Stran 1 od 3

športni stabilizatorji???

Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:20 pm
Napisal/-a fantom
Pozdravljeni! V vozilo Volvo s60 bi ugradil športne stabilizatorje, amortizerje in fedre bi pa pustil original. zdaj me pa zanima ali bi stem kaj dosegel ker mi ni do tega da bime "nabijalo" po cesti :? . Če ima kdo kakšen naslov kje bi to dobil bi bil zelo vesel :lol: , (a3m mi prosim ne omenjajte :evil: hvala). Za Vaš trud in nasvete se vnaprej najlepše zahvaljujem! l.p.

Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:23 pm
Napisal/-a lizard
Avto so bo manj nagibal v ovinkih.

Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:24 pm
Napisal/-a mihaing
In zakaj bi kupoval "športne" stabilizatorje??? (če se jih da za tvoj avto sploh dobiti)

Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:25 pm
Napisal/-a airmike
Če boš dal kake ornk debelejše pol nebo vredu v kombinaciji z stock vzmetmi in amortizerji ki so premehki....

Objavljeno: Če sep 02, 2010 8:29 pm
Napisal/-a pinny
Glede na to da imam vgrajene športne vzmeti, verjetn neb nič škodovalo če bi bili še stabilizatorji športni? :) Pa recimo kakšna je prbližna razlika med športnimi in navadnimi stabilizatorji, je tako opazna kot med navadnimi in športnimi vzmetmi? Vem da to ni eno in isto, pač tolko omenu če se da povedat za kako razliko se gre med navadnimi in športnimi
koliko pa taka reč sploh stane prbližno?

Objavljeno: Če sep 02, 2010 9:15 pm
Napisal/-a fantom
mihaing ravno zaradi tega kot je lizard omenil. Avto naj bi se manj nagibal, kljub temu pa nebi blo treba zamenjat lepe vožnje z nekim trdim poskakovanjem po cesti :lol:

Objavljeno: Če sep 02, 2010 9:47 pm
Napisal/-a airmike
@ Pinny športni so debelejši. Debelejši sprednji povzroča understeer debelejši zadnji pa oversteer. Treba je ujet dobro razmerje.

Objavljeno: Pe sep 03, 2010 4:49 pm
Napisal/-a kinkyllama
kaj fiki če je tole ravno obratno?
;)

Objavljeno: Pe sep 03, 2010 4:54 pm
Napisal/-a Symon
Na FWD avte se daje ponavadi debelejše in posledično trše stabilizatorje zadaj. Na RWD avtih pa spredaj.
Avto se manj nagiba obenem pa ni tako trd kot, če daš nižje fedre in trše amortizerje. Dostikrat je stabilizator bistvena razlika med navadnim in performance modelom avtomobila. Ko ga spustijo za kak cm (kar za večino stylerjev nič) obenem pa dajo trše stabilizatorje.

Objavljeno: Pe sep 03, 2010 8:55 pm
Napisal/-a Mad
Največkrat je dovolj že če zamenjaš gume v katere je vpet stabilizator za kak trši material ( novilon, alu , trda guma ) ...

Objavljeno: So sep 04, 2010 8:51 am
Napisal/-a pinjas
stabiliozatorji so zadnaj stvar ki rabiš zamenjat, res da v primerjavi z amortizerji stanejo manj vendar bistvo je v amortizerjih. Vloži v bilstein B8 amortizerj ein nižje vzmeti če jih nimaš in bo razliak več kot opazna, nato če želiš s elahko poigraš še z stabilizatorji kar pa ne priporočam, če se ne dirka.

Stabilizator iz mojih izkušenj pripomore k oprijemu vendar pripomore tudi k temu d a ko zdrsne zdrsne kto je treba in ni popravkov tu pridejo v pomen oflične gume in tako se ta zgodba nikoli ne konča.

Objavljeno: So sep 04, 2010 10:54 am
Napisal/-a fantom
Veliko sem gledal po forumih in tudi govoril z ljudmi ki jim predelava podvozja ni tuja. Od teh ljudi misel o sami zamenjavi stabilizatorjev, čeprav sem tudi sam dvomil o tem da bi kaj dosti naredil s samo zamenjavo stabilizatorjev in ne amortizerjev. Zato sem se tudi obrnil na vas da slišim še vaša mnenja. Pri morebitni menjavi stabilizatorjev bi menjal tudi gumice. Drugače pa pinjas mislim da nimam slabih gum (continental sportcontact 3) in sem tudi nekaj naredil na tem področju
:-P ;)

Objavljeno: So sep 04, 2010 12:53 pm
Napisal/-a alanq4
Stabilizator prenaša gibanje na eni strani vzmetenja na drugo stran. Kolikšen procent se prenese je odvisno od vpetja ter debeline stabilizatorja.
Če bi rad manj nagibanja avtomobila, potem je to možno doseči s tršimi stabilizatorji (morata biti pa sprednji in zadnji za isti faktor trša, ker drugače vplivaš na podkrmarjenje in prekrmarjenje vozila)
Seveda se nagibanje v kombinaciji s tršimi vzmetmi in boljšimi blažilniki še zmanjša, ampak to ni zate ker hočeš obdržati udobje.

Povprašaj na servisu če se da dobiti stabilizatorje od volva S60 R in seveda če pašejo.

@ kinkylama

Bo kar prav, če je sprednji debelejši potem sprednji del avta slabše drži, ker v ovinku notranje kolo nima pravega pritiska na podlago.
Če je zadaj debelejši pa zadnji del slabše drži. Zato gre v ghd večina fwd avtov po 3 kolesih v ovinek (zadaj trdo, spredaj mehko za grip)

Objavljeno: So sep 04, 2010 8:38 pm
Napisal/-a fantom
se pravi, če prav razumem, morata biti oba sprednji in zadnji enako debela da bom dosegel neko ravnovesje :? .ali je možno da se bo avto pol kj manj držal ceste kot pa sedaj :?: . se opravičujem ampak tok različnih info. da že nevem več kje se me glava drži :bonk

Objavljeno: So sep 04, 2010 8:42 pm
Napisal/-a airmike
Ne da morata bit enako debela ampak v enakem odstotku debelejša od standardnih. S tem dosežeš manj nagibanja hkrati pa ohraniš avto toliko nevtralen (kar se tiče odnašanja nosa ali riti) kot je bil prej.

Evo ene tabele kjer se vidi približno koliko se poveča togost stabilizatorja če povečaš debelino.

Slika

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 11:34 am
Napisal/-a kinkyllama
>Če je zadaj debelejši pa zadnji del slabše drži. Zato gre v ghd večina fwd avtov po 3 kolesih v ovinek (zadaj trdo, spredaj mehko za grip)

po tej logiki s tršim stabilizizatorjem izgubljaš "grip".....potem je potrebno iskat v obratno smer


recimo, da s tršim stabilizatorjem spredaj preneseš težo zadnega dela vozila na prednje zunanje kolo..................kak simpl gre logika potem naprej?

;)

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 11:44 am
Napisal/-a ~toMmy~
Torej teoretično lahko rešiš "preventivno" nagnjenost novih avtov k podkrmarjenju z menjavo stabilizatorjev?

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 12:34 pm
Napisal/-a Symon
Ja.
In ja, Clio RS gre po 3 kolesih in mu prej odnese rit kot nos.

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 1:59 pm
Napisal/-a alanq4
kinkyllama je napisal/-a:>Če je zadaj debelejši pa zadnji del slabše drži. Zato gre v ghd večina fwd avtov po 3 kolesih v ovinek (zadaj trdo, spredaj mehko za grip)

po tej logiki s tršim stabilizizatorjem izgubljaš "grip".....potem je potrebno iskat v obratno smer


recimo, da s tršim stabilizatorjem spredaj preneseš težo zadnega dela vozila na prednje zunanje kolo..................kak simpl gre logika potem naprej?

;)


Samo z enim tršim stabilizatorjem bi se lahko reklo da izgubljaš grip na tej osovini ja. Zato se menja oba.
Zadnji odstavek ne razumem najbolje...

Drugače se da že pri serijskih avtih to ugotovit, npr alfa z v6 v nosu ima zadnji stabilizator debelejši. S tem se malo zmanjša understeer brez da bi bilo potrebno montirati trše vzmeti in blažilce.

Objavljeno: Ne sep 05, 2010 2:30 pm
Napisal/-a fantom
bom na svojem preveru ali sta enako debela ali je kakšen debelejši :?