Stran 1 od 1

Mitsubishi Lancer Ralliart EU/USA - v čem je razlika

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 9:35 am
Napisal/-a diamant72
Ali mi kateri od poznavalcev lahko razloži v čem se razlikujeta EU in USA različica Mitsubishi Lancer Ralliart ML2010/2011.

Njun čas 0-100 je namreč precej različen, za USA 5.6s, EU 7s. Na prvi pogled so specifikacije enake. Samo ECU programiranje ali še kaj drugega?

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 6:40 pm
Napisal/-a simply
Najprej poglej ali gre pri obeh za pospešek do 100km/h.

Amerikanci imajo raje 96km/h.

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 6:53 pm
Napisal/-a pixie
usa ima drugačen prenos na zadnja kolesa in gre manj v ovinjke kot EU/JAP
ameriški je bolj delan za njihove ravnine
uporabi iskanje, ta tema je že bila na forumu se spomnem

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 6:57 pm
Napisal/-a Matey_
simply je napisal/-a:Najprej poglej ali gre pri obeh za pospešek do 100km/h.

Amerikanci imajo raje 96km/h.


Pa sej za 4 km/h ne more bit skor 1.5 sec. razlike :)

LP
Matej

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 7:59 pm
Napisal/-a diamant72
@matey - se strinjam :)
@pixie - možno, celo smiselno, samo nič pametnega ne najdem ...
Govorim o ralliartu, ne evu. Avstralski Ralliart ima tudi 7s 0-100, pa imajo tam veliko ravnih cest ;)

Objavljeno: Sr sep 15, 2010 11:17 pm
Napisal/-a LoCo
pixie je napisal/-a:usa ima drugačen prenos na zadnja kolesa in gre manj v ovinjke kot EU/JAP
ameriški je bolj delan za njihove ravnine
uporabi iskanje, ta tema je že bila na forumu se spomnem


Drugačn prenos česa? Evropski ma več moči v ovinkih, ameriški pa na ravnini?

Objavljeno: Če sep 16, 2010 5:50 am
Napisal/-a diamant72
mogoče drugačna prestavna razmerja? Lahko se mi smejete (dovoljeno), o tehniki ne vem veliko ;)

Objavljeno: Če sep 16, 2010 6:34 am
Napisal/-a el_diablo
LoCo je napisal/-a:Drugačn prenos česa? Evropski ma več moči v ovinkih, ameriški pa na ravnini?


če pa ti ne veš,pol verjetno noben ne bo :D

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 5:47 pm
Napisal/-a simply
Pa sej za 4 km/h ne more bit skor 1.5 sec. razlike Smile


Odvisno od vozila in prestavnega razmerja.

Resda pa je 1,5s kar veliko.

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 7:18 pm
Napisal/-a the_red
pixie je napisal/-a:usa ima drugačen prenos na zadnja kolesa in gre manj v ovinjke kot EU/JAP
ameriški je bolj delan za njihove ravnine
uporabi iskanje, ta tema je že bila na forumu se spomnem


na-a ... To velja za EU:USA modele evota 8 in 9 ki v usa nimajo AYC ;) Bistvene razlike še nisem zasledil. Ima pa recimo (kot dodatna informacija :P) japonska verzija evo X 422Nm navora ob 280 konjih, EU pa 366 Nm ob 295 konjih. Ne znam ti povedat zakaj ;) Mogoče emisije,... ?

Za Lancerja Ralliart ti ne bi znal povedat. Verjetno je prav tako evropski model drugače programiran ECU. američani merijo 0-96, mi pa 0-100 kot je nekdo napisal. Potem je tudi odvisno od opreme (teža), gum itd. Teh 5,6 s za ralliarta (usa) se mi zdi tudi malo preoptimistična. Še serijski evo s TC-SST menjalnikom tega ne doseže (brez launch controla).

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 8:09 pm
Napisal/-a Dariooo
the_red je napisal/-a:aponska verzija evo X 422Nm navora ob 280 konjih, EU pa 366 Nm ob 295 konjih. Ne znam ti povedat zakaj ;) Mogoče emisije,... ?


Japonska zakonodaja....280 konjev in ne vem koliko je max hitrost lahko po zakonu..220 mogoce??...tui skyline jih ima (deklariranih) 280 konjev..ceprav baje jih ima vec...in se ga zlahka odpre na vec....ampak jih more imet samo 280 ker zakon tko narekuje ;)

LP

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 8:19 pm
Napisal/-a diamant72
hvala za odgovor ... no glede časa ralliarta (0-60):

http://www.motortrend.com/roadtests/hatchbacks/112_1004_mazdaspeed3_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart_subaru_wrx_volkswagen_gti/specs_test_data.html

5.5s izmerjeno. Kako, ne vem ;) Je pa res da, od 60-70 mph potrebuje skoraj 2 sek, tako da dejansko nekaj doda razlika 0-96 vs 0-100 ...

Objavljeno: So sep 18, 2010 12:15 am
Napisal/-a the_red
Dariooo je napisal/-a:Japonska zakonodaja....280 konjev in ne vem koliko je max hitrost lahko po zakonu..220 mogoce??...tui skyline jih ima (deklariranih) 280 konjev..ceprav baje jih ima vec...in se ga zlahka odpre na vec....ampak jih more imet samo 280 ker zakon tko narekuje ;)

LP


OT: Ni zakon ampak gentleman's agreement, ki je že kar nekaj časa ukinjen. Poglej zadnjega skylina... nekaj čez 480 konj serijsko, Lexus LF-A IS-F,... Mislim pa da je uzakonjena max. hitrost 180 km/h.

nazaj na temo: poglej na evropsko stran specifikacij in potem na ameriško :) boš mogoče videl razlike ;) je pa ta model praktično nepoznan. Naš uvoznik mislim da ga sploh ne prodaja uradno ampak samo po naročilu :(