 12:35 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 1:18 pm
Napisal/-a LoCo
Brez da napišeš točno kaj zaen avto imaš, katere so modifikacije do sedaj in kaj bi rad iz avta mel je tale topic popolnoma neuporaben.
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 2:25 pm
Napisal/-a abbe
ta tema je res kr neki.za cipan avto je navadn ic dost dobr.in ce ne misls menjet turbota poj nj tko ostane.ker nebos nc pridobil z vecjim ic-jem.pa nj pisejo kar hocejo.
pomer z vag com kok mas temperaturo ustopnega zraka.pa napis klele.
p.s. pa glede na to kakao ti vozis ga tut cipat nebi rabu...
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 4:46 pm
Napisal/-a ludbe
ja sory imam namen menat turbo ja z vecjim
P.S. kako pa ti ves kako jst vozim?
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 5:04 pm
Napisal/-a alanq4
Lahko pa zmontiraš hlajenje z vodno meglico na serijski IC, lepo en rezervoar, pa šobe plus motorček, pa nardiš da ti vklopi nad določenim boostom, ali pa čisto preprosto s stikalom samo takrat ko imaš gas do konca.
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 6:02 pm
Napisal/-a abbe
najlazje pa najbolucinkovito je dat vecji ic.te fabie majo itak tok placa spredaj med odbijacem pa hladilnikom da bi lah dal notr orjaski ic debel 10+cm.
tko da kr odmisl te vodne hlajene pa neke metanole.
en orn velik dobr ic pa cimkrajse cevi pa gasa.
niti ni tok pomembno kje pa kako bojo izhodi.itak vec k 250 ps vidu nebos pa ni to neki dirkalnik da mores na vse gledat.