Stran 1 od 2
Najboljsi motor
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 8:40 pm
Napisal/-a markun
A kdo ve ker je najboljsi motor za predelavo?

Objavljeno: Ne nov 02, 2003 8:43 pm
Napisal/-a Tipo-mania
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 8:46 pm
Napisal/-a Omelo
Hehe, sva že dva... pa vrjetno ne edina

Pojasnilo
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 8:50 pm
Napisal/-a markun
RB26DETT - inline 6cyl, 2.6l, 206kW serijski zaradi japonske omejitve, baje jih ima celo vec, vgrajujejo ga v Nissan Skyline (ni vec v priozvodnji)
Nissan Skyline - 4WD, 4Wsteer, v bistvu druzinska limuzina
1.5JZ inline 6cyc, 3.0l, mesanica med 1JZ ( vgrajujejo v Toyota Chaser/ Soarer) in 2JZ motorjem ( Toyota Supra) ima od 2JZ bottom in od 1JZ top
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 8:52 pm
Napisal/-a markun
Aja, oba motorja imata serijsko tudi turbo
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:27 pm
Napisal/-a Tipo-mania
Ej Markun da mam jest kakšno mašinco od zgoraj naštetih mi tut na pamet ne pade da bi jih kej poštimaval-ker so to zlo zmogljive zadeve tko da mislm da je to čist dost razen če bi ti dirkal z njimi-edino česar bi se lotil bi bil styling
ojoj!!!!!
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:41 pm
Napisal/-a markun
Tipicen slo primer- 500 kg spojlerjov, sportn air filter in 99hp na Fiat Puntu
Zakaj se clovek nebi lotu ze v osnovi mocne masine, in jo navil v skrajnost (primerki obeh motorjev iz ankete so naviti na 1000+hp- 1/4 mile casi, ki jih avti dosegajo so pod 10 sec) ok mejbi nima noben slovenc kesa in zivcov (za dyno) ampak prcakvov bi vsaj neki navdusencov, k jih bl zanimajo razni Nissani in Toyote ( tudi Mazde RX-7) in se na slinjo ob vsakem Puntu
ce ne dirkanje, kaj pa je namen tuninga, tudi Fiat Punto ima 1.6 masino ali HGT izvedbo
vsem lastnikom Fiat Punta se izkreno opravicujem, avto je naveden zgolj kot primer in ni edini primer te skupine vozil.

Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:45 pm
Napisal/-a MGsax
če misliš tunat je bolje že v osnovi močnejšo mašino nabavit, če pa ti je namen styling pa ti močna mašina ne koristi kaj dosti (razen za užitek)
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:50 pm
Napisal/-a markun
Tipo-mania je napisal/-a:Ej Markun da mam jest kakšno mašinco od zgoraj naštetih mi tut na pamet ne pade da bi jih kej poštimaval-ker so to zlo zmogljive zadeve tko da mislm da je to čist dost razen če bi ti dirkal z njimi-edino česar bi se lotil bi bil styling
naj ponovim 1.5JZ
ni serijska masina- sestavljena je iz dveh razlicnih Toyotinih motorjev, torej je edina serijska moznost Nissan Skyline- pojdi na
http://www.google.com in poisci slike Skylina, opazil bos, da je izgled ze serijsko dovolj agresiven
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:53 pm
Napisal/-a Tipo-mania
Markun oprosti nism vedu da si direktor LJ Banke tko da se o denarju res ne morva pogovarjat-nekateri smo pa ponosno lastniki Puntotov in ostalih mašinc nižjega razreda in si ne belmo glav z problemi glede predelav mašin na 1000 in več HP-velik užitkov pri tunanju mašin
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:56 pm
Napisal/-a markun
MGsax je napisal/-a:če misliš tunat je bolje že v osnovi močnejšo mašino nabavit, če pa ti je namen styling pa ti močna mašina ne koristi kaj dosti (razen za užitek)
men tuning pomeni dvigniti izboljsati zmogljivosti vozila- s zunanjostjo izboljsas aerodinamiko
ampak ok, ce je cloveku le do izgleda, bo namestil spojlerje in verjetno drug izpuh, cemu torej sportni zracni filtri?
Moje osebno mnjenje je da z spojlerji po vecini poslabsas izgled vozila, ampak to je moje subjektivno mnjenje in ga ne bom vsiljeval nikomur
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 9:59 pm
Napisal/-a MGsax
s spojlerji poslabšaš izgled avtomobila??
daj preberi si malo kaj pišeš, prav smešen si
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 10:02 pm
Napisal/-a Mihc
jah oba motorja sta relativno stara pa zastarela motorja resuje jih samo turbo.... noben od motorjev nima neo glave ( vvti) ne direktnega vbrizga itd...
drugace sama zasnova ni tok drugacna tako da sta za tunerati pomoje enako zahtevna samo te motorje se tunera v ameriki ali japanci ker tm je veliikoooo ferm ki delajo performance parte za te motorje
ker koker ves no ja saj upam da ves sta oba motorja underratana tako da realno skyline da vn 320 km .. kar pa ni ne vem kok huda vrednost za inline 6 ... mores vedt da inline pa v-line se ne da primerjat... (strokturno so boljsi inline zdrzijo vecje tlake so pa slabsi v tem da so vecji ) ... tako da pomoje je eno in isto glasoval so bolj za rb26dett samo zato ker vejo da je iz skylina
aja z stylingom saj kar vidim kar se daje na avte cisto nic ne poboljsas aerodinamiko razen tista krila k mislijo da so spojlerji

no ja samo to je samo drag in se s tem upor samo poveca tako da nisi v nikaki meri poboljsal performanse z izgledom ... no ja so izjeme samo tisti svoje produkte testirajo v vetrovnikih in dajo se zraven kita tudi koificjent upornosti
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 10:04 pm
Napisal/-a markun
Tipo-mania je napisal/-a:Markun oprosti nism vedu da si direktor LJ Banke tko da se o denarju res ne morva pogovarjat-nekateri smo pa ponosno lastniki Puntotov in ostalih mašinc nižjega razreda in si ne belmo glav z problemi glede predelav mašin na 1000 in več HP-velik užitkov pri tunanju mašin
1. nisem direktor LJ banke
2. ponosni lastniki Puntov ostanite, saj je avto ok!
3. ne belite si glav z takimi predelavami saj bi tako vozilo na koncu vrjetno stalo cez 10.000.000- sit in si ga vrjetno
tako kot jaznikoli ne boste mogli privosciti
4. zanimajo me le mnjenja ljudi, ki vejo brez podnapisov kaj govorim
5. o takih avtih le sanjam (slin) in nimam resnega namena kdajkoli imeti tak avto ( slin, sej drgac mam ze odprt racun na banki, da zbiram dnar, slin)
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 10:07 pm
Napisal/-a eXtreme
eni so pač za tuning, eni za styling.
jaz osebno sem za tuning in me styling ne zanima. v obeh primerih pa edino cenim tisto, kar je narejeno z lastnim trudom in je edinstveno.
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 10:09 pm
Napisal/-a markun
Mihc je napisal/-a:jah oba motorja sta relativno stara pa zastarela motorja resuje jih samo turbo.... noben od motorjev nima neo glave ( vvti) ne direktnega vbrizga itd...
drugace sama zasnova ni tok drugacna tako da sta za tunerati pomoje enako zahtevna samo te motorje se tunera v ameriki ali japanci ker tm je veliikoooo ferm ki delajo performance parte za te motorje
ker koker ves no ja saj upam da ves sta oba motorja underratana tako da realno skyline da vn 320 km .. kar pa ni ne vem kok huda vrednost za inline 6 ... mores vedt da inline pa v-line se ne da primerjat... (strokturno so boljsi inline zdrzijo vecje tlake so pa slabsi v tem da so vecji ) ... tako da pomoje je eno in isto glasoval so bolj za rb26dett samo zato ker vejo da je iz skylina
aja z stylingom saj kar vidim kar se daje na avte cisto nic ne poboljsas aerodinamiko razen tista krila k mislijo da so spojlerji

no ja samo to je samo drag in se s tem upor samo poveca tako da nisi v nikaki meri poboljsal performanse z izgledom ... no ja so izjeme samo tisti svoje produkte testirajo v vetrovnikih in dajo se zraven kita tudi koificjent upornosti
pol pa predlagej drug motor- sem zelo odprt za novosti in se za te zadeve ne zanimam dolgo (priblizno pol leta), ampak kar berem revij in gledam web, vsi majo Supre, Skyline al pa RX-7 ke pa nc drucga resnga ( ok, 1.5JZ je v Soarerjih)
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 10:53 pm
Napisal/-a super98
Ej markun kaj pa kakšne bl komercialne in manj zahtevne zadeve!
O teh nissanih in toyotah lahko le sanjamo.
Strinjam se pa s tabo glede ne vem kakšnih plastic fantastic spojlerjev, nalepk, neonk, diod... Ampak vsak ma svoj okus.
Jst sm tut bl za tunning kokr styling-feltne, znižat pa tišat...
Npr. zlo lepo se da napedenat (motorno) golfe-za en normaln keš seveda!
Objavljeno: Ne nov 02, 2003 11:23 pm
Napisal/-a Galantfrik
Malo si zakompliciral s temi motorji

Vprašaš folk kateri je bolši za tunanje, pa večina nas sploh ne pozna teh kratic...
Tudi znašanje nad uporabniki foruma, ki jim styling pomeni več kot tuning ni na mestu. Lej stari, vsak ima pač svoj veselje, in ti ga tud mej - ampak če si tud ti (tako kot večina nas tukejle gor) ne moreš privoščiti mašince k ma 1000+ HP, pa takšne poste raje piši v rubriki
Sanjarjenje...
Pa ne se zdej name znest... sej je samo debata
Če smo pa že pri kraticah motorjev, pa meni osebno najbolj kocine dvigne Mitsubishijev 4G63T - živa legenda, ki se je začela leta 1987 v Galantu VR-4 in se nadaljevala v vseh srijah EVO-tov... seveda se nadaljuje še danes

Objavljeno: Po nov 03, 2003 7:01 am
Napisal/-a markun
Galantfrik je napisal/-a:Malo si zakompliciral s temi motorji

Vprašaš folk kateri je bolši za tunanje, pa večina nas sploh ne pozna teh kratic...
Tudi znašanje nad uporabniki foruma, ki jim styling pomeni več kot tuning ni na mestu. Lej stari, vsak ima pač svoj veselje, in ti ga tud mej - ampak če si tud ti (tako kot večina nas tukejle gor) ne moreš privoščiti mašince k ma 1000+ HP, pa takšne poste raje piši v rubriki
Sanjarjenje...
Pa ne se zdej name znest... sej je samo debata
Če smo pa že pri kraticah motorjev, pa meni osebno najbolj kocine dvigne Mitsubishijev 4G63T - živa legenda, ki se je začela leta 1987 v Galantu VR-4 in se nadaljevala v vseh srijah EVO-tov... seveda se nadaljuje še danes

Mas popolnoma prav, znasanje nad uporabniki, ki jim styling pomeni vec kot tuning pa tudi ni bilo namerno (a sm jih uzalu s prvotnim vprasanjem)
In hvala za nasvet, drugic bom morda res take teme objavu v rubriki sanjarjenje, morm pa po pravici povedat, da sem upal (mislil), da bo vec folka vedl, o cem govorim (morda tudi zato nebi smel napisat podnapisov-da bi odgovarjal sam tisti, ki vejo za kaj se gre)
Ampak, po vojni je lahko biti general!
Objavljeno: Po nov 03, 2003 7:53 am
Napisal/-a nebivedu
ZAme so najboljši subarujevi in saabovi motorji - oboje zdrži 2X več od teh dveh naštetih - je pa res, da se jih ne da tok navijat - pa čeprav se jih da že s čipom za najmanj 40KM.
LP
Nebivedu