Stran 1 od 1
Punto po -40mm nižanju zadaj enako visok
Objavljeno: Pe maj 14, 2010 10:46 pm
Napisal/-a Reaper85
Avto sem dal znižat pri Fazerju, s fedri KW -40/40mm.
Naročil sem da zadaj podloži za 1cm, ker je bil prej spredaj za 3cm višji kot zadaj, pač tko kot vsi Punti MKII 1999-2010 (1.2, za ostale ne vem).
Potem sem šel pa merit, in je zadaj zdej za 1cm višje kot spredaj.
od tal do blatnika:
spredaj levo: 59,2cm
spredaj desno: 60,8cm
zadaj levo: 61,3cm
zadaj desno: 61,8cm
zrak prej in potem:
spredaj levo - 70mm/35mm
spredaj desno - 80mm/45mm
zadaj levo - 45mm/45mm
zadaj desno - 50mm/50mm
Se prav je znižan za 35/0.
Zna mogoče kdo iz teh slik povedat kje je podloženo zadaj, in če lahko sam odstranim, sam vidim samo gumo zgoraj, je to to?
Mam pa še 20/25mm distančnike, tko da so gume povsem v nuli z blatnikom. Blatniki pa niso zakrivljeni, ker je še tolk lufta da gume sploh ne pridejo do blatnikov.
Zgleda pa tkole:
Prej:

Objavljeno: So maj 15, 2010 7:08 am
Napisal/-a pskoda
Podloženo je tisto črno ki je označeno z rdečo puščico, če bi pa rad sam odstranil moraš odvijačit vijak na obeh straneh, tisti ki je označen z zeleno, samo merkaj da se ti ne bo must dol pal oz podložiš, odvijačiš nato počasi odstraniš podlogo,ker samo amortizer drži gor zadnji del mosta.
ČE hočeš, da ti spredaj ne bo tako hecno stal, na amortizerju spusti spodnjo šalčko (tisto kjer ima feder sedišče) za nekje 1,5 do max 2 cm da ti ne bo guma rajsala ob amortizer in bi mogel stat kot je na spodnji sliki.
Glede distančnikov, pa mislim da imaš preveč, ker ti bo ob takem nižanju rajsalo ob blatnik ker niso robovi lepo zapeglani
Objavljeno: So maj 15, 2010 9:38 am
Napisal/-a Reaper85
ČE hočeš, da ti spredaj ne bo tako hecno stal
To ne vem kako si mislil, spodnja slika je pred nižanjem, na zgornji pa ne vidim da bi hecno stal, pomoje je spredaj maksimalno spuščen.
Edino zadaj bi dal podlogo ven, da pridobim 1cm. Prej moram pa še hod fedrov pogledat, sam pomoje za več kot 3cm ne gredo dol.
Men drgač že zdej dobr zgleda, ker prej je res sedel na riti.
Tale modri Punto je pa znižan z več kot samo fedri, gume ma pa bolj na not kot moj (vsaj zadaj, sam iz te slike se ne vidi), sam mam raje distančnike kot pa da je povsem znižan.
Objavljeno: So maj 15, 2010 11:07 am
Napisal/-a north789
Tega modrga punteka vsak dan vidm v šol .
Objavljeno: So maj 15, 2010 8:32 pm
Napisal/-a pskoda
north789 je napisal/-a:Tega modrga punteka vsak dan vidm v šol .
Ta je bil moj prejšni
Objavljeno: So maj 15, 2010 8:44 pm
Napisal/-a Nasty
Mislim, da imaš vzmeti KW (rumene) in ne FK (rdeče). Vsaj po oznakah na njih je to videti.
Če bi želel, da bi bil avto spredaj vsaj malo nižji, kot zadaj, bi moral vzeti FK-jeve vzmeti 60/40mm. Pač so bili originalni amortizerji različni od trga do trga (države). S Puntoti za italijanski trg so imeli pri nižanju enake težave, kot s Puntoti za SLO.
Preverjeno v telefonskem razgovoru z tehnično službo v FK-ju.
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 9:54 am
Napisal/-a Reaper85
Pomota ja, imam KW vzmeti, pač podobno ime in sem se zmotil.
Sem gledal tut o teh FK 60/40 in ne znižajo za 60mm, pa itak kolker vem z original amortizerji ne smeš več kot 40mm.
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread ... FK-springs
All springs will reverse rake on anything less than an HGT.
The FK's aren't 60mm drop on the front so forget about that.
They're more like 40mm on a non HGT and 50-55mm on an HGT.
Očitno ima veliko folka probleme da je po nižanju nagnjen nazaj (reverse rake), pri mojem sploh ni tako, še za malenkost naprej sedi.
Primerjava med mojim (sliko sem zrcalil, ker iz druge strani nisem dobro slikal) in FK 60/40, ki imata povsem isti nagib:
Pri FK edino zgleda kot da je zadaj manj lufta med blatnikom in gumo, to sem tut jest hotel da bi zadaj dal tisto podlogo preč, sam pol nebi bil več nagnjen naprej, kar je meni osebno lepše.
Gre pa za tega:
http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?t=1705
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 12:22 pm
Napisal/-a Nasty
Verjemi, da je glede FK-jevih vzmeti točno tako, kot sem napisal. Tudi
telefonskih pogovorov na to temo s tehniki FK-ja je bilo kar veliko. Pa
tudi ob vsakokratnem obisku (vsaj 2x letno) v FK-ju v njihovi centrali v
v Backnang-u blizu Stuttgarta v Nemčiji.
Šalce na amortizerjih Punto-tov za SLO in I trg so, kakor so ugotovili,
so nekoliko višje, kot pri modelih za ostale trge. Kakor kaže je drug
proizvajalec amortizerjev za ti. "prvo vgradnjo". Zato se s vzmetmi
FK 60/40 Punto-ti znižajo realno za 40mm spredaj, 40mm zadaj. Zato
so v FK-ju predlagali nakup kompletnega podvozja 40/40. Potem pa
je avto tako ležal, kot navaja proizvajalec. Tega se je FK-jev italijanski
dealer držal. Odkar so mu to v FK-ju predlagali, ni imel nikakršnih
problemov pri nižanju Punto-tov.
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 2:26 pm
Napisal/-a Reaper85
Glede distančnikov, pa mislim da imaš preveč, ker ti bo ob takem nižanju rajsalo ob blatnik ker niso robovi lepo zapeglani
Ja, sem šel snemat čez ležečega (50km/h), pa vidim da bo podloga zadaj kar ostala, ker gre guma že zlo bliz blatnika. Pa to je bil nenaložen avto, res pa da ga nimam za prevažat potnikov in težkih zadev.

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 2:30 pm
Napisal/-a pskoda
Bo treba še dati amortizerje tršat. Te fedri niso preveč dobri, zato ker ti dela samo pol fedra, ostala povlovica je pa skupaj stisnjena, poglej original pa boš videl kako so narejeni
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 3:57 pm
Napisal/-a Nasty
pskoda;
ta KW vzmet ima linearni in progresivni del. Kaj to pomeni naj ti pa drugi razložijo.

Objavljeno: Po maj 24, 2010 9:38 pm
Napisal/-a dejcc
kako podlaganje feltn, jaz sm spusto celega za 4cm + spredaj še za 2 potem pa ni blo treba nič tršat pa nič pa ni nabijal armotizer skupaj. zadaj če ti drajsa moreš notranjost blatnika zbrusit dol ker je itak brezveze prevelik rob.
To da avto nazaj visi se ti pa zdi tak je pač naret punto. Jaz sem se tega loto raje z še nižanjem spredaj kot podlaganjem zadaj.
Objavljeno: So maj 29, 2010 7:48 pm
Napisal/-a ezzy
nabavi gewinde, in je toto
Drugač pa, lep avtek

Objavljeno: So maj 29, 2010 9:04 pm
Napisal/-a pskoda
dejcc je napisal/-a:kako podlaganje feltn, jaz sm spusto celega za 4cm + spredaj še za 2 potem pa ni blo treba nič tršat pa nič pa ni nabijal armotizer skupaj. zadaj če ti drajsa moreš notranjost blatnika zbrusit dol ker je itak brezveze prevelik rob.
To da avto nazaj visi se ti pa zdi tak je pač naret punto. Jaz sem se tega loto raje z še nižanjem spredaj kot podlaganjem zadaj.
In si ga nižal okrog 1 do 1,5cm in potem ti je sigurno nabijalo amortizerja