Stran 1 od 2

Najem dyno sistem(merilni sistem za merjenje moči in navora)

Objavljeno: Sr mar 03, 2010 7:09 pm
Napisal/-a zazi
Zanima kje se da najeti dyno na uro, da si natančno z optimiziraš par map. Zaželjena LJ z okolico.

Objavljeno: Sr mar 03, 2010 7:31 pm
Napisal/-a nevermind
www.tunerc.si > poglej: ponudba > najem valjev (80€/h)

Re: Najem dyno sistem(merilni sistem za merjenje moči in nav

Objavljeno: Če mar 04, 2010 11:24 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
zazi je napisal/-a:Zanima kje se da najeti dyno na uro, da si natančno z optimiziraš par map. Zaželjena LJ z okolico.


V Ljubljani.

http://www.avtoelektronika.si/?action=p ... re&lang=Si

Re: Najem dyno sistem(merilni sistem za merjenje moči in nav

Objavljeno: So mar 06, 2010 10:32 pm
Napisal/-a beemveempet
Pro_Tuning je napisal/-a:
zazi je napisal/-a:Zanima kje se da najeti dyno na uro, da si natančno z optimiziraš par map. Zaželjena LJ z okolico.


V Ljubljani.

http://www.avtoelektronika.si/?action=p ... re&lang=Si


Na te valje se pa res ne bi zanašal, niti ne na stare Mustange, katere Ervin sicer imenuje "najbolj natančni merilni valji v Sloveniji".

Trenutno so najboljši valji (beri: skalibrirani kot se zagre in postavljeni v tako okolje kot je zahtevano od vrhnskih valjev) Sloveniji pri Akrapoviču - Superflow.

DK

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 4:31 pm
Napisal/-a zazi
Hvala za odgovore, vam še sporočim za ker dyno sm se odločil

Re: Najem dyno sistem(merilni sistem za merjenje moči in nav

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 4:52 pm
Napisal/-a LoCo
beemveempet je napisal/-a:Na te valje se pa res ne bi zanašal, niti ne na stare Mustange, katere Ervin sicer imenuje "najbolj natančni merilni valji v Sloveniji".

Trenutno so najboljši valji (beri: skalibrirani kot se zagre in postavljeni v tako okolje kot je zahtevano od vrhnskih valjev) Sloveniji pri Akrapoviču - Superflow.

DK


Akrapovičevi valji so najdražji in najbolši valji v sloveniji, skalibrirani pa... Bo MikeLima povedal kakšna je bila njegova zadnja izkušnja s tuningom na teh valjih.

RSR ima tudi odlične valje (MAHA), z zavoro in primerni za tuning, prav tako Erc.

Sploh pa - valji so orodje za prej in potem, vsi valji bodo dali od sebe neko vrednost iz katere izhajaš in ugotavljaš uspeh tuninga. Valji od avtoelektronike so tudi čisto uporabni za avtomobile z manj moči, medtem ko za 250+ so izkušnje pokazale da niso več dovolj natančni. V vsakem primeru pa rečt da je številka na valjih nekje "točna" je buča. So približki in so približki.

Še dvestotič na temu forumu: dyno je orodje za prej in potem. Če hočeš izmerit NATANČNO dejansko moč motorja se to ne dela na valjih.

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 7:45 pm
Napisal/-a jani.vuk
Kako pa se izmeri moc potem :?:

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 7:49 pm
Napisal/-a pskoda
Pa kaj je tako važen, če imaš dejansko kakšen konj ali dva več ali manj med izmerjenim in tistim realnim, pojnt valjev je, da ti pokažejo koliko si dobil z tuningom

Re: Najem dyno sistem(merilni sistem za merjenje moči in nav

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 8:10 pm
Napisal/-a erc
beemveempet je napisal/-a:Na te valje se pa res ne bi zanašal, niti ne na stare Mustange, katere Ervin sicer imenuje "najbolj natančni merilni valji v Sloveniji".

teli stari mustangi so izdelani december 2005 in takrat pri nakupu so imeli 14 delovnih ur, tok v vednost, gospod vseved...

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 9:25 pm
Napisal/-a Mad
jani.vuk je napisal/-a:Kako pa se izmeri moc potem :?:
Na dinamometrični mizi ...

Re: Najem dyno sistem(merilni sistem za merjenje moči in nav

Objavljeno: Po mar 08, 2010 9:52 am
Napisal/-a MikeLima
beemveempet je napisal/-a:Trenutno so najboljši valji (beri: skalibrirani kot se zagre in postavljeni v tako okolje kot je zahtevano od vrhnskih valjev) Sloveniji pri Akrapoviču - Superflow.


Ja... Delo na njih je pa ful zahtevno in zamudno. Zal sem imel obcutek, da celo niso cisto brez problemov, ker nekih reci ne mores meriti oziroma so tezave. Malo je zaradi tega, ker jih stuff tam uporablja precej specificno, malo zarad tega, ker je suport fabrike bolj tako tako. In to vse ob tem, da so na vseh mizah in stenah stanta te firme na sejmih slikce prav teh valjev in Akrapovic veckrat na veliko napisano. Skratka, referencni valji za juhuhu ceno, bi morali bolj v nulo delat, ja.

Aha... Pa nedostopni za smrtnike, tako da ne sodijo v tole rubriko.

Ostaneta ERC pa RSR. Pri obeh najames dan valjev, pa nastelas vse.

Bom se neki opozoril, ker mislim, da je treba... Ne pridet na valje avta sraufat. Drgace se raje zmeni za urco testa, da pade vstran vse kar hoce in se vscijejo vsi sokovi ki se morajo, pa potem naslednjic za cel dan. Ker je ponavadi tocno tako, da po pol urce nekaj banalnega odpove, pa je pol treba en dan sraufat v paniki, ura pa tece...

Objavljeno: Po mar 08, 2010 5:23 pm
Napisal/-a zazi
hvala za nasvete, pomoje da rabimo samo za kako urco ali dve za moje oz. potrebe mojega mehanika.

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 12:16 pm
Napisal/-a hemingway

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 6:20 pm
Napisal/-a Dariooo
hemingway je napisal/-a:Drugače se pa eni prodajajo:

http://cgi.ebay.de/Allrad-Pruefstand-Dy ... 20afdbf92e


Pisuka, za 1 euro (itaq dvomim da bo cena se drastični dvignila), pa še v lj so :) nice

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 7:06 pm
Napisal/-a =ZiAn=
Hja bom še jaz nekaj ponudil, za neko okvirno ceno jih še vzamem :twisted:

Lp

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 7:39 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Čist iz firbca me zanima, o kakšnih zneskih je govora pri nakupu novih/rabljenih valjev, uporabnih seveda?

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 7:43 pm
Napisal/-a mondy
Pri meni lahko na ButtDyno zmerimo. Izpisek pa dobiš narisan na milimetrskem papirju. :lol:

Dost heca:

Za samo izmerit moč pejt merit na valje, ki izmerijo moč na glavi gredi z merjenjem izgub na prenosu. Torej RSR ali Avtoelektronika.

Za tuning je pa vseno kam greš.... tja kjer je cenej.

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 8:20 pm
Napisal/-a _B3yBo_
kje bi se pa dal sposodit tisto zadevco ki ti na cesti pokaze kaj in kako, kajti jaz na valje nisem mogel (prenizek avto+ premala kolesa)

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 10:09 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
13 col kolesa z nizkoprofilnimi gumami?

Objavljeno: Sr mar 10, 2010 10:26 pm
Napisal/-a _B3yBo_
175/50/13 na 9J pomeni guma zaradi napetosti se malenkost nizja.

na valje je vspelu zapelat samo so kolesa ostala v zraku oz se je komaj, da dotikalo kolo enega valja. avto pa z podnom na tleh.

pri senici.

sem pa hotil zmerit, da vidim okvirno pred predelavo pa po predelavi.