Stran 1 od 2

kako povečati Kw in navor 2,4 16v atmosfercu

Objavljeno: Če apr 15, 2010 12:11 pm
Napisal/-a lucijaS
pozdravljeni vsi skupaj..moj avto ima 2,4 kubičen 16v, 125 kilovatni benzinski motor brez turbine..motor je odličen za moj način vožnje(večinoma relacije 80-100 kmh) le malček več navora bi pogrešal pri < 2500rpm..170 konjev dejansko čutiš šele nad 3500 rpm..no, kakorkoli zanima me ali bi lahko s kakšno dodelavo rešil tale moj "problemček"?

za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem in vas vseh lepo pozdravljam

D

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:06 pm
Napisal/-a lucijaS
aja, pa v mislih sem imel posege do nekje 1000e..glede na to da motorji brez turbine ob čipanju ne pridobijo nevem kaj ali bi mi svetovali kak drug poseg (menjava izpušnega sistema,..) ali bi ga vseeno čipali?

hvala za odgovore

lp

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:13 pm
Napisal/-a el_diablo
daj za začetek si vzami čas pa preglej par tem o čiptuningu,da se ne ponavljamo tle,ker maš res že vse napisano

;)

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:28 pm
Napisal/-a Blinder
Čipanje, če te ne moti hrup še zračni filter in izpuh. Ostale predelave so take, da ti zmanjšajo moč pri nižjih obratih zato, da imajo več moči pri visokih. Sej se da tudi kontra naredit, samo nima smisla.
Sej ni tko težko dat v nižjo prestavo, lahko tut dve al tri prestave naenkrat šaltaš..

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:30 pm
Napisal/-a BBS
Kateri avto pa imaš to, če ni skrivnost? ;)

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:34 pm
Napisal/-a čare
Iz nule ne vleče noben motor sploh pa ne z 4 ali 5 ventilsko tehniko.Kaj je to Chrysler/mitsubishi??

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:39 pm
Napisal/-a lucijaS
ne itak ni skrivnost..Chryslerya sebringa z GEMA motorjem in autostick ameriškim auto menjalnikom..mogoče bo sedaj lažje svetovati..koliko pa bi načeloma pridobil s čipanjem in menjavo zračnega filtra in izpuhom?

Objavljeno: Če apr 15, 2010 1:42 pm
Napisal/-a lucijaS
nice guess čare ima not mitshubisijevo mašino

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 12:09 pm
Napisal/-a hemingway
1000 € raje zapravi za na dopust.
Kvaliteten tuning pa tudi za minialno povečanje moči je že več. Se pravi čipanje odstoječega ECU ali pa piggy back, novi kolektorji vsaj in odprt izpuh z športnim katalizatorjem ( brez homologacije ) in modifikacijo na filtru za vsesavanje zraka ter dobrim tunanjem na valjih in še na cesti pride sigurno več kot 1000€. Karkol bo za ceneje bo bolj tuning na uč...

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 12:13 pm
Napisal/-a croma_man
hemy, lepo napisano !

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 1:18 pm
Napisal/-a airmike
Rezervo pa zadnje zice ven pa bo vlekl :lol:

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 1:25 pm
Napisal/-a lucijaS
hvala lepa za obrazložitev hemingway..sem kontaktiral tunERCA in mi pravi da bi se dalo z unichipom nekaj pridobit..kakšne izkušnje s tem?

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 8:48 pm
Napisal/-a čare
Meni se najbolj smešno zdi da bi zadevo čipal da se bo dogajalo,praviš pa da se voziš med 80-100 km/h to pa je kok obratov 2000-2500.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:05 pm
Napisal/-a lucijaS
ja na približno 2000 -2500obratih..pogrešam malce več navora na teh obratih, da ni teba za vsak klanec ali vsako prehitevanje menjat v nižjo prestavo..v bistvu bi rad bolj odziven motor na teh obratih in ker je moje znanje glede tunanja in podobnih zadev zelo skromno, se obračam nekam, kjer bi pričakoval da so ljudje s podobnimi vprašanji , na drugi strani pa ljudje, ki razpolagajo z dosti znanja in meni in podobnim svetujejo in pomagajo, torej ta forum..če sem pa tako zelo ustrelil mimo, da se zdi to nekomu smešno me pa, g. čare lepo prosim podučite, da se bova oba smejala..na račun mojega neznanja seveda

še enkrat se zahvaljujem za vse poduke in odgovore

Objavljeno: So apr 17, 2010 9:49 pm
Napisal/-a Milan_48
Vozi eno prestavo nižje in odpade vse delo in prihraniš denar. Čipanje, menjavanje, ... Pa ne bo toliko večja poraba kolikor stane dober tuning.
Airmike: :clapclap

Objavljeno: Ne apr 18, 2010 2:36 am
Napisal/-a lucijaS
poanta te teme ni bila vožnja v nižji predstavi ali vožnja brez zadnjih sedežev in rezerve ampak kako povečati moč in navor in ali je to mogoče..al smo v tej debati udeleženi samo 20-letni avtomobilski nadobudneži ki se z različnimi smeškoti posmehujejo zelencem na tem področju avtomobilizma..pripravljen bi bil zapraviti tudi nekaj več kot 1000e da bi dobil optimalno (za moj okus seveda) delovanje avtomobila..ali sem mogoče na napačen forum pisal..

še enkrat se zahvaljujem za vse nasvete in odgovore

Objavljeno: Ne apr 18, 2010 8:39 am
Napisal/-a Milan_48
Ja, potem je pa tako:
Friziranje serijskih motorjev je najbolj ultimativno z vgrajevanjem turbine, oz. dveh turbin. Seveda treba spremeniti še vse ostale vitalne sklope. Nove, ki so prilagojeni za večji navor.
Klasična friziranja pa so:
a) Ekscentrično brušeni ročični čepi za povečanje gibne prostornine
b) Navarjeni nastavki na vrhu bata za povečanje kompresije
c) Znižanje glave motorja za povečanje kompresije
d) Poliranje sesalnih cevi in prehodov na spojih
e) Posebni večji, lažji ventili
f) Spremeniti kote odpiranja ventilov s posegom na odmični gredi
g) Olajšati vse gibajoče dele motorja
h) Nato je zaradi tega potrebno izboljšati hlajenje olja in vode
i) Prilagoditi sklopko povečani moči
j) Prilagoditi elektroniko v avtomatskem menjalniku za večjo moč, navor, pretoke olja in hlajenje
k) ... (Filtri, izpušni sistem, spojlerji, neonke :roll: , volan ;) , napisi oops , ...)

Objavljeno: Ne apr 18, 2010 10:41 am
Napisal/-a =ZiAn=
@Milan, zakaj bi nižal glavo, če bi vgradil turbo, pa varjenje batov...eh ja

@lucijaS, poglej ne splača, sploh pa ne kakšna predelava na turbača, ker boš za +-1000€ samo kaj v luft spravil. Pusti tako kot je, voziš bencinarja in je jasno da ne bo vlekel kot dizel (pri 1500 obratih).

Lp

Objavljeno: Ne apr 18, 2010 11:44 am
Napisal/-a lucijaS
..kot kaže so bom moral navadit vozit na večjih obratih..kakorkoli hvala za vse nasvete in odgovore

pozdrav

Objavljeno: Ne apr 18, 2010 12:29 pm
Napisal/-a Milan_48
=ZiAn= je napisal/-a:@Milan, zakaj bi nižal glavo, če bi vgradil turbo, pa varjenje batov...eh ja

Ne, biturbo je le ena varianta. Ostale točke spodaj so klasični motorni tuning. Pri turbo motorjih je potrebno znižati kompresijo, ne povečati. Ali s tesnili, oz. pri večjih mm turbin tudi z višjo glavo. Biturbo prinese tudi povečanje navora in moči pri nižjih obratih. Sedaj so zakon TSI bencinski turbo motorji, ki že v prvih letih izdelave pobirajo nagrade za najboljše motorje in pri tretjini manj kubikov dosegajo porabo in moč desetletja razvoja turbo dizlov.