Stran 1 od 1
Mazda 323BA 1.5i (Z5 motor)
Objavljeno: To jul 27, 2010 9:50 pm
Napisal/-a Deeyan
Ma mogoče kdo izkušnje s tunanjem tega motorja, se sploh da na kak način pridobit konje na tem motorju?
Objavljeno: Sr jul 28, 2010 6:11 pm
Napisal/-a AVX
da se jih dobit. Ampak drugo vprašanje je ali se ti splača v to spuščat? Koliko si pa pripravljen odštet?
Objavljeno: Sr jul 28, 2010 10:12 pm
Napisal/-a Deeyan
AVX je napisal/-a:da se jih dobit. Ampak drugo vprašanje je ali se ti splača v to spuščat? Koliko si pa pripravljen odštet?
sej to, drugo vprašanje je kolk bi na konc to nanesl?
Objavljeno: Sr jul 28, 2010 11:45 pm
Napisal/-a airmike
Deeyan je napisal/-a:AVX je napisal/-a:da se jih dobit. Ampak drugo vprašanje je ali se ti splača v to spuščat? Koliko si pa pripravljen odštet?
sej to, drugo vprašanje je kolk bi na konc to nanesl?
komplet izpuh z 200 cell katalizatorjem in kolektorjem kakih 1000€ pol kake odmične 500€(reprofilirane manj) nižanje glave in obdelava kanalov ?€, optimizacija kakih 500+€ pa še en kup malenkosti ki tud nanesejo dost denarja da boš mel mogoče 30-40% več moči (prej 30%)
Objavljeno: Če jul 29, 2010 12:31 am
Napisal/-a Deeyan
airmike je napisal/-a:Deeyan je napisal/-a:AVX je napisal/-a:da se jih dobit. Ampak drugo vprašanje je ali se ti splača v to spuščat? Koliko si pa pripravljen odštet?
sej to, drugo vprašanje je kolk bi na konc to nanesl?
komplet izpuh z 200 cell katalizatorjem in kolektorjem kakih 1000€ pol kake odmične 500€(reprofilirane manj) nižanje glave in obdelava kanalov ?€, optimizacija kakih 500+€ pa še en kup malenkosti ki tud nanesejo dost denarja da boš mel mogoče 30-40% več moči (prej 30%)
se prav, da bi iz 89KM pršu na okol 130KM, se prav, da bi bla cenejša varianta menjava motorja z V6, ampak tuki bi bil pa problem z iskanjem ostalih delov, ki so potrebni še poleg motorja.
Objavljeno: Če jul 29, 2010 1:23 am
Napisal/-a airmike
najceneje ti bo da kr kupiš mazdo 323 V6.
Objavljeno: Če jul 29, 2010 10:05 am
Napisal/-a pinjas
najceneje bi bilo da daš gor turbo z low boostom dosegel bi recimo 120-130hp brez d abi kaj menjal v samem motorju, seved aodvisno od stanja motorja.
N/A predelava sploh na majhnih kubikih je zelo draga in zelo komplicirana in glede nato kaj pridobiš glede na denar je mislim da malo.
Objavljeno: Če jul 29, 2010 7:24 pm
Napisal/-a AVX
jup. Tak da v temu primeru, priporočamo menjavo avtomobila, al pa usaj mašine. Pa potem na tisti delaš modifikacije, razmerje denar in efektiva 100x bolš kot pa zdaj pri temu motorju.
Objavljeno: Če jul 29, 2010 7:33 pm
Napisal/-a airmike
Kupiš 323 V6 pa pol zatlačiš KLZE noter

Objavljeno: Če jul 29, 2010 9:40 pm
Napisal/-a Deeyan
airmike je napisal/-a:Kupiš 323 V6 pa pol zatlačiš KLZE noter

to bi bla idealna varianta, ampak se mi trnutno avto zdi škoda prodajat, ker sm dal porihtat zadnje obrobe ter pragove, tak da so praktično novi, in je tut kr fajn koštal

Objavljeno: So jul 31, 2010 9:47 am
Napisal/-a CupraR
Ni vedno vse v konjih, pri teh "švoh" motorjih se boljs splača kaj na zavorah, podvozju narest.
Konkretn komplet fedrov+amortizerjev 8lahko le tršaš in nižji fedri), boljše zavore (vsaj agresivne ploščice), distančniki, močnejši sway-i, kakšen strut. In bo avto precej hitrejši skozi ovinke.
+preveri če se recimo dobi krajši menjalnik, da paše na tvoj motor.
Objavljeno: So jul 31, 2010 10:47 am
Napisal/-a peruccy
Pred leti smo imeli doma mazdo 323 1.8 turbo. Moral bi pogledat, ampak mislim da se še nekje valja izpušni kolektor in getribe za ta motor, ter turbina od supre, ki paše gor, če boš kaj predeloval v tej smeri

Objavljeno: Če avg 05, 2010 5:26 pm
Napisal/-a torstorm
na z5 motor lahko daš turbino je dovolj mocno vse, vse druga kaj bos delal nima ucinka

sem nekdaj iz tega motorja poskusil narediti cudez ampak je prevec vlozka za majhen prirastek komaj opazen

drugače pa paše motor 1.8 GT direkt namesto Z5.Najboljše montirati turbino,eno majhno in UNICHIP(piggyback) in deluje dobro za malo denarja

izpušni kolektor se predela da paše gor turbina (vzami jo z vgrajenim wastegate ) in en downpipe naredis pa funkcionira.Glavo podlozis da razdreš dva kovinski originalni tesnili in skupaj zlozis eno debelo ,dobis kompresijsko razmerje potem okrog 9:1....regulator tlaka bencina malo skup udaris da povecas tlak(posledicno vec bencina ) ali pa das malo vecje šobe.UNICHIp je še najcenejsi ki deluje dobro .Kakega megasquirt se izogibaj ker ni stabilen,....Standalon ECU so dosti drazji,pa še paziti moras da vzames takega ki podpira vse senzorje... TO je to veliko srece pri tunanju
