Stran 1 od 3
TSi tuning
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 11:31 am
Napisal/-a John2005
Ali je kdo med vami lastnik 1.2 TSi motorja katerega je dal čipirat? Malo me zanimajo izkušnje.
Re: TSi tuning
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:00 pm
Napisal/-a a1986a
John2005 je napisal/-a:Ali je kdo med vami lastnik 1.2 TSi motorja katerega je dal čipirat? Malo me zanimajo izkušnje.
js na tvojem mestu tega nebi cipal
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:26 pm
Napisal/-a pskoda
Baje mora računalnik ven uzet. Teli novi TSI-ji imajo 1024bit kodo, tako če ti ne da firma kode je zaenkrat še problem oz je treba razdirat, pa še ne vem če to 100% dela kot more. Moje mnenje, pusti tako kot je ali kupi 1.4 TSI
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:33 pm
Napisal/-a diamant72
ABT ima 1.2 TSI čiptuning že nekaj časa, smo o tem že razpravljali ... Glede na to, da i majo dilerje tudi v SLO, najbolje kar njih poklicat ...
Primer - 1.2 TSI (škoda), 140KM 220nm
http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_comabt/1Z0_112_140_CBZB_HS_E.pdf
EDIT: Če se ti zdi 140KM preveč, imaš na
http://www.skn-tuning.de manj navit tuning . Pa fino bi bilo, da poveš, še kateri avto imaš. Obstajajo pa tudi powerboxi za ta motor ...
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:44 pm
Napisal/-a Blinder
Ne tega čipirat. 86 konjev iz 1.2 turbo motorja je že tako ogromno. Danes naprimer je vettlu v F1 razneslo motor, ker je bil preveč navit. Isto se lahko zgodi tvojemu 1.2 tsi.
Raje kupi motor z večjo prostornino, ki ni tako navit, naprimer vw golf r20 2.0 z 272 konji in pol tisto čipiraš in si siguren, da bo delalo kot mora. Teh 86 konjev iz 1.2 litra prostornine kot pri švohnejšem 1.2 tsi me sopminja na čase, ko so v F1 imeli 1.5 turbo motor z 1000+ konji.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:52 pm
Napisal/-a IcEm4n
Blinder je napisal/-a:Ne tega čipirat. 86 konjev iz 1.2 turbo motorja je že tako ogromno.
Ni treba pretiravat. Nekateri avti imajo 1.2 s tako konjenico, pa so brez turbota.
Se mi pa zdi 140KM (ki je omenjen zgoraj) res mogoče že mal preveč za tako mašinco.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 1:59 pm
Napisal/-a alanq4
Blinder je napisal/-a:Ne tega čipirat. 86 konjev iz 1.2 turbo motorja je že tako ogromno. Danes naprimer je vettlu v F1 razneslo motor, ker je bil preveč navit. Isto se lahko zgodi tvojemu 1.2 tsi.
Raje kupi motor z večjo prostornino, ki ni tako navit, naprimer vw golf r20 2.0 z 272 konji in pol tisto čipiraš in si siguren, da bo delalo kot mora. Teh 86 konjev iz 1.2 litra prostornine kot pri švohnejšem 1.2 tsi me sopminja na čase, ko so v F1 imeli 1.5 turbo motor z 1000+ konji.
Kake neumnosti pa ti pišeš
2.0 z 272 KM je manj navit kot 1.2 z 86 KM hahahahaha
Pa 1.2 je mel brez turbine pri fiatu 85KM, pa 1.3 mlinčki s 100KM so obstajali že zdavnaj.
Danes 100+KM na liter prostornine pri turbo motorju res ni več nič posebnega,
@ john 2005
res najbolje da se pri abt pozanimaš
Re: TSi tuning
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 2:26 pm
Napisal/-a el_diablo
a1986a je napisal/-a:js na tvojem mestu tega nebi cipal
zakaj? maš kakšne izkušnje,al se kar tako za brez veze oglašaš?
naslednjič argumentiraj,ali pa bodi raje tiho

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 2:55 pm
Napisal/-a peroRS
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 2:57 pm
Napisal/-a airmike
Blinder je napisal/-a:Ne tega čipirat. 86 konjev iz 1.2 turbo motorja je že tako ogromno. Danes naprimer je vettlu v F1 razneslo motor, ker je bil preveč navit. Isto se lahko zgodi tvojemu 1.2 tsi.
Raje kupi motor z večjo prostornino, ki ni tako navit, naprimer vw golf r20 2.0 z 272 konji in pol tisto čipiraš in si siguren, da bo delalo kot mora. Teh 86 konjev iz 1.2 litra prostornine kot pri švohnejšem 1.2 tsi me sopminja na čase, ko so v F1 imeli 1.5 turbo motor z 1000+ konji.
Prvo kot prvo 1.2 TSI ma 105konjev
1.2 tsi, 105 konjev je 87.5 konjev na liter prostornine
2.0 tsi, 272konjev je 136 konjev na liter prostornine+ ti bi še čipal.
In po kaki logiki je 1.2 bolj navit?

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 3:07 pm
Napisal/-a Blinder
Sej tisto sem napisal za vas mal sprovocirat
Ljudem pa ponavadi računanje specifične moči ne gre najbolj od rok.
1.2 z 105 km se sliši navito. Štirikratnik tega - 4.8t z 420 km pa se sliši omejeno
Tisti 86 konjski doseže maksimalno moč že pri 3650 rpm.
Ja no pomoje je prav to
po občutku računanje specifične moči razlog, da ljudje predvidevajo, da ta motor ne bo trajal veliko.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 3:08 pm
Napisal/-a MacAudio
Tistih 140 konjev pri čipanju 1.2 TSI motorja je verjetno bolj v sanjah. Js sm dobu s čipanjem 1.4tsija, 122 konjev ven 136, oz 142 konjev po naknadni nastavitvi wastegate-a.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 4:50 pm
Napisal/-a diamant72
Mislim, da kar ABT napiše, to drži... ker mora ... ker je nekako uradni ali poluradni VW/Audi/Seat tuner ... Saj tudi zaračuna kar nekaj več, kot običajni tunerji. Bi si upal trditi, da imajo direkten dostop do VW elektronike / dokumentacije, zato so v špici.
Drug tak primer je njihov Audi 1.8 TFSI tuning: iz 120KM na 211KM
Motorja 1.2 TSI sta pa res dva 86KM in 105KM ... Sem avtomatično predvideval, da gre za 105KM verzijo.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 4:59 pm
Napisal/-a Modelar
Blinder je napisal/-a:Ne tega čipirat. 86 konjev iz 1.2 turbo motorja je že tako ogromno. Danes naprimer je vettlu v F1 razneslo motor, ker je bil preveč navit. Isto se lahko zgodi tvojemu 1.2 tsi.
Raje kupi motor z večjo prostornino, ki ni tako navit, naprimer vw golf r20 2.0 z 272 konji in pol tisto čipiraš in si siguren, da bo delalo kot mora. Teh 86 konjev iz 1.2 litra prostornine kot pri švohnejšem 1.2 tsi me sopminja na čase, ko so v F1 imeli 1.5 turbo motor z 1000+ konji.
Pri odebeljenem sem se ulegel...

Objavljeno: Ne okt 24, 2010 5:10 pm
Napisal/-a diamant72
MacAudio je napisal/-a:Tistih 140 konjev pri čipanju 1.2 TSI motorja je verjetno bolj v sanjah. Js sm dobu s čipanjem 1.4tsija, 122 konjev ven 136, oz 142 konjev po naknadni nastavitvi wastegate-a.
Kaj naj rečem, možnosti je več:
1. V osnovi šibek motor
2. Tuner ni bil najbolj posrečeno izbran (ne obvlada najbolj svojega posla)
3. Tuner je ziheraš
4. Tuner je točno vedel, kaj dela
5. ...
Dejstvo pa je, da najbolj priznani TUJI tunerji tunajo tvoj motor na 152 KM - 162 KM ...
Sicer pa so KM bolj malo pomembni. Pomemben je lepo razporejen (višji) navor ...
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 5:54 pm
Napisal/-a simply
Kaj pa 1.4 TSI 160KM na 190 in več?
To se mi zdi že malček pretirano.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 6:36 pm
Napisal/-a diamant72
Zakaj? To je samo 19% več. Če je motor narejen za 160 KM, mora še to zdržat
P.S. Sicer pa je tako. V zadnjem času ima dosti (sploh majhnih) turbo motorjev dejansko moč precej večjo od deklarirane. Ravno danes sem gledal podatke za primer Fiat Punto Evo 1.4TB MultiAir - nazivno 135KM, dejansko izmerjenih (brez kakršne koli predelave) 149KM ...
@avtor teme: kaj pa če bi dal najprej svoj avto na valje, da vidiš kje si sploh zdaj? Ali pa najdeš tunerja, ki ti naloži trial mapo (če ti je ok obdržiš in plačaš, če ne pa ti pač avto povrnejo v originalno stanje ...)
Re: TSi tuning
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 6:47 pm
Napisal/-a a1986a
el_diablo je napisal/-a:a1986a je napisal/-a:js na tvojem mestu tega nebi cipal
zakaj? maš kakšne izkušnje,al se kar tako za brez veze oglašaš?
naslednjič argumentiraj,ali pa bodi raje tiho

nimam izkusenj.ampak mislim da ce hoce mocan avto naj rajsi kupi kaj z vecjo prostornino..no zdj bom pa tih...pssssttt
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 7:40 pm
Napisal/-a John2005
Vso to teorijo sem že sam prebral slišal itd. S čipanjem imam nekaj izkušenj vendat nikoli z bencinskimi motorji.To da 1.2 TSI nebi zdržal 140KM malo dvomim, je pa red da je to več KM na liter kot recimo pri GTIju, ki ima 1.4 motor in 180KM.
Bolj me zanimakaj se dogaja s sklopko.
Poleg tega naj omenim, da sem pregledal že vse grafe itd vendar iz izkušenj vem da le te niso vedno odraz reakcij motorja v praksi.
Zato sprašujem ponovno (ne potrebujem teorije in kopiranja iz drugih forumov), ali je kdo na forumu, ki ima izkušnjo s čipanjem tega motorja.
V mojem primeru gre za VW POLO 2010.
Hvala pa brez zamere.
Objavljeno: Ne okt 24, 2010 7:46 pm
Napisal/-a CSS Tuning
Težko, da ti bo kdo svetoval.
Samo ABT jih trenutno čipa, ker ni komercijalne rešitve za nas ostale tunerje.
Dvomim, da je kdo na tem forumu, ki je plačal okoli 1500 eur za tak tuning.
Ko bo rešitev zunaj tudi za nas, bo trajalo vsaj 6 mesecev, da se zadeva preizkusi in komentira.
LP!
Alen