Stran 1 od 1
Nekaj turbo in kompresor BMW-jev
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 10:40 am
Napisal/-a Pro_Tuning
E36 325i turbo namenjen driftanju
1 bar in priblizno 350KM. Deluje na Megasquirt elektroniko
Nekaj trening vozenj:
http://www.youtube.com/watch?v=pSKBOXMWD_E
http://www.youtube.com/watch?v=bF5JYsCHVcs
Se en 325i turbo, tokrat v E30 obliki.
T3/T4 turbina, 0.7 bar, priblizno 300KM. Megasquirt elektronika.
Samo 0.7 bar, ker trenutno vgrajeni injektorji ne dajo vec kot toliko goriva. Ko pridejo kaksni vecji, bo vec boosta.
2. prestava gre 140 , tretja pa 200km/h. Zelo dolg menjalnik in se daljsi diferencial od dizla.
http://www.vimeo.com/13782959
Tale 325i pa ima vgrajen centrifugalni kompresor. Prav tako Megasquirt elektronika in 270KM na 0.45 bar

Objavljeno: Sr avg 04, 2010 11:19 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Zakaj se držite tega MS kot pijanc plota?
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 11:21 am
Napisal/-a branee
uh ni grafov? Smem prasat namen tega posta ?
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 11:49 am
Napisal/-a ludbe
raklama
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 11:51 am
Napisal/-a Pro_Tuning
Ker se niso vsi izmerjeni, ni meritev. Work in progress.
Namen, da se vidi kaj se da narediti iz starejsih BMW-jev. Avti so precej dostopni, ter kar vzdrzljivi za take predelave. Vsekakor pa postanejo zelo zanimivi v voznji.
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 12:23 pm
Napisal/-a jay
pravi tokio "drifterji"

Objavljeno: Sr avg 04, 2010 12:26 pm
Napisal/-a pinny
namen tega posta oz. teme je hvalisanje na tuj račun, ter zaklep teme po določenem času, ala sivi golf

Objavljeno: Sr avg 04, 2010 12:29 pm
Napisal/-a SamoK
pustite malo zadihat cloveku..
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 12:35 pm
Napisal/-a grega983
In spet bo samo kreganje

Objavljeno: Sr avg 04, 2010 12:37 pm
Napisal/-a T1cK0
grega983 je napisal/-a:In spet bo samo kreganje

Welcome to Slovenia

Objavljeno: Sr avg 04, 2010 3:08 pm
Napisal/-a __bambi__
A je bela 3 e36 predstavljen na bme forumu? Lastnik je pa hrvat ane?
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 4:42 pm
Napisal/-a need 4 speed
Zanimive predelave..
Neki me pa zanima, k so glih vsi 3je 2,5 motorji..zakaj ne uporabte raje 2.8 motorja??Ma že v štartu par konjev več.
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 5:15 pm
Napisal/-a nightmare
need 4 speed je napisal/-a:Zanimive predelave..
Neki me pa zanima, k so glih vsi 3je 2,5 motorji..zakaj ne uporabte raje 2.8 motorja??Ma že v štartu par konjev več.
2.8 motor ima v štartu ravno 2km več.
Je pa res ,da je kak Nm bol opažen.
Objavljeno: Sr avg 04, 2010 5:16 pm
Napisal/-a airmike
Pa manjši sesalni kolektor ma....
Objavljeno: Če avg 05, 2010 8:48 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
2.8 ima alu blok, kar v osnovi ni najboljsa ideja za turbo.
Tile so vsi old school gus bloki. Bolje za turbo.
Prav imas za belega.
Avto je namenski drift mobil, je pa se kar nekaj za postorit, da bo tak kot si ga je lastnik zamisli.
Avti so ravno obratno "nastelani" kot kaksni drag race projekti. Turbina prime takoj ,od 2500 obratov dalje, kar se lepo vozi po cesti, se bolje pa za drift. Ko je dovolj pohodit plin in avto zavrti kolesa v prazno.
Objavljeno: So sep 04, 2010 1:03 pm
Napisal/-a hemingway
V SLO je še en kompresor BMW. Notri smo dali pa EATON M90 pa MS V3 čip 2 elektroniko. Fila na pol bara na vse stock pa gre zelo lepo. Malo ga bomo še nadgrajevali potem pa kaka mareitev spet pade. Low budget projekti so te bmw zadeve tko da si lahko marsikdo privošči tak avto. Je pa res zelo zabavno za vozit. Bi bilo enkrat zanimiv vse te avtomobile postavit ob bok.
