Stran 1 od 2
Tršanje amontizerjev
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 9:19 pm
Napisal/-a tuning 4 ever
V okolici ljubljane iščem mojstra ki bi mi skrajšal amontizerje s tem jih tudi stršal ,pa vzmeti skrajšal..
Zdej me pa zanima komu naj peljem da bo zadeva narejena tako kot more

Vae skupaj naj bi tudi namontiral in mi izdal podrdilo o strokovni montaži vsaj za homologacijo vzmeti
Avto je pa honda crx 90.
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 9:27 pm
Napisal/-a pskoda
Amortizer, dol pri lj -
http://www.amortizer.si/
Ne vem, kako pa misliš krajšat ferdre oz vzmeti?
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 9:49 pm
Napisal/-a pinny
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 9:59 pm
Napisal/-a tuning 4 ever
fedri so nabavljeni!
le amontizerje moram dati krajšati in tršati
hočem pa da gre avto še za kak cm nižje ker še nižjih vzmeti take kvalitete ne dobi

Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:04 pm
Napisal/-a abbe
ce bos amortizerje krajsal pa trsal avto nebo nic nizji kot ce tega ne naredis.
avto sedi na fedrih in trdota amortizerjev na visino avta nima upliva.
tko da tok kokr so ferdi krajsi tok bo nizji nic vec.
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:05 pm
Napisal/-a pinny
ja v prvem postu si jasno napisal da hočeš tudi vzmeti krajšat

Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:09 pm
Napisal/-a sašo5
kot svoj čas pri stoenki: odrežeš krak/dva in zakališ......
PS honda je pa itak neke vrste posodobljena zastava, zato bo kr o.k
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:09 pm
Napisal/-a tuning 4 ever
ja sej je logično da avto sedi na vzmeteh,če bi dal npr 10cm krajše vzmeti bi amontizer v kratkem spustil ker bi bil predolg,zato mislim dati še amontizer malo skrajšati
če kakšen mojster v ok ljubljane ki se s tem ukvarja

Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:15 pm
Napisal/-a abbe
in kako mislis avto dodatno se spustit za 1cm vec kot pa ga lahko z temi sportnimi fedri?
Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:16 pm
Napisal/-a tuning 4 ever
ja skrajšati vzmet ane sj druge ni

Objavljeno: Ne maj 30, 2010 10:18 pm
Napisal/-a abbe
ce se mas vsaj mal rd tega ne pocet.
Objavljeno: Po maj 31, 2010 7:32 am
Napisal/-a Zodd
meu sm swifta gti pa tud z športnimi fedri je biw avto previsok, in sem peljal k amortizer d.o.o in je spredaj prešvasal šalčki, zadaj pa je odrezal mal fedra vse 4 amortizerje stršal pobarval pa je blo super. daw sm pa milslim okol 350 euro takrat... to je blo ene 4-5 let nazaj pa je še zmer ok vse
tak da pejd tja pa prašaj in bo že povedal kako in kaj
Objavljeno: Po maj 31, 2010 10:37 am
Napisal/-a jay
jaz jih nebi več nikoli tršal. Avto je po enem letu postal trd, kot bi se brez amortizerjev vozil
Objavljeno: Po maj 31, 2010 2:28 pm
Napisal/-a _BANDIT_
tuning 4 ever je napisal/-a:ja sej je logično da avto sedi na vzmeteh,če bi dal npr 10cm krajše vzmeti bi amontizer v kratkem spustil ker bi bil predolg,zato mislim dati še amontizer malo skrajšati
če kakšen mojster v ok ljubljane ki se s tem ukvarja

Drugače je amoRtizer in ne amoNtizer.

Objavljeno: Po maj 31, 2010 2:33 pm
Napisal/-a pskoda
tuning 4 ever je napisal/-a:ja skrajšati vzmet ane sj druge ni

Spredaj lahko spustiš spodnjo šalčko amortizerja in bo avto nižji in to brez uničevanja vzmeti, ker bo lega avta veliko slabša če boš vzmetem navoje rezal ali jih segrel in stisnil
Objavljeno: To jun 01, 2010 5:47 pm
Napisal/-a (Ales)
Jaz sem peljal k amortizerju hyundaja, je dvignil zadaj šalčko ker sem tako hotel.
Kolegu je pa on nižal avto in je zaradi linije spredaj spustil šalčko kolikor je šlo pa 1 krog na fedru je odbil.
Sicer nevem zakaj se to naj nebi delalo. Če veš kje in kako odrezat nima bit nič narobe.
Objavljeno: To jun 01, 2010 5:55 pm
Napisal/-a pskoda
Naprimer pri eibachu ali h&r ali drugih firmah uložijo en kup truda, testiranj da naredijo dobro vzmet, potem jo pa kar en odbije in pravi da je boljše

Objavljeno: To jun 01, 2010 9:10 pm
Napisal/-a kamnčan
ja jest tut tko mislm. Usaka ferma testira pa probava, da bi razvili kej boljšega pol bo pa en rezov. Pa kjer kol berm pišejo da ne rezat uzmeti. Po večini tudi pravijo, da je tudi bolje menjati amortizerje zraven fedrov. Ker baje če menjaš samo fedre uničeš geometrijo podvozja. Če najdm bom link prpev d bote vidl d se ne zmišljujem nism pa noben strokovnjak sm navadn ekonomski tehnik.
Objavljeno: To jun 01, 2010 9:13 pm
Napisal/-a BBS
kamnčan je napisal/-a:ja jest tut tko mislm. Usaka ferma testira pa probava, da bi razvili kej boljšega pol bo pa en rezov. Pa kjer kol berm pišejo da ne rezat uzmeti. Po večini tudi pravijo, da je tudi bolje menjati amortizerje zraven fedrov. Ker baje če menjaš samo fedre uničeš geometrijo podvozja. Če najdm bom link prpev d bote vidl d se ne zmišljujem nism pa noben strokovnjak sm navadn ekonomski tehnik.
Ne zdej žalit nas ekonomistov, nismo ''navadni''

Objavljeno: Sr jun 02, 2010 11:53 am
Napisal/-a Mare_K
BBS je napisal/-a:kamnčan je napisal/-a:ja jest tut tko mislm. Usaka ferma testira pa probava, da bi razvili kej boljšega pol bo pa en rezov. Pa kjer kol berm pišejo da ne rezat uzmeti. Po večini tudi pravijo, da je tudi bolje menjati amortizerje zraven fedrov. Ker baje če menjaš samo fedre uničeš geometrijo podvozja. Če najdm bom link prpev d bote vidl d se ne zmišljujem nism pa noben strokovnjak sm navadn ekonomski tehnik.
Ne zdej žalit nas ekonomistov, nismo ''navadni''

Nismo ne
Glede podvozja, imam že 5 let znižan avto, se pravi fedri + tršane original amortizerje, brez kakršnih koli problemov.
Malo mi je edino žal, ker nisem že takrat kupil novih amortizerjev. Ampak veeno, ne se igrat z podvzjem avtomobila ker je druga najpomebnejša stvar, ki nas drži na cesti poleg pnevmatik.
