Stran 1 od 2

SPODRSAVANjE SKLOPKE

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:14 pm
Napisal/-a tomy-tdi-gti
POZDRAVLJENI!
Prosim vas za nasvete...
Ima GOLF 4 tdi gti ki je čipan na 195-200 konjčkov :) pojavu se mi je problem z sklopko pri 2800 obratih mi spodrsne in spet zagrabi (v praksi izgleda kot da bi zgubu moč in jo spet nahitr pridobi) ampak to se ne zgodi vsakič, naprimer enkrat ja pol parkarat ne.. vem da je težava z sklopko zanima me pa katero sklopko naj uporbim da bo bil večji potisk sklopke.. oziroma kakšne so ostale rešitve...?
Zahvaljujem se vam za nasvete...

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:17 pm
Napisal/-a xsara
vzami sachs sport sklopko in bo problem rešen........

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:37 pm
Napisal/-a tomy-tdi-gti
xsara je napisal/-a:vzami sachs sport sklopko in bo problem rešen........


kje nabavim to sklopko.. ali bo pasala za moj avto?

Objavljeno: Če okt 21, 2010 9:06 pm
Napisal/-a Pro_Tuning
Ponavadi je treba se zamenjat dvomasni vztrjanik z enomasnim. Saj tudi sam vztrajnik ne zdrzi vecjega navora.

Objavljeno: Če okt 21, 2010 9:14 pm
Napisal/-a tomy-tdi-gti
Pro_Tuning je napisal/-a:Ponavadi je treba se zamenjat dvomasni vztrjanik z enomasnim. Saj tudi sam vztrajnik ne zdrzi vecjega navora.


Če se ne motim golf 4 nima dvojnega vztrajnika ampak enojnega... vztrajnik zaenkrat deluje.. problem je samo sklopka ki ponuja premalo potiska... edino bojim se da če jo je gdaj prej menjala prejšna lastnica da ji niso dali sklopke od 150 konjca...

Objavljeno: Če okt 21, 2010 9:26 pm
Napisal/-a nejko307
..najbolje da neseš sklopko naliti v sintar(karbonsko)...ali pa kupiš novo kot je napisal xsara...

...ko boš rešil to zadevo počasi pričakuj težave z vztrajnikom...

,,ja moč motorja po tuningu je prevelika za te sklope...

Objavljeno: Če okt 21, 2010 9:30 pm
Napisal/-a tomy-tdi-gti
nejko307 je napisal/-a:..najbolje da neseš sklopko naliti v sintar(karbonsko)...ali pa kupiš novo kot je napisal xsara...

...ko boš rešil to zadevo počasi pričakuj težave z vztrajnikom...

,,ja moč motorja po tuningu je prevelika za te sklope...


če sklopko nalijem a to pomeni da se potisk tud poveče? mislim da potisk še zmeraj ostane enak?

Objavljeno: Če okt 21, 2010 9:38 pm
Napisal/-a nejko307
tomy-tdi-gti je napisal/-a:
nejko307 je napisal/-a:če sklopko nalijem a to pomeni da se potisk tud poveče? mislim da potisk še zmeraj ostane enak?

..če misliš potisk na stopalki bo popolnoma enako!....navadna sklopka pač ni kos takemu navoru zato se hitreje obrabi in se posledično "zavrti"...imaš možnost naliti ali pa kupi športno... (je pa prva varijanta mnogo udodnejša)..

...a vztrajnik pa nič ne trese???


...ja teli golfki niso narjeni za tako moč...

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 6:51 am
Napisal/-a ludbe
130konjski ter 150konjski tdi imata iste sklopke, od švohnejših pa ne paše. Imaš pa dvomasni in ne enomasni vztrajnik. Je pa tako da je pri teh avtih zaradi navora, problematičen vztrajnik, tako da če ga še nimaš zanič, imaš pa gotovo že načetega(ti trese motor ko stoji avto na miru, ti potrese avto ko speljuješ, ti trese pedal za sklopko ko ga tiščiš?) Kot je že rekel nejko 307, nesi to lamelo kater imaš zdaj noter k sintarju, da ti jo obleče v karbonske plošče, katera ni šans da ti zadrsi ali da jo skuriš, ti bo prej kej druzga hudič vzel. Jst sm dal ene pol leta nazaj 120€ če se ne motim da mi jo je obleku.

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 7:24 am
Napisal/-a xsara
ja kupi sachso-vo in jo nesi k sinterju, da ti nalije gor karbonsko lamelo, drugače sem jest tako naredu, kupil sachs classic in dal pri sinterju nalit gor karbonske lamele, ko boš imel menjalnik dol pa menjaj še potisni ležaj, košaro in pa preglej vztrajnik v kakšnem stanju je............aja sachs sklopko sem kupil pri motomatu v ljubljani........

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 9:31 am
Napisal/-a nejko307
xsara ... ne razumem...zakaj bi kupil novo sklopko in jo dal naliti (dvojni strošek)...ko pa lahko neseš naliti staro (to ki je v avtu)
..ja strošek je cca 120e...+košara in potisni ležaj..

.. boš pa vsekakor po menjavi moral rešiti problem z vztrajnikom.. kot je rekel ludbe..

to je to...pa počasi vozi :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 9:46 am
Napisal/-a xsara
nejko307 je napisal/-a:xsara ... ne razumem...zakaj bi kupil novo sklopko in jo dal naliti (dvojni strošek)...ko pa lahko neseš naliti staro (to ki je v avtu)
..ja strošek je cca 120e...+košara in potisni ležaj..

.. boš pa vsekakor po menjavi moral rešiti problem z vztrajnikom.. kot je rekel ludbe..

to je to...pa počasi vozi :lol: :lol: :lol:


ne valja to, jest sm isto prinesel staro, in je rekel samo, da bo potrebo menjat fedre, in še potem ne bo sigurno, če bo zdržalo, pa komu se ljubi hecat pa še enkrat snemat cel menjalnik zaradi slabe osnove lamele (valeo), plus zanič fedrov.......

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 10:52 am
Napisal/-a modriDIRKAC
brihtnež...avti z dvomasnimi vztrajniki v lameli nimajo fedrov!!!

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 11:02 am
Napisal/-a xsara
modriDIRKAC je napisal/-a:brihtnež...avti z dvomasnimi vztrajniki v lameli nimajo fedrov!!!


my bad oops nism niti pomislil na duall mass vztrajnik.........., vseeno pa, ali je vredno dajat staro preterano lamelo nazaj not ?(sem že videl kako zgleda zobnik v centru lamele-brez zob, ali pa tik pred tem)..... je pa definitivno cenejša varianta 8

priporočam ti pa še menjavo za navaden vztrajnik, sigurno bol dlje zdržal.......

Objavljeno: So okt 23, 2010 5:27 pm
Napisal/-a tomy-tdi-gti
zanima me kolk približno stane če bi dal nalit sklopko pa z demontažo ter montažo?
aja vztrajnik zaenkrat dela še brezhibno nobenih tresljajev ne čutim.. a je nujno da ga zamenjam? kakšn vztajnik pa naj dam potem not pa kje se da to nabavit... ter cena?
Če ima gdo kakšno ponudbo naj kr sporoči zveseljem se bom odzval....
l.p

Objavljeno: So okt 23, 2010 11:06 pm
Napisal/-a drmocar
Nobena umetnost. Poiščeš telefonsko številko od podjetja sinter in pokličeš ter vprašaš. Lahko pa kontaktiraš mene pa bom vprašal Miha, ki dela tam.

btw, lamela ni nalita temveč prinetana, tako kot vsaka druga.

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:18 am
Napisal/-a Dj Big
Jst bi sam neki vprašal ko je že ta tema odprta..... Jst mam golfa V 1.9 Tdi 105 km 6 prestav. Zamenjal sem komplet sklopko in vztrajnik, ker se je ob pritisku na sklopko slišal tresljaj kot kakšna razmajana kovina. Ko mi je zamenjal komplet sklopko z vztrajnikom ta zvok ni prenehal zelo me moti pri speljevanju. Recimo nekje vmes ko ni sklopka niti pritisnjena niti sproščena ampak na polovici takrat se sliši oz. pri speljevanju. Ko sem mojstru rekel da zvok ni ponehal. Je rekel da je to normalno ker je ta dvojna sklopka kokr kol se ji reče. Samo občutek je neprijeten...... a je to normalno?

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 10:49 am
Napisal/-a tomy-tdi-gti
Dj Big je napisal/-a:Jst bi sam neki vprašal ko je že ta tema odprta..... Jst mam golfa V 1.9 Tdi 105 km 6 prestav. Zamenjal sem komplet sklopko in vztrajnik, ker se je ob pritisku na sklopko slišal tresljaj kot kakšna razmajana kovina. Ko mi je zamenjal komplet sklopko z vztrajnikom ta zvok ni prenehal zelo me moti pri speljevanju. Recimo nekje vmes ko ni sklopka niti pritisnjena niti sproščena ampak na polovici takrat se sliši oz. pri speljevanju. Ko sem mojstru rekel da zvok ni ponehal. Je rekel da je to normalno ker je ta dvojna sklopka kokr kol se ji reče. Samo občutek je neprijeten...... a je to normalno?



Jst mislim da nobenega zvoka nebi smel slišat... dvomastni vztrajnik ni glasn vsaj pri meni ne sam je že orginaln tak... Veš kako je vsak ki nekaj popravi se mu neda ponovno razdirad na svoje stroške zato pa pol pravi da je normalno... Zato pelji nazaj in jih narbrci...

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 11:31 am
Napisal/-a abbe
stara sklopka se ne obnavlja.to delajo uni k so mal mem.
kaj ti pomaga nova obloga na lameli ce je kosara ze zmahana pa nima vec tok pritiska na lamelo kokr si ga vsi zelimo.najbol pomembn je to da lahko kosara cim mocneje prtisne na lamelo.nc ne pomaga super duper lamela ce je kosara slaba.
jst sm kupu nov komplet pa nesu h sinterju da je prinetal gor novo oblogo.karbon pa to.
in je dobr.
kdo ti je cipal avto?tut zarad nepravilnega cipnja lahko zacne sklopka prej drset pa se lah vztrajnik prej unici..

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 12:48 pm
Napisal/-a Nejko87
Za kar nekaj avtomobilov se dobi nadomestno garnituro, ki vsebuje navaden
-vztrajnik
-lamelo
-košaro
-potisni ležaj
Za peugeot 307 hdi je bila.. če se ne motim slabih 500€

Pa imate mir.