Men se zdi, da sam se boljš dela s filtrom. Cukanja (da bi bilo res izrazito) pri meni ni, ko se ogreje pa tud teče (OK, dokler je hladna mašina se gasa res bolj mal dotikam)
LP....
mene zanima pa kako bi blo še najbolš na cliotu 1,4 RT (93) letnik, namontirat športni filter d bi delu kokr j treba...js sm začetnik pa niam lih tok blage o tem pa me zanima če se komu lup to razložt al pa če ma cajt namonterat plačam tkoj....za nasvete hvala že naprej
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Sem že kupo avto ki je mel gor športen filter tak, da se jaz vozim z njim celi cajt pa ni nobenega problema!Mislim pa da je ta športen filter, ki ga mam jaz gor iz nemčije.....domača izdelava nemcev!!!
Lp.
Aja to je drugo ce si ze mel gor ko si kupo
Jaz sn zaj razmisljal da bi si mogoce dal kr auspuh nocem kr pol celi cas boli jaz mam rad da se zadere na 4k obratov pa je to to
Glede filtrov pozimi ni blema,nima kaj bit,razn takrat ko je avto mrzo več pije,kar se pa tice cukanja pri avtih pa preveri kako si montiral filter,da nisi odklopil iz original cevi kaj takega kar nebi smel
LP
ZDravo.
Zaj ga mam gor v koncni gre majn pm ... samo mam samo filter gor niam full cevi pa vsega boga gor... pa še povedli so da kao vec smeti noter spusti in avto zacne cukat po priblizno 2 letih ??? Kaj pravit na to ? Hvala za odgovore
Lp
glej filtr res da sputsi 500 do 600 procentov vec smeti not sam spusti take k neskoduje motorju......jst ga mam pozim in polet gor....pozim gre celo mau bol....mam pa cev narjeno + se mrzu dovod zraka na nem in se mi pozna da ga mam gor