Stran 1 od 2

TDI tuning iz 90 na 130 KM

Objavljeno: To okt 28, 2003 10:48 am
Napisal/-a jky
Zanima me, če je kdo že to delal. Vem, da je za tako drastičen poseg treba zamenjat še par delov, vsaj intercooler in pa mogoče menjat bobne zadaj za diske. A je dobro, da se zamenja se kakšne lezaje v mašini al kej podobnega.

škoda Octavia TDI 90

Objavljeno: To okt 28, 2003 11:46 am
Napisal/-a super98
Upam da veš da tega ni mogoče doseč sam s čipom! Največ kar gre iz 90ke TDI s čipom je 115km!
Če bi ga hotu spravt na 130km (tako k tovarniško bi mogu menat pol motorja)
130ke majo že PD sistem (pumpa diza-4 mini bosch pumpe+šobe za vbrizg v enem). To se prav čist druga glava motorje + 4Xpumpa diza! PD pridejo nove 1.000.000sit!
Potem še druga turbina (variabilna), nov računalnik+ še kup druge elektronike pa intercooler pa...
Torej ne splača se!
Lahk pa probaš to foro:
Turbina od 110ke (variabilna), najbrž drug računalnik (k pomoje ni isti k za 90ko), pa ga daš na čip tuning pa maš max 150km...
Pomoje ti je še najbolš da pustiš tko kot je pa kupš octavio 110 km pa pol naprej tunaš al pa daš svojo na 115 km!

Objavljeno: To okt 28, 2003 1:55 pm
Napisal/-a jky
hvala super98
Ok to pomen da je pol 110KM "podobna" kot 150KM ?
Druga glava, a tolk spremembe je med 90 pa 130 ?
To pomen, da na teh TDI-jih ni sam razlika v turbini.

Drugo stvar, kolk so te mašine ozivne (naprimer proti enmu bencinarju)?
Pa majo turbo luknjo al se je skoraj ne čuti?
sprašujem zato, ker sem bolj bencinar in s TDI in dizli na sploh še nimam izkušenj, videl sem jih pa na rally-jih in so zlo slabo izpadli, še posebej na ovinkih, kjer so bencinarji lepo oddrsali in je bil efek (posebej za gledalce), dizli so se pa skoraj ustavili in šele nato odhitel naprej (beri rally velenje letos, leon TDI).

Objavljeno: To okt 28, 2003 2:11 pm
Napisal/-a Valjo
pomoje da neblo problema dobit iz 90 hp tut 150. sam večja turba oz večji tlak pa bo... brez menjav injektorjev etc.

Objavljeno: To okt 28, 2003 2:16 pm
Napisal/-a JohnyR
Valjo je napisal/-a:pomoje da neblo problema dobit iz 90 hp tut 150. sam večja turba oz večji tlak pa bo... brez menjav injektorjev etc.


Strinjam se! prijatelj ma Audi a4 z TDI mašino 90 KM, pa mu je pri tunning firmi reku da je 130 KM še čist ok za mašino.

Objavljeno: To okt 28, 2003 3:29 pm
Napisal/-a kr3mn1
Valjo je napisal/-a:pomoje da neblo problema dobit iz 90 hp tut 150. sam večja turba oz večji tlak pa bo... brez menjav injektorjev etc.


da se, s spremembo elektronike in turbine. sej boshica dost zdrži :) sam kakor sm jest gledal majo močnejši tdiji neke "anomalije" v motorju. gred za vakumsko črpalko ni več ravna oz. enotna ampak konična, se prav ma manj vrtilne, kolektor bi mogu tud menjat, vsaj tadolgega, kak senzor zamenjat, star LMM (na loputo) bi moral 100% menjat na LMM z nitko. intercooler pa obvezno :)

lp, kr3mn1

pozabu prejle, če ma še enovzmetne dize morš menjat na "visoke", se tud tlak spremeni pa VE34 bosch-ovo novejše generacije vzet. pa računalnik. čeprav mata samo 2 kabla okol obrnena na konektorju. pri dizah so pa tavisoke za 3 bare višje pri vbrizgu. pa dvostopenjsko delujejo (predvbrizg 3 bare prej da takoj začne in lepše izgoreva)

Objavljeno: To okt 28, 2003 9:11 pm
Napisal/-a X-Hair
johnyr je napisal/-a:Strinjam se! prijatelj ma Audi a4 z TDI mašino 90 KM, pa mu je pri tunning firmi reku da je 130 KM še čist ok za mašino.


Ce pa smo kje resnicno razlicnega mnenja je pa pri teh tuningih. Meni se zdi 130 cist prevec za 90 konjskega dizla.

Objavljeno: Sr okt 29, 2003 4:56 am
Napisal/-a super98
90ka in 110ka sta sorodna motorja
100ka, 115ka, 130ka in 150ka so sorodni motorji (PD motorji)



Ne 110ka (tovarniška) je čist drugačna kot 150ka (tovarniška), sam 150 km lahko dobiš z manjšimi spremembami iz 110ke(samo čip)! To pa absoluno ni isto kot tovarniška 150ka! Pri tem ti tovarna oziroma proizvajalec čipa in VW garantirata da bo vse delal OK-in brez škode na motorju! Pri takih čipih ti ostane celo garancija! In največ kar se da dobit na to foro (garancija, zagotovilo VWja...) iz 90ke TDI je 115km (vsaj 2 let nazaj je blo)!
Dal bi se pa narest marsikaj...ni problem tut na 200km...sam za kolk cajta...pa s kakšno porabo???!!!

Objavljeno: Sr okt 29, 2003 10:07 pm
Napisal/-a X-Hair
super98 je napisal/-a:Dal bi se pa narest marsikaj...ni problem tut na 200km...sam za kolk cajta...pa s kakšno porabo???!!!


Ja itak da ni panike. Ne vem v kateri nemski reviji. 150 TDI stunan na 198 in 450Nm. Pomoje za enkratno uporabo. :?

Objavljeno: Če okt 30, 2003 7:16 am
Napisal/-a JohnyR
X-Hair je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:Dal bi se pa narest marsikaj...ni problem tut na 200km...sam za kolk cajta...pa s kakšno porabo???!!!


Ja itak da ni panike. Ne vem v kateri nemski reviji. 150 TDI stunan na 198 in 450Nm. Pomoje za enkratno uporabo. :?


Itak da taki tunningi niso za idiote, ki ne vejo druzga kot gas do daske.

Če tako tunan motor znaš pametno vozit, bo sigurno zdržal isto kot standarden.

Objavljeno: Če okt 30, 2003 11:54 am
Napisal/-a super98
johnyr je napisal/-a:Itak da taki tunningi niso za idiote, ki ne vejo druzga kot gas do daske.

Če tako tunan motor znaš pametno vozit, bo sigurno zdržal isto kot standarden.


Pa vseen ne bo zdržu tok kot standarden! Obremenitve na motor so pač tolk večje (večji so obrati, večji pritisk turbine, višje temperature)! Če boš koristu vseh tistih 200 km bo hitr kej šlo v pi...! Da bi vse to štimal bi blo treba pa korenito spreminjat motor...
Kar pa konc koncev nima smisla na dizlu (pol maš itak isto porabo k pri bencinarju, edin kar dobiš v primerjavi z benzarjem je navor)!
Pol pa pride do vprašanja zakaj pol sploh racing dizel?

Objavljeno: Če okt 30, 2003 6:26 pm
Napisal/-a kr3mn1
super98 je napisal/-a:
johnyr je napisal/-a:Itak da taki tunningi niso za idiote, ki ne vejo druzga kot gas do daske.

Če tako tunan motor znaš pametno vozit, bo sigurno zdržal isto kot standarden.


Pa vseen ne bo zdržu tok kot standarden! Obremenitve na motor so pač tolk večje (večji so obrati, večji pritisk turbine, višje temperature)! Če boš koristu vseh tistih 200 km bo hitr kej šlo v pi...! Da bi vse to štimal bi blo treba pa korenito spreminjat motor...
Kar pa konc koncev nima smisla na dizlu (pol maš itak isto porabo k pri bencinarju, edin kar dobiš v primerjavi z benzarjem je navor)!
Pol pa pride do vprašanja zakaj pol sploh racing dizel?


zakaj sploh nasplošno racing :) sto ljudi sto čudi.

lp, kr3mn1

Objavljeno: Po nov 03, 2003 8:36 am
Napisal/-a JohnyR
super98 je napisal/-a:Kar pa konc koncev nima smisla na dizlu (pol maš itak isto porabo k pri bencinarju, edin kar dobiš v primerjavi z benzarjem je navor)!


Tle si se pa korenito zmotil. Poraba v vsakem primeru ostane manjša kot pri bencinarju, kar tudi dokazujejo ljudje, ki vozijo 24 urne dirke z dizli.

Objavljeno: Po nov 03, 2003 10:17 am
Napisal/-a super98
johnyr je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:Kar pa konc koncev nima smisla na dizlu (pol maš itak isto porabo k pri bencinarju, edin kar dobiš v primerjavi z benzarjem je navor)!


Tle si se pa korenito zmotil. Poraba v vsakem primeru ostane manjša kot pri bencinarju, kar tudi dokazujejo ljudje, ki vozijo 24 urne dirke z dizli.


Poraba dirkanega bencinarja je (rečmo približno) 25l/100km dirkalnega dizla pa 15l/100km...

Še vedno preveč za normalno uporabo!

Sicer sm pa jst to tko mislu:
Uzameš golfa TDI in ga naviješ na 200ps (je možno), maš porabo okol 13l/100km (realno gledano) za primerjavo pa vzameš bencinarja, ki ma serijsko okol 200ps! Poraba je le malenkost večja (res da je dizel cenejši), ampak zmogljivosti so pa še vedno boljše pri bencinarju!

Objavljeno: Po nov 03, 2003 10:35 am
Napisal/-a JohnyR
super98 je napisal/-a:
johnyr je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:Kar pa konc koncev nima smisla na dizlu (pol maš itak isto porabo k pri bencinarju, edin kar dobiš v primerjavi z benzarjem je navor)!


Tle si se pa korenito zmotil. Poraba v vsakem primeru ostane manjša kot pri bencinarju, kar tudi dokazujejo ljudje, ki vozijo 24 urne dirke z dizli.


Poraba dirkanega bencinarja je (rečmo približno) 25l/100km dirkalnega dizla pa 15l/100km...

Še vedno preveč za normalno uporabo!

Sicer sm pa jst to tko mislu:
Uzameš golfa TDI in ga naviješ na 200ps (je možno), maš porabo okol 13l/100km (realno gledano) za primerjavo pa vzameš bencinarja, ki ma serijsko okol 200ps! Poraba je le malenkost večja (res da je dizel cenejši), ampak zmogljivosti so pa še vedno boljše pri bencinarju!


Kokr sm jst slišu se pri navitih dizlih poraba ne dvigne tako visoko. Rečeno mi je bilo da se ob normalni vožnji dvigne za cca. 2l/100km pri res extremnih tunningih. Če ga pa tiščiš v podn pol je pa druga zgodba.

Objavljeno: Po nov 03, 2003 10:38 am
Napisal/-a super98
O pa se dvigne!
Gledu sm testa golfa TDI 180ps na DSFu
Poraba: kein problem uber zehn liter!!!!

Objavljeno: Po nov 03, 2003 10:46 am
Napisal/-a JohnyR
super98 je napisal/-a:O pa se dvigne!
Gledu sm testa golfa TDI 180ps na DSFu
Poraba: kein problem uber zehn liter!!!!


Porabe na testih niso primerljive z tistimi, ki jih ima povprečen voznik.

Na testih avte tiščijo kot zmešani. Lep primer.

Doma imamo 1,8T 150 KM

Poraba na testu: 14 - 15 l/100km.
Moj fotr ga ima okoli 8l/100km, pa ni jajcerski ( počasen ) voznik, ko jst pelem je pa okol 9l/100km (tudi sam nisem počasen voznik, kar se je tudi pokazalo pri času na Mobikrogu )

Se pravi da je pobom uspelo pokurt dobrih 50% več na 100km kot je normalno, tko da ne vzemat porabe na testu kot norme.

Objavljeno: Po nov 03, 2003 10:54 am
Napisal/-a super98
Joj no men je felicia 1.6 pila okol 9l/100km pa nism nonstop tišču (dinamična vožnja pač)
Golf III cabrio 1.8 pa 11l/100km...

Vaš octavia bi mogla pit pri taki dinamični vožnji najmanj 10l/100km

Če mal prtisneš tut TDIji nimajo fenomenalne porabe (beri 6l)

Sm pa reku: kein problem uber 10l...
Seveda se da tut man pelat! Pač ne koristš tistih 180ps! Zakaj si pa pol dal narest čip tunning?

Objavljeno: Po nov 03, 2003 11:33 am
Napisal/-a JohnyR
super98 je napisal/-a:Seveda se da tut man pelat! Pač ne koristš tistih 180ps! Zakaj si pa pol dal narest čip tunning?


Sej nimam čip tunning! Odkod ti ta ideja?

Za tako porabo kot jo ti navajaš se mi pa zdi da je potrebno več, kot le dinamična vožnja. Jst Clio-ta ornk pelem (tišim, ker je pač sam 1,2 60KM in drugač ne gre nikamor) pa mam porabo 6-7l/100km.

Vprašanje je če se velik po AC voziš, ker se jst zlo malo, pa še takrat vedno pod 150 km/h.

Objavljeno: Po nov 03, 2003 2:35 pm
Napisal/-a X-Hair
super98 je napisal/-a: Zakaj si pa pol dal narest čip tunning?


A ti bi ga dal recimo samo zato da bi ga potem bolj zgal po cesti. So recim pa tudi drugi z drugacnim mislejnjem. Recimo pri nas si je en ata kupil imprezo ta svoh z 225 konji. Pa ne zato, da bi se spuscal po cesti. Ni bilo dolgo nazaj ko sva ga s kolegom srecala cisto pocasi po ceti. Pa sem si rekel, kaj hudica si je kupil taklele avto. Ob tem razmusljanju na glas mi je kolega razlozil situacijo. Tak stroj ima zato da ko rabi moc jo ima res NA PRETEK, tako da s prehitevanjem nima problema :D . Ta stroj se bo splacalo kupiti, ce se bo prodajal. Jaz bi si dal iz istega razloga. Pa seveda kaksen vrhnski klanec bi bil potem se lazji :wink: .