Stran 1 od 4

ABT tuning na Sciroccotu 1.4 160KM in garancija

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 4:13 pm
Napisal/-a Adriano
Živjo vsem skupaj,

kot ste že iz teme razbrali se zanimam za chip tuning za Sciroccota 1.4 160 KM.

V enih starejših forumih (leto 2004) sem zasledil, da če bi ga tunal prek ABT-ja (A2S je pri nas zastopnik) ti tovarniška garancija še vedno veljala oz neki podobnega.

Če ma kdo kake info o tem bi vas prosil za odgovor.

Pa še, če ma kdo kake izkušnje s čipanjem tega motorja, bi blo fanj da jih pove, če so bli kaki problemi, kolko KM in navora več je realno dobila mašina, ...

Hvala in LP.

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 4:59 pm
Napisal/-a rok46
pelji RSR al pa SKN in je stvar rešena! kakšen ABT

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 5:10 pm
Napisal/-a Adriano
Ne problem tuki je, da če ga grem direktno čipat na RSR ali SKN mi gre tovarniška garancija, ki je trenutno še 1,5 leta veljavna.

Če pa ga peljem k A2S, ki je uradni zastopnik ABT-ja, pa sem zasledil nekje da mi garancija ostane. ABT je neke vrste uradno priznani tuner za VW in baje imata dogovor da v kolikor se avto čipa pri njih ostane tudi garancija. Al neki tacga.

In zdaj me v bistvu zanima ce kdo kaj ve o tej garanciji ce ga je mogoce ze tako čipal, da ima se vedno tovarnisko garancijo.

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 5:14 pm
Napisal/-a nevermind
Poglej si malo koliko jih je na forumu čipalo nove/novejše avte v garanciji.
Ne vidijo oni na servisu nič niti na testerju. Edino recimo, da ti gre mašina v falus
in če oni pošljejo na testiranje in vse tam priklopijo na računalnike in aparature, da
vidijo kaj je narobe potem lahko vidijo, da so spremenjeni tlaki, ipd..

Tako, da čipaj in vozi 8) (pa ne nič okoli govorit :lol: )

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 5:24 pm
Napisal/-a x[Rok]x
Nekje sem slišal da imajo te avti ''prešvoh'' menjalnike in se jih ne čipira oz. minimalo KM dobiš. Naj me kdo popravi če se motim.

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 5:26 pm
Napisal/-a nevermind
x[Rok]x je napisal/-a:Nekje sem slišal da imajo te avti ''prešvoh'' menjalnike in se jih ne čipira oz. minimalo KM dobiš. Naj me kdo popravi če se motim.


Ja, je bil nekaj napisano po forumu, ampak ne najdem linka... pa mislim, da ima nekaj pri tem DSG menjalniki.

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 6:37 pm
Napisal/-a CupraR
Ob nakupu VAG novega vozila se lahko odločiš da ga dobiš čipanega. Pač naročiš ABT "čip" kot dodatno opremo in garancija ti velja.

Kako je pa če naknadno pelješ čipat, je pa najbolje da se pozanimaš pri Jarcu, oni majo sedaj ABT čez..

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 7:08 pm
Napisal/-a Mad
nevermind je napisal/-a:Poglej si malo koliko jih je na forumu čipalo nove/novejše avte v garanciji.
Ne vidijo oni na servisu nič niti na testerju. Edino recimo, da ti gre mašina v falus
in če oni pošljejo na testiranje in vse tam priklopijo na računalnike in aparature, da
vidijo kaj je narobe potem lahko vidijo, da so spremenjeni tlaki, ipd..

Tako, da čipaj in vozi 8) (pa ne nič okoli govorit :lol: )


Mislim, da je prej nevarnost - da ti refrešajo obstoječ program na pooblaščenemu servisu pa prečipajo po nesreči nazaj na original ...

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 7:21 pm
Napisal/-a CupraR
Koliko je zdaj resnice na tem? Ti res lahko bp ko delajo refresh enostavno povozjio "čipanje"?

In ali sploh ponavadi delajo update na servisih. Vedno sm mel občutek, da se naredi tisti redni servis, z softwarom se pa noben neukvarja. Govorim za VAG skupino..

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 7:36 pm
Napisal/-a Dejc82
Tukaj imaš ABT-jeve krivulje moči in navora za CAVD motor (1.4 TSI 118kW/160PS).

154kW/210PS pri 6000rpm
290Nm pri 2500-5000rpm,

kar pomeni +50PS moči in +50Nm navora glede na stock podatke.

A imaš DSG menjalnik?

Sprašujem zato, ker veliko ljudi čipa dotični motor z DSG menjalnikom z omejenim navorom 250Nm (torej samo +10Nm prirastka) zaradi omejitve DSG-ja oz. podaljšanja njegove življenske dobe.
Pri ročnem menjalniku te omejitve ni!

No, javi se še kaj po čipanju in opiši občutke povečanih zmogljivosti tvojega Scirocca :)

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 7:56 pm
Napisal/-a gofra
Nimas kaj razmisljat. ABT je VAGov hisni tuner in najbrz imajo mape narejene kot se šika. Ce ti obvelja garancija sploh ne razmisljaj o cem drugem.

Je pa po drugi strani tako - med avtomobili, pa ceprav enaka znamka in model....letnica, so razlike in ni nobene garancije, da bo nek genericen cip deloval enako na tvojem kot na sosedovem avtu. Vsaj teoreticno obstaja ta moznost. Izhajajoc iz tega stalisca je "nova" po meri narejena mapa potem vsekakor prednost...

Kar se tice updateov - jaz nikdar nisem skilil v delavnico in preverjal kaj pocno z avtomobilom. Ce pride update softwarea ne vidim razloga, da ga ne bi uporabili. In ja, s tem povozijo mapo. Menim pa, da se z razumnimi ljudmi da pogovorit okrog teh reci...


LpF

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 8:45 pm
Napisal/-a WRC555
V Angliji garancija pri ABT tunerju velja. Kako je pri nas, pa ne vem...zaenkrat nimam potrebe po tem...prvo druge stvari mal spremenit.

Objavljeno: So mar 06, 2010 12:47 am
Napisal/-a CockroaC
Brez skrbi da ti tudi ostali tunerji ne delajo mape po meri pri takih avtih ... dobis isto generični čip.Vozilo valjev niti ne vidi.

Objavljeno: So mar 06, 2010 6:18 am
Napisal/-a branee
ko ze vidm da bo sel dsg pol bo pa 7k oz 8k za placat k bojo ugotovil da si neki saru, ce seveda ni tisto res da majo dejansko nek dogovor glede tega cipanja..

Mislm brezveze se mi zdi, kaj bos pa dosegel s tem? Vecjo porabo bos imel in komponente bodo bolj obremenjene torej vecja moznost obrabe in menjanja dolocenih reci.. 160KM konjev je dosti, ker ce mislis nekaj dirkat pa se show offat pol ti spet tut 210KM konjev ni dovolj, tut 300KM nebi blo, zame je to bedarija, govorim pa iz izkusenj ker sem nedavno razmislju da bi svojega dvignil iz ~350KM na okoli 500KM s TT kitom in sem se preprical drugace..

Poleg vsega je agresivna voznja nevarna, kazni so pa visoke..

Objavljeno: So mar 06, 2010 8:23 am
Napisal/-a R 34 GT-R
branee je napisal/-a:ko ze vidm da bo sel dsg pol bo pa 7k oz 8k za placat k bojo ugotovil da si neki saru, ce seveda ni tisto res da majo dejansko nek dogovor glede tega cipanja..

Mislm brezveze se mi zdi, kaj bos pa dosegel s tem? Vecjo porabo bos imel in komponente bodo bolj obremenjene torej vecja moznost obrabe in menjanja dolocenih reci.. 160KM konjev je dosti, ker ce mislis nekaj dirkat pa se show offat pol ti spet tut 210KM konjev ni dovolj, tut 300KM nebi blo, zame je to bedarija, govorim pa iz izkusenj ker sem nedavno razmislju da bi svojega dvignil iz ~350KM na okoli 500KM s TT kitom in sem se preprical drugace..

Poleg vsega je agresivna voznja nevarna, kazni so pa visoke..


S kakšnim posegom si pa do 350 prilezel?

Objavljeno: So mar 06, 2010 11:27 am
Napisal/-a branee
v startu je mel 314 potem pa menjan kompletni izpusni sistem, air intake, sportni filtri.. (v zgodovini ma napisan nek preformance chip mod blabla bla ceprav nevem kaj so dejansko cipal na tej masini, je pa pisal da da 25 konjev ceprav ne verjamem da da chip na tej masini vec kot 7-8 to zadnje tudi pristeto) Napisal sem ~ ker nevem tocno..

Drugace je pa stripped zadnjem delu, zvocniki in razni ojacevalci ipd letel ven, sedezi so brez zglobov ala skolke tko da je preko 120kg lazji

tisti ki me je preprical da ttja ne dajem not je pa na tem forumu znan kot loco :)

Objavljeno: So mar 06, 2010 11:44 am
Napisal/-a CockroaC
To da je je nekdo preprical da je cip slaba nalozba je govorjenje iz izkusej ... bravo ;)

Objavljeno: So mar 06, 2010 11:49 am
Napisal/-a branee
Si prebral sploh kar se napisal? Jest nisem govoril o tem da je slaba nalozba, govoril oz spraseval sem ga kaj misli da bo s tem pridobil?

Objavljeno: So mar 06, 2010 11:58 am
Napisal/-a CockroaC
Torej je dobra nalozba?

Objavljeno: So mar 06, 2010 12:06 pm
Napisal/-a branee
Ce bi bilo po moje bi denar raje vlozil v nakup novih amortizerjev..