Stran 1 od 2

Turbina v clio 1.4?

Objavljeno: To nov 04, 2003 6:45 pm
Napisal/-a soulles
Zanima me ce se da tole izvest, pa kolko bi stalo če bi se dalo?
A je kdo ze montirau turbino v kaksnega clia?

Objavljeno: To nov 04, 2003 7:00 pm
Napisal/-a Punto_GT
Ne sanjat o turbinah v cliotu ker je precej drago in dosti dosti dela.

Tko da stopi na realna tla in kupi si en avto ki ima že serijsko turbino.

Objavljeno: To nov 04, 2003 7:06 pm
Napisal/-a soulles
OK sej sem sam vprasau :D

Objavljeno: To nov 04, 2003 7:19 pm
Napisal/-a Aleš
K je glih ta tema o turbinah,me neki zanima.
Kok pride turbina za corso GSI? Prbližna cena pa ce se splaca,oziroma je izvedljivo.

Objavljeno: To nov 04, 2003 7:30 pm
Napisal/-a Punto_GT
Aleš je napisal/-a:K je glih ta tema o turbinah,me neki zanima.
Kok pride turbina za corso GSI? Prbližna cena pa ce se splaca,oziroma je izvedljivo.


Ma sama turbina okoli 1000 euro, ma pole moreš kupit še interkuler 500 euro, en kup cevi nosilce nrdit, zamenjat pumpo bezine, kupit kr neki senzorjev, kr neki ventilo ala blow off, blow in, .... potem moreš zamenjat bate nove bol vzdržjive novo glavo bol vzdržljivo in bla bla bla in si ob minimalno 7000 eurou + en kup ur dela....

Zdej mi pa povej če se splača?

Objavljeno: To nov 04, 2003 7:38 pm
Napisal/-a Aleš
NE splaca se sploh!!!!!!!!!!!!!!
Za tok dnarja že bolši avto dubiš.
Usen hvala za informacije.

Objavljeno: Sr nov 05, 2003 9:09 am
Napisal/-a JohnyR
Raje se probaje pozanimat za mehanske kompresorje, gnane z jermeni.

Če se le tega da dobiti za zgledno ceno se splača ob dejstvu da se nadtlak ne deva veliko več od 0.2 - 0.3 bara. V tem primeru dobiš kar nekaj konjev brez radikalnih posegov, pa še turbo luknje ni.

Objavljeno: Sr nov 05, 2003 3:14 pm
Napisal/-a markun
Kolk pa pol stane mehanski kompresor?

Objavljeno: Sr nov 05, 2003 3:37 pm
Napisal/-a JohnyR
markun je napisal/-a:Kolk pa pol stane mehanski kompresor?


Poklicat bo treba na kak servis.

Probaj njih poklicat.
http://www.beja.si/frame.htm

ali pa te (HR)
http://www.turbo.hr/

Objavljeno: Sr nov 05, 2003 10:34 pm
Napisal/-a monster_d
DAs turbino gor pa ti cliota razzene! :lol:

Objavljeno: Sr nov 05, 2003 10:36 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst sm probaval dat turbino na 1.7 mašino, mi je vse ratal, samo problem je pregrevanje. Tega se ne splača delat, raje vzami celo mašino 1.4 od petke turbo in jo zmontiraj v cliota.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Sr nov 05, 2003 11:05 pm
Napisal/-a monster_d
Jah odvisno od masine!
so dajali turbine na fiatove 1.4, motorje z batami od uno turbo, pa je useen batne obrocke potrgalo!
ni samo namontirat turbace gor pa gasa!
da naredis tak kot treba zamenjas pol masine, pa vlozis $$$!
lp

Objavljeno: Če nov 06, 2003 6:43 am
Napisal/-a JohnyR
Pomojem se še vedno kot največji problem pojavi to da hoče folk s turbino dobit vn 200% moči.

Iz mašine od Cliota 1,4, ki ima 75KM ne moreš realno računat (brez večjih posegov) da boš vn dubu 150KM. Če pa kreneš na bolj realnih 90 - 95KM, se pa že zna uresničit.

Pretiravat ne gre, kar dokažejo čip tuninngi za 1,8T (150KM) mašine. do 205 KM se menja le elektronika, pa vse laufa brez problemov.

Objavljeno: Če nov 06, 2003 9:50 am
Napisal/-a nebivedu
Problem je predelava mašine, ki te stane več kot da bi kupu drugo mašino, ki ima turbino že gor, pa tut če ti uspe predelat, imajo materiali drugačne lastnosti - vsaj pri renaultu je turbo mašina iz veliko bol trših materialov, kot navadna.
Hitreje se nuca mašina in jo imaš samo za 50 do 75.000km.
LP
Nebivedu

Objavljeno: Če nov 06, 2003 10:01 am
Napisal/-a Mihc
ah ne vem zakaj ste vsi tok zatupini ce mas turbo da mores met ne vem kok tlaka ... pac nekateri hocejo samo izboljsat poljnjenje valjev po celem obmocju ne pa ne vem kok kojnov .... je velka razliva ves

Objavljeno: Če nov 06, 2003 12:27 pm
Napisal/-a JohnyR
Mihc je napisal/-a:ah ne vem zakaj ste vsi tok zatupini ce mas turbo da mores met ne vem kok tlaka ... pac nekateri hocejo samo izboljsat poljnjenje valjev po celem obmocju ne pa ne vem kok kojnov .... je velka razliva ves


Tak je, podobno sem sam zapisal zgoraj. Če ne pretiravaš je vse mogoče.

Objavljeno: Če nov 06, 2003 1:33 pm
Napisal/-a nebivedu
Za 20 do 30 KM več že rabiš vsaj kompresijo malo spustiti, ker drgač bo mašina šla v parih tednih.

Za 10KM se ti pa turbine ne splača gor devat, ker je predrago - za ta denar dobiš že dober izpuh - ki ga moraš zamenjattudi , če hočeš turbino gor dat - vsaj kolektorje.
Dobre litke in dober športni filter, pa še glavo ti mehanik zbrusi, pa še za 2 kompleta gum(zimski in letni) ti ostane.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Če nov 06, 2003 1:47 pm
Napisal/-a JohnyR
Kar pravi nebivedu je pa tudi res. Brušenje glave da vsaj tolko moči, kot je to mogoče z soft turbo (brez posegov v samo mašino), je pa v primerjavi zelo poceni.

Objavljeno: Če nov 06, 2003 1:52 pm
Napisal/-a iKst
Mihc je napisal/-a:ah ne vem zakaj ste vsi tok zatupini ce mas turbo da mores met ne vem kok tlaka ... pac nekateri hocejo samo izboljsat poljnjenje valjev po celem obmocju ne pa ne vem kok kojnov .... je velka razliva ves


In pol daš 500k za to da ti dosežeš 10% večji navor po celem območu in pridobiš 15 konjev ? Nima smisla, za tak denar dobiš že močnejši avto ali pa vsaj eno zlo uredu mašino.

Objavljeno: Ne nov 09, 2003 12:53 pm
Napisal/-a greddy
Punto_GT je napisal/-a:
Aleš je napisal/-a:K je glih ta tema o turbinah,me neki zanima.
Kok pride turbina za corso GSI? Prbližna cena pa ce se splaca,oziroma je izvedljivo.


Ma sama turbina okoli 1000 euro, ma pole moreš kupit še interkuler 500 euro, en kup cevi nosilce nrdit, zamenjat pumpo bezine, kupit kr neki senzorjev, kr neki ventilo ala blow off, blow in, .... potem moreš zamenjat bate nove bol vzdržjive novo glavo bol vzdržljivo in bla bla bla in si ob minimalno 7000 eurou + en kup ur dela....

Zdej mi pa povej če se splača?


Hm..po dolgem casu sem priletel malo pogledat gor..
Ampak malo pretiravas ves...Kje si nasel blow in ventil?? :lol: ..
Dejstvo je, da se na stock masino 1.4 ne splaca dajat gor turbine, ampak na stock vtijevo masino recimo pa se splaca dat..Kompresijo zmanjsas z nizjimi bati 9.1:1, alternativa (zascasna) je debelejso tesnilo glave motorja..Glave ti ni treba menjat, kako ti navajs zgoraj..7000 EUR..hehe, za tak denar bi imel 400 WHP na civicu...malo pretiravas...
Kar se dela tiče..Kupiš lahko kit, ki so kot lego kocke, samo sestavljas, lahko sam, ce se le malo spoznas na na to (imas zraven navodila itd)..S tem, da je to + 50 PS.., kar je vec je potrebno menjati bate, ojnice, FMU..itd..Turbo cca 300HP iz 1.6 vti motorja te pride okoli 3000EUR..S tem, da delas custom turbo..To pomeni, da kupujes dele posebej, turbo tam IC tem, ter da lowis discounts..

LP..

P.S drugace pa imas HUD avto...to je pravi stroj..