Stran 1 od 2

Športni filter in mraz & zima

Objavljeno: Če nov 06, 2003 2:10 am
Napisal/-a Sunshine
Mene pa zanima, ali boste tisti, ki imate na avtih športen filter, ga sneli in namestili za čez zimo original ali vozite skoz z športnim? Imam swifta GTi in veliko ljudi mi je rekel, naj filter rajši zamenjam z originalnim čez zimo. Da kokr avto rad cuka če maš v mrazu gor športni filter pa še kasneje se segreje (no to ta drugo vem), samo vseeno ... ga zamenjati z navadnim čez zimo ali ga pustiti gor?

Objavljeno: Če nov 06, 2003 7:09 am
Napisal/-a lazo
ja mene to tut zanima 8) ,prosimo odgovore stari macki

Objavljeno: Če nov 06, 2003 8:09 am
Napisal/-a Pugi
Ah v teoriji se že kej najde, da bi ga dol uzeu, sam v praksi pa ni problemov. Js ga mam že tretjo zimo not in dela bp, vžiga normalno, ne cuka, ogreje se mrbit mal kasnej - ne morm ocent, ampak še zmer veliko prej kot dizli. Poznam ljudi, ki ga majo not že 6 let in nimajo pirhov....

Objavljeno: Če nov 06, 2003 10:22 am
Napisal/-a Gigen
Jaz ga bom kar gor pustu, se boljse - vec hladnega zraka :D

Objavljeno: Če nov 06, 2003 10:32 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Bi ga zamenjal ampak original filter nimam pojma kje že je. Edina razlika ki je vidna tudi pri meni je da se zlepa ne ogreje.

Objavljeno: Če nov 06, 2003 10:41 am
Napisal/-a Tipo-mania
Ni panike glede zime,na Tipotu mam zdej drugo sezono športni filter gor pa ni blo nobenih težav pa tut prej sm mel filter skos gor in ni blo nobenih težav,razen poznega ogrevanja to je pa tut vse.

Objavljeno: Če nov 06, 2003 5:14 pm
Napisal/-a JOYride
Men zdej ko je mraz pa ko je masina se hladna avto cukne ko prestavm v visjo prestavo. Poleti, ko je toplo, pa kadar je masina ogreta nikol... A je to zarad filtra?

Objavljeno: Če nov 06, 2003 5:17 pm
Napisal/-a Tipo-mania
To je zato ker je mašina še hladna-pr ektremnem nihanju temperature pride do krčenja in raztezanja materialov in dokler se vse lepo ne pogliha pač mašina ne dela čist optimalno-po moje ni to zarad filtra ker jest u dveh zimah nism mel nobenga problema

Objavljeno: Če nov 06, 2003 5:25 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Tri zime pa mi nič ne cuka in normalno vžiga. Seveda pa mal traja da se segreje. Ti kr gor pust :wink:

Objavljeno: Če nov 06, 2003 7:06 pm
Napisal/-a Neno
Jaz mam accenta in mam tut sportni filter not in ga ne dajem ven pozimi! Avto pa nic ne cuka al kaj podobnega! Segreje....hmmm kaj pa vem bi moral dat original gor da bi videl kaksna je razlika! Men se zdi cist ok glede gretja kako in kaj se segreje! (za pol minute gor ali dol) :)

Objavljeno: Če nov 06, 2003 7:50 pm
Napisal/-a Bor
Kako je pa glede porabe? Zarad zauga.

Jst ga pozimi dol dam ker ma avto full dolgo zaug przgan.
Z zaugom je pa prov tecno furat ker ma avto ful obratov pa mal cuka pr speljevanju.

Objavljeno: Če nov 06, 2003 8:44 pm
Napisal/-a AR-146
jst sm dal original nazaj gor

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 5:21 pm
Napisal/-a Neon
Kolega je mel na Yugotu K&N filter, pa se mu je pozimi naredu led na njem, Beri (vidu na lastne oči). Po mojem bi ga lahko skup potegnal, če bi cel zamrznu, ka pravte?

Re: Športni filter in mraz & zima

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 5:52 pm
Napisal/-a Alex
Sunshine je napisal/-a:Mene pa zanima, ali boste tisti, ki imate na avtih športen filter, ga sneli in namestili za čez zimo original ali vozite skoz z športnim? Imam swifta GTi in veliko ljudi mi je rekel, naj filter rajši zamenjam z originalnim čez zimo. Da kokr avto rad cuka če maš v mrazu gor športni filter pa še kasneje se segreje (no to ta drugo vem), samo vseeno ... ga zamenjati z navadnim čez zimo ali ga pustiti gor?

Prav zaradi tega kar si opisal sem ga jaz (ze kak dober teden nazaj ob tistem prvem snegu) zamenjal.
Ima pozimi prevec slabih strani sp.filter, jih se zdalec ni vreden tisti sportni zvok :!:
lp

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:19 pm
Napisal/-a Pugi
No pa jih prosim naštej...
HVALA

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:28 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Pugi je napisal/-a:No pa jih prosim naštej...
HVALA


He he to bi pa tud jst rad slišal.

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:38 pm
Napisal/-a nebivedu
Ni razlik, razen če bi športnega full zmočil, pa bi zmrznu - pol bi lahko pod vplivom okolja - mašina se vseeno kr dost hitr segreje - razpadel, če je malo slabše kvalitete. Ni pa nujno.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 7:49 pm
Napisal/-a Alex
Pugi je napisal/-a:No pa jih prosim naštej...
HVALA

Zelo neprijetno cukanje in nemirna vožnja dokler se motor ne ogreje pozimi, večja poraba pozimi, lahko si uničiš merilec pretoka zraka ki btw ni poceni (če ga ne moreš očistit).
Vse to izključno zaradi zvoka (da nebi kdo res mislu da je tu še kaj več, saj vemo kaj NAJ bi blo..) in zato da lahko rečeš - mam šp.filter.
Ma ne ga srat no :!:
Mel sem pa Apex-a.
(btw-1 mesec rabljenega prodam ugodno z računom).
lp

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 8:02 pm
Napisal/-a Pugi
Alex je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:No pa jih prosim naštej...
HVALA

Zelo neprijetno cukanje in nemirna vožnja dokler se motor ne ogreje pozimi, večja poraba pozimi, lahko si uničiš merilec pretoka zraka ki btw ni poceni (če ga ne moreš očistit).
Vse to izključno zaradi zvoka (da nebi kdo res mislu da je tu še kaj več, saj vemo kaj NAJ bi blo..) in zato da lahko rečeš - mam šp.filter.
Ma ne ga srat no :!:
Mel sem pa Apex-a.
(btw-1 mesec rabljenega prodam ugodno z računom).
lp


O zvoku in moči nebi, ker je brezpredmetno.
Neprijetnega cukanja NI, nemirne vožnje NI, večje porabe NI, merilec pretoka zraka nima popolnoma nič zveze s filtrom.
Vse trditve seveda veljajo za kvalitetne šp.filtre...

Torej ni problema, e?

Objavljeno: Pe nov 07, 2003 9:32 pm
Napisal/-a Alex
Pugi je napisal/-a:
Alex je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:No pa jih prosim naštej...
HVALA

Zelo neprijetno cukanje in nemirna vožnja dokler se motor ne ogreje pozimi, večja poraba pozimi, lahko si uničiš merilec pretoka zraka ki btw ni poceni (če ga ne moreš očistit).
Vse to izključno zaradi zvoka (da nebi kdo res mislu da je tu še kaj več, saj vemo kaj NAJ bi blo..) in zato da lahko rečeš - mam šp.filter.
Ma ne ga srat no :!:
Mel sem pa Apex-a.
(btw-1 mesec rabljenega prodam ugodno z računom).
lp

O zvoku in moči nebi, ker je brezpredmetno.
Neprijetnega cukanja NI, nemirne vožnje NI, večje porabe NI, merilec pretoka zraka nima popolnoma nič zveze s filtrom.
Vse trditve seveda veljajo za kvalitetne šp.filtre...
Torej ni problema, e?

In kerga maš ti, da si tako sveto prepričan, da tega NI :?:
lp