Stran 1 od 5

CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 7:27 am
Napisal/-a gorav
Pozdravljeni!

Odločil sem se za nakup golfa VI 1,6 TDI 77KW ( 105 KS ) želel bi, da mu s chipom malo povečam moč in navor. Ima kdo že kakšne izkušnje s chipanjem teh novih VW motorjev z manj kubiki. Ali bi bila prevelika obremenitev za motor?

Za vaše mnenje se zahvaljujem.

Lep dan.
B.

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 9:40 am
Napisal/-a 4vale6
Se opravičujem ker nebom odgovoril na vprašanje vendar:
Če že ob nakupu vozila sprašuješ o čipanju in te skrbijo posledice, kupi že v štartu močnejši motor (2.0 tdi 110 ali 140km). Če so problem finance pa malo počakaj ali kupi rabljeno vozilo. Motor 1.6 TDI je za ljudi ki jih skrbi poraba in ne konji,nebi pa radi nepremičnine.To je moje mnenje.

lp!

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 11:39 am
Napisal/-a el_diablo
pa tudi miljon tem o čipanju je že odprtih,tako da res ni potrebe da odpiraš novo.

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 2:34 pm
Napisal/-a gorav
Zdravo!

O tej temi je sicer že dosti rečenega, vendar prav za primer novega motorja še ni podatkov, zato sem želel samo mnenje nekoga, ki to že ima.

lp

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 4:18 pm
Napisal/-a vojkostar
tega motorja se zaenkrat ne da čipat, varjanta je edino box, ki pa da zaljše časovno obdobje ni primeren (avto bol kadi, kar pri navadnemu chip tuningu NE)
tako da raje 2.0 TDi mašino nabavi, ne kuri dosti več +6 brzin pa je poraba celo ista, pa še tuning je možen

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 4:23 pm
Napisal/-a AudiFreak
SKN ima na spletni strani napisano, da se že da čipat ta motor.

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 4:58 pm
Napisal/-a lukp
Vw ima po novem 4 leta jamstva in če misliš čipati se poslovi od jamstva.

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 5:47 pm
Napisal/-a vojkostar
SKN vsaj slovenski prodaja bučke, ko smo polota pelal tja so rekl da ni možno zaenkrat, samo škatlica vmes...
SKN nemčije pa bi bilo možno oziroma ABT za cca 800-1000€
, skratka velik jih pri nas ne ve kaj sploh prodajajo
oh in mimogrede ABT in nemški SKN omogočata da vozilo obdrži tovarniško garancijo

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 5:48 pm
Napisal/-a simply
Vw ima po novem 4 leta jamstva in če misliš čipati se poslovi od jamstva.


Ah daj no. :roll:

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 6:10 pm
Napisal/-a vojkostar
VW pomoje še vedno vztraja na 2 letih, seat ma j***a pa so dal 4 leta

Objavljeno: To sep 21, 2010 6:34 am
Napisal/-a hippo
vojkostar je napisal/-a:tega motorja se zaenkrat ne da čipat, varjanta je edino box, ki pa da zaljše časovno obdobje ni primeren (avto bol kadi, kar pri navadnemu chip tuningu NE)
tako da raje 2.0 TDi mašino nabavi, ne kuri dosti več +6 brzin pa je poraba celo ista, pa še tuning je možen

Pravilno nastavljen box ne kadi bolj kot običajno.
Da ne bomo spet odpirali iste teme... :lol:

Objavljeno: To sep 21, 2010 8:09 am
Napisal/-a ejsim
Če zaenkrat še ni možno (tunerji ne ponujajo), bo pa verjetno možno v bližnji prihodnosti.
Verjetno boš pridobil tam 20-30KM in kakih 40Nm. Pač občutno. Vsekakor počakaj vsaj nekih 5.000 km.

Objavljeno: To sep 21, 2010 8:18 pm
Napisal/-a mitja1987
Lep pozdrav!

Da ne odpiram nove teme, me zanima nekaj zanima. Imam Golfa 2.0 TDI 110KM, in sem se odločil za čipanje pri RSR. Za moj model avta obstajata dve varjanti. Čipa se na 150KM ali na 170KM. Druga varjanta se mi zdi malo pretirana zato me zanima vaše mnenje. Pogovarjal sem se z parimi ljudmi in pravijo da imata Golfa 2.0 110KM in 2.0 140KM enako mašino le da je 110KM "elektronsko blokiran". Zanima me vaše mnenje glede tega.
Hvala!

Objavljeno: To sep 21, 2010 8:39 pm
Napisal/-a Jerch_
to da je kar enako vse in drugačna elektronika je bluzi bluzi.. katere radi prodajajo tisti ki čipajo.
tudi jst sem čipal avto in se zavedam kaj sem s tem naredil. in niti slučajno ne mora biti popolnoma enak motor, ker potem ta s 110konji nebi imel primernih vitalnih delov oz. optimalno izkoriščenih. to je tako, kot da vprašaš če je golf TDI enak motor pri 90, 110, 130 in 150konji. ja je popolnoma enak in iz 90km se lahko čipa direkt na 170, tako kot tistega iz 150 na 170.. če verjameš v dedka mraza :evil:

Objavljeno: To sep 21, 2010 8:48 pm
Napisal/-a vojkostar
Jerch_ je napisal/-a:to da je kar enako vse in drugačna elektronika je bluzi bluzi.. katere radi prodajajo tisti ki čipajo.
tudi jst sem čipal avto in se zavedam kaj sem s tem naredil. in niti slučajno ne mora biti popolnoma enak motor, ker potem ta s 110konji nebi imel primernih vitalnih delov oz. optimalno izkoriščenih. to je tako, kot da vprašaš če je golf TDI enak motor pri 90, 110, 130 in 150konji. ja je popolnoma enak in iz 90km se lahko čipa direkt na 170, tako kot tistega iz 150 na 170.. če verjameš v dedka mraza :evil:

menjaš turbino, dodaš intercooler, kakšna nova pumpa, pa še kako malenkost pa je:D :evil:

hippo je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:tega motorja se zaenkrat ne da čipat, varjanta je edino box, ki pa da zaljše časovno obdobje ni primeren (avto bol kadi, kar pri navadnemu chip tuningu NE)
tako da raje 2.0 TDi mašino nabavi, ne kuri dosti več +6 brzin pa je poraba celo ista, pa še tuning je možen

Pravilno nastavljen box ne kadi bolj kot običajno.
Da ne bomo spet odpirali iste teme... :lol:


nism najdu niti enga ustreznega boxa za normalno ceno, kjer bi recimo z potenciometrom lahko uravnaval več nastavitev (kanalov). Na žalost so taki boxi samo sanje...

Objavljeno: To sep 21, 2010 9:30 pm
Napisal/-a hippo
vojkostar je napisal/-a:nism najdu niti enga ustreznega boxa za normalno ceno, kjer bi recimo z potenciometrom lahko uravnaval več nastavitev (kanalov). Na žalost so taki boxi samo sanje...

Vsi boxi, ki jih jaz rihtam so nastavljivi, lahko s potenciometrom, lahko z jumperji, kakor ti je všeč (samo cena ni ista, ker ni isti dobavitelj).
Dragi pa tudi niso. So pa preverjeni, ker sem jih dal notri tako v A6 2.7 TDI kot v raznorazne MB CDI ali pa BMW-je, z ali brez DPF-ja, pa ni bilo problemov. Boxi se sicer razlikujejo za kateri tip motorja so (common rail, pumpe düse, bosch VP37 in bosch VP44). Vgradil sem jih že v vse tipe motorjev, pa je ok.
Res pa je, da tuning box in klasični chip tuning ni isto. In tudi performanse niso iste, je pa seveda tudi razlika v ceni. Vsaka stvar ima svoj + in -.
O cenah ne bi, lahko pa na zs.

Objavljeno: To sep 21, 2010 9:34 pm
Napisal/-a hippo
Jerch_ je napisal/-a:to da je kar enako vse in drugačna elektronika je bluzi bluzi.. katere radi prodajajo tisti ki čipajo.
tudi jst sem čipal avto in se zavedam kaj sem s tem naredil. in niti slučajno ne mora biti popolnoma enak motor, ker potem ta s 110konji nebi imel primernih vitalnih delov oz. optimalno izkoriščenih. to je tako, kot da vprašaš če je golf TDI enak motor pri 90, 110, 130 in 150konji. ja je popolnoma enak in iz 90km se lahko čipa direkt na 170, tako kot tistega iz 150 na 170.. če verjameš v dedka mraza :evil:

To so nekateri govorili za stare VAG TDI 90 in 110 KM motorje. Isti motor, samo druga moč. No, potem se je izkazalo, da ima 110 KM motor turbino z geometrijsko prilagodljivimi lopaticami in posledično tudi drugačen software.
Torej motor ni bil popolnoma isti pa tudi software ne.
Saj so nekateri čipali iz 90 na 140 KM, ampak ne za dolgo :roll:

Objavljeno: To sep 21, 2010 10:15 pm
Napisal/-a Hondi
staro 90ko TDI komot spraviš preko 140hp z 0.216 šobami

Objavljeno: To sep 21, 2010 11:05 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Golf V 1.9 TDI 90 in 105KM ima isto mašino, tako sem izvedel na servisu že ob nakupu, nekdo tukaj je potrdil, da so po katalogu vsi rezervni deli enaki in tudi pri SKN-u so rekli, da je tako. Čipan na 130 laufa kot urca! Starejši pa vem, da niso imeli istih mašin.

Preveri na kakšnem servisu, najbolje po katalogu rezervnih delov pogledat za turbino ipd., če je isto. Obstajajo kar velike možnosti za to, saj je ta 2.0 TDI 110KM bila le začasna rešitev pred prihodom 1.6 TDI in čisto možno, da je bil softverski downgrade konjev najboljša odločitev za tako kratek čas! Za 140 in 170KM so preverili, da nista ista, lepo bi bilo še za 110 slišat.

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 6:28 am
Napisal/-a hippo
Hondi je napisal/-a:staro 90ko TDI komot spraviš preko 140hp z 0.216 šobami

Ja že, samo bistvo je, da je fajn na 90 KM menjat turbino, zamenjat software (to itak) pa zamenjat šobe. Kaj pa sklopka? Verjetno ne zdrži navora in je spet treba menjat...