Stran 1 od 1

Premer cevi za športni filter

Objavljeno: Ne apr 25, 2010 10:34 pm
Napisal/-a Turbich
Pozdravljeni!

Zanima me vaše mnenje o premeru cevi pri vgradnji šp. filtra.
Začasno imam na Renault Meganu 1.6 16v (110KM) nameščen univerzalni športni filter, dvojni konus. Montažo filtra sem izvedel s pomočjo gibljive alu cevi fi 100 mm, ki jo bom uporabljal dokler ne dobim boljše rešitve.
Zanima me, kako vpliva premer cevi na pretok zraka in zvok motorja (moje sklepanje: večji premer, manjša hitrost zraka, tišji zvok?)
Kakšen filter je primeren za moj tip motorja? (ta ki ga imem sedaj se mi zdi prevelik.)

Objavljeno: Po apr 26, 2010 9:00 am
Napisal/-a kamnčan
zelo veliko tem je že napisanih o šp. filtrih. Tako da upam da si si prebral. Pa če si napisal da impotlej aš univerzalnega začasno, verjetno razmišljaš o nakupu tipskega šp. filtra. Moje mišljenje je da mora biti cev premera enako kot je premer sedaj cevi katera je speljana v filter (ne govorim o tvoji ampak o originalni cevi). če si prebral potlej veš, da jih vsaj večino priporočajo ne narebranih zaradi resonance ali nekaj podobnega

PS. upam da nisi eden tistih, ki po vgradnji športnega filtra mislijo da imajo super športen avtomobil. Zavedej se da moči neboš pridobil vsaj občutno ne. In če ze razmišljaš o nakupu tipskega filtra je bolše kupiti šp. izpuh.

Objavljeno: Po apr 26, 2010 10:10 am
Napisal/-a Turbich
Hvala za odgovor!
Sem prebral veliko tem o športnem filtru, nikjer pa nisem videl vprašanja ki zanima mene. Problem pri vgradnji pri meganu je ovalen priključek, kamor je originalno priključen resonator. Ta problem sem, kot sem zapisal, začasno rešil z alu cevjo, ki sem jo na koncu primerno preoblikoval in zatesnil.
Vendar bi rad ožjo cev, premera 70 mm, kolikor je premer odprtine filtra in original cevi za zrak. To si predstavljam tako, da bi nekje dobil še en resonator, ker mi je originalnega škoda, novega pa bi preoblikoval in nanj priključil filter (seveda z vso potrebno izolacijo in podobnimi stvarmi ki jih berem tu po forumu.
@kamnčan, brez skrbi, ne delam si utvar da mam zdaj nek ultra super avto samo za to ker mi pod pokrovom da malo več glasu. pač mi je všeč zvok.

Objavljeno: To apr 27, 2010 2:56 pm
Napisal/-a kamnčan
sej man je tut ne skrbet, sam k sm mev na prejšnemu avtu to se mi je poraba drastično povečala. Valda moja krivda skos nad 4000 obratov

Objavljeno: To apr 27, 2010 3:40 pm
Napisal/-a Turbich
Hahaha, vrjamem ja.
Nekaj me še zanima, malo izven teme: kaj se zgodi če filter ne filtrira dobro in pride v motor prah in ostala svinjarija iz zraka? Kakšne posledice ima to za motor? (Mogoče za marsikoga neumno vprašanje, vendar me res zanima, saj vsak samo napiše da to ni dobro za motor itd...)

Objavljeno: To apr 27, 2010 3:52 pm
Napisal/-a dejcc
Če se dolci organsi in mali ni problemov ker zgorijo, če pa so kamenčki pa je veselje tu.

Objavljeno: Po maj 24, 2010 6:39 pm
Napisal/-a dtersek
imam enak problem na meganu 1.6 16v danes sem bil v a3m in sem ga vprašal kaj priporoča pa mi je pokazal nek kit od k&n http://www.a3m-tuningshop.com/Article.a ... cleid=3261

Ima kdo kaj izkušenj s tem? ali sploh paše? Pomojem ne ker je to za 1.6 8V!

Hvala!

Objavljeno: Po maj 24, 2010 7:03 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
lahko ti jaz slikam kit od K&N ki ga imam v cliotu 1.6 16v in je namenjen prav za te motorje, paše kot ata na mamo, za njega sem pa dal še v tolarjih 36 tisoč. premer cevi je pa 65mm, je pa rosraj cev debeline 1mm ali mogoče 1,5mm, bi moral zmeriti.

Objavljeno: Po maj 24, 2010 7:08 pm
Napisal/-a dtersek
Ja to bi pa zelo lepo prosil! kje si pa kupil ta kit? v a3m-u? hvala no slikaj prosim hvala

Objavljeno: Po maj 24, 2010 8:39 pm
Napisal/-a dejcc
savinjcan pa ti avto bolj gre al manj zaradi filtra?

Ker meni že tretji avto na katerega sem dal filter postaja bolj len z aftermarket filtrom. Za hladen zrak je poskrbleno pa vseeno.

Objavljeno: Po maj 24, 2010 10:35 pm
Napisal/-a Turbich
SAVINJCAN je napisal/-a:lahko ti jaz slikam kit od K&N ki ga imam v cliotu 1.6 16v in je namenjen prav za te motorje, paše kot ata na mamo, za njega sem pa dal še v tolarjih 36 tisoč. premer cevi je pa 65mm, je pa rosraj cev debeline 1mm ali mogoče 1,5mm, bi moral zmeriti.


tudi jaz bi prosil da slikaš kako to v praksi zgleda

Objavljeno: To maj 25, 2010 8:52 am
Napisal/-a Sebekclio
evo tako pa am jaz nareto :D dovod mrzlega zraka cev je iz inoxa.

Slika


Slika

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 10:07 am
Napisal/-a Sebekclio
lp! Rabil bi TUv za sportni filter K&N če ma kdo ? hvala

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 10:15 am
Napisal/-a abbe
sportni filtri so j**c.nc bol prepustni niso od navadnih pa se velik bol pacajo sistem.
sezmeraj je nejbol to kar je proizvajalec original namenu

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 10:34 am
Napisal/-a primozek68
Se strinjam popolnoma. Glede tiste slike cevi iz inoxa, pa 1,2 motor z 0 konji bi šla pa lahko med >>Smeh v slikah<< sekcijo. Cold air intake my ass.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 11:54 am
Napisal/-a Hybrid
dtersek je napisal/-a:imam enak problem na meganu 1.6 16v danes sem bil v a3m in sem ga vprašal kaj priporoča pa mi je pokazal nek kit od k&n http://www.a3m-tuningshop.com/Article.a ... cleid=3261

Ima kdo kaj izkušenj s tem? ali sploh paše? Pomojem ne ker je to za 1.6 8V!

Hvala!


tale kit je za tvojega megancka 57-0521-1 tu pa mas link http://www.knfilters.com/search/product ... =57-0521-1

LP