Stran 2 od 2

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: To mar 13, 2012 12:59 pm
Napisal/-a xam
jest imam problem z vstrajnikom ko spelavas poka v prvi ko pa spelujem pa mocno cuka ce se da enomastnega montirat ali koliko pride dvomastni lahko poveste predloge kako najceneje popravit lp

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: To mar 13, 2012 1:05 pm
Napisal/-a INFINITI
V vednost niso; "mastni" temveč "MASNI"; MASA, ne pa MAST ali MAŠČOBA ;)

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: To mar 13, 2012 1:22 pm
Napisal/-a drmocar
Pa napiši za kater avto in motor se gre. Variant je kar nekaj, cene se tudi močno razlikujejo, tako da... :)

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: To okt 17, 2023 6:30 pm
Napisal/-a slombi
Zanima me ali je na avtu ki je imel prvotno dvomasni vztrajnik se šlo v predelavo na enomasni in sedaj po par letih ruži pri hitrem speljevanju. Se mi zdi da se po malem slabša in bo treba ukrepat. Če je recimo za zamenjat sklopko, se enostavno zamenja z običajno "ta poceni" sklopko za enomasne vztrajnike? Mehanik me je vprašal ali imam enomasni ali dvomasni vztrajnik namreč in je rekel da če je dvomasni bo sklopka vredna toliko kot ta stari avto in se že skoraj ne splača popravljat. Zakaj mi ni priporočal enostavno predelavo v enomasnega? Namreč to sem šele sedaj pomislil da je že bila predelava v enomasnega, ker mi je prejšnji lastnik nekaj omenjal.

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: Sr okt 18, 2023 9:39 am
Napisal/-a limas
xam je napisal/-a:jest imam problem z vstrajnikom ko spelavas poka v prvi ko pa spelujem pa mocno cuka ce se da enomastnega montirat ali koliko pride dvomastni lahko poveste predloge kako najceneje popravit lp

Bistvo dvomasnega vztrajnika je, da avto speljuje zvezno, brez cukanja in pokanja. Dvomasni v. so z namenom zaščite glavne gredi in menjalnika.
Najceneje? Avto je z razlogom tovarniško z dvomasnim v..
Če si ne moreš privoščiti vzdrževanja avta po tovarniških zahtevah, ga prodaj in se vozi z javnim prevozom.

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: Sr okt 18, 2023 1:22 pm
Napisal/-a Blinder
Ga bodo že na jugu priredili, da bo uporabljal enomasni vztrajnik. Ter da ne bo več dpf nagajal itd.

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: Pe okt 20, 2023 8:11 am
Napisal/-a 2CV_1976
jaz sem menjal na C5 l.2006 2.0 HDi 136 KM pri cca. 230.000 km prvega dvomasnega z Valeotovim enomasnim setom, ki drži še danes kupcu avta pri 330.000 km. Mene so nekateri strašili z dosti večjimi vibracijami in verjetnostjo spuščanja semeringa na gredi. Zaenkrat vse OK:
Set s sklopko je cenejši, dokupiti pa treba še nekaj malenkosti.

Re: enomasni vztrajnik namesto dvomasnega

Objavljeno: Pe okt 20, 2023 5:15 pm
Napisal/-a RedBaron
Ja, to je 100.000 to ni neka huda kilometraža... dvomasni zdržijo 200 - 300 kkm...
Je pa res odvisno od voznika... Ravno pred kratkim smo menjali sklopko na bencinarju s klasičnim vztrajnikom, prevoženih malo pod 200 kkm.

Pri teh kitih, pa vztrajnik res ni več problem, ampak kolikor sem se zanimal, se lamela ne dobi posebej ... tako da moraš potem kupiti celoten set, ko gre lamela k vragu... in si potem skoraj na istem, kot na dvomasnem...