Stran 1 od 2

golf mk2 menjava motorja

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 3:17 pm
Napisal/-a 3B
Jo mene pa zanima kakšen je postopek homologacije pri menjavi motorja,
bistveno iz 1.6 75km na 1.8T 150km
Slišou sem da je motor potrošni materijal ampak v mojem primeru pa se gre za menjavo na močnejši motor. pa me zanima kakšen je postopek, kolko pride, pa kolk je letenja.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 4:36 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
postopek je sledeč...nared tih avspuh pa nopbenih spojlerjev gor tlačt kot najpomembnejše je pa treba met pamet u glav pa ne tišat mem lokalov in v urbanih središčih...pa se lahko voziš ilegalno ker homo ne boš u lajfu naredu....

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 4:47 pm
Napisal/-a lancia hf
modriDIRKAC je napisal/-a:postopek je sledeč...nared tih avspuh pa nopbenih spojlerjev gor tlačt kot najpomembnejše je pa treba met pamet u glav pa ne tišat mem lokalov in v urbanih središčih...pa se lahko voziš ilegalno ker homo ne boš u lajfu naredu....


2X. Čeprav z dosti € in V.I.P. bi se dalo tudi to narediti.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 5:11 pm
Napisal/-a mropc
modriDIRKAC: zakaj da nebi mogel močnejši motor homologerat? samo če tisti tip motorja paše u tvoj avto.(lahko kupiš cliota 1.5 dci pa lohka komot das od cliota 2.0 16v not) druga pa je če bi meu cliota pa bi dau od audija motor not.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 5:14 pm
Napisal/-a el_diablo
pa bremze bi bile verjetno serijske gor?

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 6:43 pm
Napisal/-a Jeaka
Homologirat ne morš zato ker je vozilo starejše od motorja in v tem vozilu nikoli ni bilo tega motorja SERIJSKO.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:31 pm
Napisal/-a 3B
Ahh sooo to gre.
Sem bistveno zaslediu da je en tip dau v 1.3golfa 2 motor 1.8 (pač 90konjev) pa je napisu da ne rab homologacije :shock: :shock: :shock: kao, zato pa sm dau post sem (več glau več ve)

bistveno je biu namen v golfa 2 dat mašin od passata 1.8t, vred z bremzami in vsem kar bi blo potrebno. Shommologirat pol pa še mal čipat na kake 190končkov.

Me je ful zanimal kakšen je postopek pa če je spljoh možno. ker če bi blo možno bi se verjetno spravo v tak projekt, kr bi mogu sam golfiča nabavit pa bi blo to to + par200ur dela na njem.




Der vagen behelt sich vie ein gokard.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:33 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Nalim tu na forumu je montiral motor od R5 turbo v Twinga in uspel homologirat zadevo. Poisci njegovo temo.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:43 pm
Napisal/-a lancia hf
Pro_Tuning je napisal/-a:Nalim tu na forumu je montiral motor od R5 turbo v Twinga in uspel homologirat zadevo. Poisci njegovo temo.


Leta kerega :?: Marsikaj se je dalo na lepe oči narediti. Danes je pa to malo težje, samo da se pa še ;)

Objavljeno: Po feb 22, 2010 12:10 pm
Napisal/-a tristan01
Preveri še na LPP ali RTI če je se takšen avtomobil morda lahko registrira kot dirkalno vozilo. Seveda ob ustrezno dokumentirani predelavi in primernih varnostnih elementih. Nekoč sem zasledil da je neki znanec tako poskušal registrirati predelavo.

LP Tristan01

Objavljeno: Po feb 22, 2010 2:45 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Kot specilano vozilio je lahko marsikaj registrirano. Ampak dirkalni avti imajo potem noter varnostno kletko in ostalo.

Objavljeno: Po feb 22, 2010 6:31 pm
Napisal/-a tristan01
Pro_Tuning je napisal/-a:Kot specilano vozilio je lahko marsikaj registrirano. Ampak dirkalni avti imajo potem noter varnostno kletko in ostalo.


Saj sem mu napisal da bo moral upoštevati varnostne predpise za dirkalno vozilo. V glavnem z velikim vložkom in še več dobre volje bi mo murda uspelo. Seveda pa bo rabil cel kup tehnične dokumentacije, kakšno potrdilo o strokovno opravljenem delu....

LP Tristan01

Objavljeno: Po feb 22, 2010 8:08 pm
Napisal/-a _B3yBo_
dirkalnik ni za na cesto.... in ce ga pod to homologira lahko pozabi normalno voznjo

Objavljeno: To feb 23, 2010 12:06 pm
Napisal/-a tristan01
_B3yBo_ je napisal/-a:dirkalnik ni za na cesto.... in ce ga pod to homologira lahko pozabi normalno voznjo


Odvisno kakšen je. Konec koncev morajo rally specialke tudi ustrezati vsem cestnim predpisom, saj se premikajo med HP-ji po navadnih cestah. Še več, če dobro pogledaš boš videl da so nekateri avtomobili celo registirani.

LP Tristan01

Objavljeno: To feb 23, 2010 12:49 pm
Napisal/-a šinki
tristan01 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:dirkalnik ni za na cesto.... in ce ga pod to homologira lahko pozabi normalno voznjo


Odvisno kakšen je. Konec koncev morajo rally specialke tudi ustrezati vsem cestnim predpisom, saj se premikajo med HP-ji po navadnih cestah. Še več, če dobro pogledaš boš videl da so nekateri avtomobili celo registirani.

LP Tristan01


Avti za rally so VSI registrirani, kar pa ne pomeni, da se z njimi lahko voziš vsak dan. In homologacija specialnega vozila ni sam rollbar; tu so še FIA homologirani sedeži, pasovi, centrala...

Kar pa se tiče menjave mašine, poglej malo na FAVDL forum, tam ti bodo glede tehničnih rešitev znali povedati precej več kot tukaj.

Objavljeno: To feb 23, 2010 1:19 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Birokratske tezave so v tem primeru precej vecje od tehnicnih.

V dirkalniku pa se verjetno noce vozit vsak dan. Vprasata na LPP in razlozit situacijo in kaj zahtevajo, da bo predelava odobrena.

Objavljeno: To feb 23, 2010 1:48 pm
Napisal/-a _B3yBo_
kok ste pametni :roll: se vidi da ste to vse skozi dali

Objavljeno: To feb 23, 2010 1:56 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
Kupi golfa, ga pojdi registrirati, zamenjaj motor in je stvar rešena. magari še plastiko za zaščito motorja kupi in si rešen. Havbe ti itak ne bo odpiral na tehničnem

Lahko pa greš to homologirati, sam je isto kot bi sam sebe nategnil

Objavljeno: To feb 23, 2010 2:26 pm
Napisal/-a _B3yBo_
nebojo havbe odpiral sam bo pa na plinih pogrnu ker niso isti kot pri prejsnem motorju

Objavljeno: So feb 27, 2010 6:11 pm
Napisal/-a drsokodj
3B je napisal/-a:Ahh sooo to gre.
Sem bistveno zaslediu da je en tip dau v 1.3golfa 2 motor 1.8 (pač 90konjev) pa je napisu da ne rab homologacije :shock: :shock: :shock: kao, zato pa sm dau post sem (več glau več ve)

bistveno je biu namen v golfa 2 dat mašin od passata 1.8t, vred z bremzami in vsem kar bi blo potrebno. Shommologirat pol pa še mal čipat na kake 190končkov.

Me je ful zanimal kakšen je postopek pa če je spljoh možno. ker če bi blo možno bi se verjetno spravo v tak projekt, kr bi mogu sam golfiča nabavit pa bi blo to to + par200ur dela na njem.




Der vagen behelt sich vie ein gokard.


passat ima motor postavljen vzdolžno, golf pa prečno!