Stran 1 od 2
Športne vzmeti za civic Type-r 8 gen.
Objavljeno: Sr maj 26, 2010 9:05 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Zanima me katere športne vzmeti priporočate za hondo civic type-r 8 gen. da so dokaj poceni in kvalitetne?
Gledal sem nekaj H&R mi frend ponuja zelo ugodno,samo me malo moti ker imajo za moj avto maksimum samo -2,5 cm,js bi pa rad vsaj -4 cm če je možno,pa tudi glede kvalitete H&R me zanima?
Na prejšnjem avtu sm imel KW pa sm bil full zadovoljen

Re: Športne vzmeti za civic Type-r 8 gen.
Objavljeno: Sr maj 26, 2010 9:18 pm
Napisal/-a Dariooo
Black_Racer® je napisal/-a:da so dokaj poceni in kvalitetne?
To se tepe...ce hoces boljse kot original bos mogu placat...ce ne pa raje pusti original...
LP
Objavljeno: Sr maj 26, 2010 9:25 pm
Napisal/-a abbe
nj me kdo popravi ce se motim ampak pri takmu avtu ce bos samo fedre zamenjal bos pokvaru lego vozila in se avto nebo nc hitrej pelal skoz ovinke
Objavljeno: Sr maj 26, 2010 9:29 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Rajši kaki mesec dlje počakam in dam nekaj dnara zravn pa da kupim kaj bolj konkretnega ampak zanima me katere firme so kvalitetne za ta avto in homologacija priložena?
Kaj priporočate še druga kot eibach,koni za katere vem da so kvalitetne?
Za H&R mi je marsikdo rekel da niso slabe fedre pa še dokaj ugodno jih dobim,ampak rad bi slišal od koga ki jih vozi vsaj 1 leto kako so se obnesle ?

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 9:38 pm
Napisal/-a pinny
če vzameš H&R, KW al pa Eibach ne boš brcnil v meglo

, sem vozil KW nekaj let, sedaj pa Eibach že dve leti in nimam kj rečt
Da bi bla pa lega avta z fedrami slabša, to pa prvič slišm

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 9:50 pm
Napisal/-a gregga
a nima tanova honda zad torzijsko vzmetenje !? sm gledal nek test avta
Objavljeno: Sr maj 26, 2010 10:20 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Na avtu se mi gre da ga znižam zaradi izgleda,ostalo glede kvalitete in lege na cesti pa se mi gre da ostanem na isti legi ali pa celo boljši ker je že na serijskih super

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 10:25 pm
Napisal/-a abbe
pinny je napisal/-a:če vzameš H&R, KW al pa Eibach ne boš brcnil v meglo

, sem vozil KW nekaj let, sedaj pa Eibach že dve leti in nimam kj rečt

Da bi bla pa lega avta z fedrami slabša, to pa prvič slišm

pr navadnih jajcih je mogoce res bolsa,al pa se vm sam tko zdi.
pri avtih kokr je type r je pa vse u nulo izracunan kako naj bi blo.in k neki spreminis se podre vse skp.ce hoces na bolse je treba uzet komplet vzmeti in blazilcev.
Objavljeno: Sr maj 26, 2010 10:42 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Sem mislil iti na gewinde ampak sem razmišljal da bi z gewindami full pokvaril komplet podvozje ali bi pokalo ali pa karkoli,zato sem rekel da najboljše ene malo boljše fedre in nardim optiko pa je to to,še pomojm najboljše
Moram pa ga u podn ruknt ker me full motijo lufti med gumo in blatniki

Objavljeno: Sr maj 26, 2010 11:21 pm
Napisal/-a stench
Če boš dal dobre gewinde nebo nebi smelo bit nič narobe, jaz na avto tega ranga nebi dajal samo fedrov, tako kot je rekel abbe
Objavljeno: Če maj 27, 2010 5:40 am
Napisal/-a ManIAK
kw coilovers so edina boljša varjanta podvozja kot serijsko.
Objavljeno: Če maj 27, 2010 6:24 am
Napisal/-a pinny
sm že parkrat vidu eno rdečo hondo, ma orginal platišča, ma spuščena je pa tud tko da bi skor reku da se po podnu vozi, k skor ni vidt gume pod blatniki
Vglavnem kukrkol ži, zrihtaj tko da ti bo najbl in

Objavljeno: Če maj 27, 2010 6:38 am
Napisal/-a Black_Racer®
stench je napisal/-a:Če boš dal dobre gewinde nebo nebi smelo bit nič narobe, jaz na avto tega ranga nebi dajal samo fedrov, tako kot je rekel abbe
A tako da je boljše komplet gewinde,katere firme pa se priporočajo?

ManIAK je napisal/-a:kw coilovers so edina boljša varjanta podvozja kot serijsko.
Kw coilovers kaj to so gewinde ali samo fedre?
pinny je napisal/-a:sm že parkrat vidu eno rdečo hondo, ma orginal platišča, ma spuščena je pa tud tko da bi skor reku da se po podnu vozi, k skor ni vidt gume pod blatniki

Vglavnem kukrkol ži, zrihtaj tko da ti bo najbl in

Ne preveč spuščena se mi spet ne dopade,najlepše mi je da je guma vzporedna z robom blatnika spredaj in zadaj pa mi je najbolj kul

Objavljeno: Če maj 27, 2010 10:38 am
Napisal/-a ManIAK
Gewinde, nastavljive po trdoti, višini in reboundu. Cena cca 1500€.
Objavljeno: Če maj 27, 2010 10:55 am
Napisal/-a _Ozi_
pinny je napisal/-a:če vzameš H&R, KW al pa Eibach ne boš brcnil v meglo

, sem vozil KW nekaj let, sedaj pa Eibach že dve leti in nimam kj rečt
Da bi bla pa lega avta z fedrami slabša, to pa prvič slišm :D
Amortizerji niso več v delovnem območju, podvozje je zaradi nižanja v takšni pozicij, da npr. roka pride spredaj pri nižanju nižje in zaradi tega v ovinku potisne kolo malo na ven, ko gre kolo gor - manjši camber, slabša lega,.....
Npr.
http://www.youtube.com/watch?v=cQG-2jfXr9Ygregga je napisal/-a:a nima tanova honda zad torzijsko vzmetenje !? sm gledal nek test avta
Poltogo premo jap
@Black_Racer® - priporočal ti bi enako kot ManIAK in da ali se res sam spustiš v nastavitve ali pelješ enemu, ki se na to spozna, da ti avto nastavi po tvojih željah in za čimboljšo lego itd.
Objavljeno: Če maj 27, 2010 11:10 am
Napisal/-a Pollo
abbe je napisal/-a:pinny je napisal/-a:če vzameš H&R, KW al pa Eibach ne boš brcnil v meglo

, sem vozil KW nekaj let, sedaj pa Eibach že dve leti in nimam kj rečt

Da bi bla pa lega avta z fedrami slabša, to pa prvič slišm

pr navadnih jajcih je mogoce res bolsa,al pa se vm sam tko zdi.
pri avtih kokr je type r je pa vse u nulo izracunan kako naj bi blo.in k neki spreminis se podre vse skp.ce hoces na bolse je treba uzet komplet vzmeti in blazilcev.
vrjetn,da pri h&r in Eibachu delajo kšne teste za posamezen avto, da izboljšajo performance, ker v končni fazi jih večina vzame omenjeno firmo. Potem noben ne bi delal engine swapov, break swapov....
Objavljeno: Če maj 27, 2010 11:25 am
Napisal/-a WRC555
Jaz osebno nisem "upal" zamenjati samo fedrov, tako kot pri prejsnnjem avtu.
Zato sem se odlocil, da kupim komplet fedrov in amortizerjev. Odlocil sem se za KW V1. Napram original podvozju, se avto veliko manj nagiba in nasplosno bolje drzi smer v ovinkih.
Na tvojem mestu bi se odlocal med KW, Koni in Bilstein...ceprav sta slednja se malce drazja. Ce ze nameravas menjati, potem naj ti ne bo skoda mal vec zapravit

Objavljeno: Če maj 27, 2010 12:03 pm
Napisal/-a abbe
Pollo je napisal/-a:abbe je napisal/-a:pinny je napisal/-a:če vzameš H&R, KW al pa Eibach ne boš brcnil v meglo

, sem vozil KW nekaj let, sedaj pa Eibach že dve leti in nimam kj rečt

Da bi bla pa lega avta z fedrami slabša, to pa prvič slišm

pr navadnih jajcih je mogoce res bolsa,al pa se vm sam tko zdi.
pri avtih kokr je type r je pa vse u nulo izracunan kako naj bi blo.in k neki spreminis se podre vse skp.ce hoces na bolse je treba uzet komplet vzmeti in blazilcev.
vrjetn,da pri h&r in Eibachu delajo kšne teste za posamezen avto, da izboljšajo performance, ker v končni fazi jih večina vzame omenjeno firmo. Potem noben ne bi delal engine swapov, break swapov....
no dj da te mal razsvetlim,da bos dojel kako se motis.
engine swap:a sam motor zamenjajo,izpuh pustijo prejsnji,sesalno loputo tut,pa elektroniko?
brake swap: a zamenjajo sam celjusti,al dajo tut vecje diske gor,pa druge zavorne cevke,pa ce se dela res vecje zavore se tut servo menja pa glavni zavorni cilinder.
ce se dela da bo ornk se dela v celoti,se menja vse.
ce se gre samo za izgled poj ok lahko sam fedre.sm pa preprican da ce bo dal sam fedre da see bo avto slabse drzal.obcutek bo mogoce bolsi ker bo avto bol trd pa to,sam dejansko bo voznja slabsa,ker blazlniki niso prilagojeni.zakaj misls da folk poj trsa pa krajsa amortizerje?
Objavljeno: Če maj 27, 2010 1:09 pm
Napisal/-a kamnčan
ja kako pa je iz temu d jh daš tršat pa krajšat.
Objavljeno: Če maj 27, 2010 4:57 pm
Napisal/-a stench
Black_Racer® je napisal/-a:stench je napisal/-a:Če boš dal dobre gewinde nebo nebi smelo bit nič narobe, jaz na avto tega ranga nebi dajal samo fedrov, tako kot je rekel abbe
A tako da je boljše komplet gewinde,katere firme pa se priporočajo?

Gewinde so boljše. Maš pa KW (variante 1 in variante 2 - tudi po trdoti nastavljivo), Eibach, HR, Koni, te so top of the top in tudi cena je primerna temu. Maš tudi Lowtec, ki so v srednjem rangu ( izdelavava vem da je kvalitetna, probal jih pa še nisem), nekoliko nižje je weitec, potem pa maš razne poceni firme, ki pa jih jaz osebno nebi kupoval.
Sej bodo drugi, ki vozijo na gewindah znali več povedat.
@kamnčan: če nimaš dnarja za nove fedre, potem ne diraj, ker boš naredil več škode kot pa koristi.