Stran 1 od 1
Brusenje glave motorja
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 9:53 am
Napisal/-a Sebekclio
Lep pozdrav!
Imam vprašanje in to je koliko se lahko zbrusi glava na motorju 1.2 16V D4FB7 gre pa za avto renault clio?
polek tega me še zanima če ima kdo za posodit izpušni kolektor samo da se z njega vzamejo mere in vse potrebno za izdelavo Inox kolektorja.
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 11:26 am
Napisal/-a čare
Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 1:00 pm
Napisal/-a mr.ramo
čare je napisal/-a:Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.
2x

..vsaka predelava potegne marsikej s sabo

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 1:05 pm
Napisal/-a fičfirič
To je res. Samo z kolektorjem ter višjo kompresijo neboš veliko pridobil. Vse je treba potem še dodelati z drugim programom. Pa če boš občutno dvignil kompresijo bi skoraj moral točiti vsaj 98 oktanca zaradi nevarnosti klenkajna.
Kupi prej raje vsaj 1.4-1.6 cliota drugače škoda denarja.
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 6:13 pm
Napisal/-a Sebekclio
ja res je samo še vedno nisem dobil odgovora za koliko jo lahko zbrusim.... to me zanima zaenkrat ker jo imam priložnost dat brusit....

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 6:27 pm
Napisal/-a Žiiga
glavo vzem dol, nafili plastelin na bate, dej glavo nazaj gor BREZ TESNILA GLAVE in zategn... prevrt motor in razdri še enkrat. Tako boš dobil neko realno sliko koliko je še prostora med batom in ventili

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 6:54 pm
Napisal/-a Sebekclio
eh to z plastelinom pa ja nemore bit točno :d tu gre za milimetre

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 7:16 pm
Napisal/-a Žiiga
ja pol pa atija prašej če skupej delata. On bo že vedu

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 7:23 pm
Napisal/-a čare
Če si znaš predstavlat kar je žiga napisal je še preklet točno to vse skupaj,ker ventil bo pritisnil v plastelin in tam ko bo pritisnil boš ti zmeril kok je debela tista plast stisnjenega plastelina in točno tok lahko glčavo odbiješ da se ventili in bat ne bojo srečali,samo moraš vedt da ni nujno da bo avto potem lepo oz. normalno lavfal.Ravno po takem postopku kot je napisal žiga pri zračno hlajenem TAM motorju zmeriš kok debela tesnila glave boš montiral da bojo imeli vsi isto kompresijo (6,8ali 10 cilindrov vsak pa ima svojo glavo...)
Objavljeno: Po maj 17, 2010 5:03 pm
Napisal/-a monster_d
Če se z plastelinom meri luft na ležajih oz gredi, pol še se bo tudi pri glavi oz ventilih obneso.
Na avtih z fergazerjem se je tole včasih kar poznalo, kak pa se bo elektronika obnašala pa nevem.
Re: Brusenje glave motorja
Objavljeno: Če maj 20, 2010 6:57 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Pozdravljen,
prosim ce mi posljes sporcilo na email, saj mi zasebna sporocila na forumu ne delajo.
Hvala za razumevanje.
Sebekclio je napisal/-a:Lep pozdrav!
Imam vprašanje in to je koliko se lahko zbrusi glava na motorju 1.2 16V D4FB7 gre pa za avto renault clio?
polek tega me še zanima če ima kdo za posodit izpušni kolektor samo da se z njega vzamejo mere in vse potrebno za izdelavo Inox kolektorja.
Objavljeno: Če maj 20, 2010 7:28 pm
Napisal/-a mire
A mu bos poslal eno sliko

Objavljeno: So maj 22, 2010 3:41 pm
Napisal/-a kinkyllama
mr.ramo je napisal/-a:čare je napisal/-a:Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.
2x

..vsaka predelava potegne marsikej s sabo

vidva sta dva "tradicionalno" razmišljujoča
2x ništa
samo z minimalnim (na robu detinacij) kompresijskim prostorom oz. z odpravo lopute, bi se po izračunih dalo privarčevati 25% bencina ...tako naši zdajšnji bencinarji žrejo še vedno preveč
@Sebecclio
nič nisi odpisal
Objavljeno: So maj 22, 2010 4:42 pm
Napisal/-a alanq4
Sebekclio je napisal/-a:eh to z plastelinom pa ja nemore bit točno :d tu gre za milimetre

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=65032&start=860
Plastelin ali modelarska glina je super zadeva!
Drugače pa ima ta clio po podatkih 9,8:1 kompresijo. Tam do 11:1 greš komot in se furaš na 95 oktanca, seveda bo treba malo popravit ecu mapo.
Sama večja kompresija pa po branju različnih strani prinese do 2 konja po cilindru, če se jo poveča za 1. To je res taka okvirna ocena.
S kakimi odmičnimi, večjo kompresijo in remapom, bi lahko izvlekel kakih 15, 20KM.
Bo pa cena večja kot če prodaš avto in kupiš 1.6 16v.
Objavljeno: So maj 22, 2010 5:43 pm
Napisal/-a mr.ramo
kinkyllama je napisal/-a:mr.ramo je napisal/-a:čare je napisal/-a:Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.
2x

..vsaka predelava potegne marsikej s sabo

vidva sta dva "tradicionalno" razmišljujoča
2x ništa
ti itk use veš
