Stran 1 od 3

brez katalizatorja direktno na zadnji lonec

Objavljeno: Po okt 25, 2010 4:25 pm
Napisal/-a svizc
Pozdrav!

Skratka na mojem avtomobilu je izpusni sistem precej dotrajan, katalizator ne dela vec zadnji lonec + ostale cevi so bile ze mnogokrat svasane in so vedno bolj pregnite zato sem se odlocil odstraniti katalizator, kupiti sportni zadnji lonec in direkten ror do zadnjega lonca. Avto je peugeot 306 1.6. Kar se tice tehnicnih pregledov je to MOJ problem, predvsem me skrbi da bo sistem preglasen. Kaksni nasveti?

Objavljeno: Po okt 25, 2010 4:58 pm
Napisal/-a mr.ramo
če bo zadnji lonc dost "utisan/zaprt" se nimas kaj sekirat glede preglasnosti zvoka ;) ..

Objavljeno: Po okt 25, 2010 5:16 pm
Napisal/-a monster_d
brez katalizatorja bo verjetno kar dosti glasnejši.

Objavljeno: Po okt 25, 2010 5:26 pm
Napisal/-a Scorp84
Če pogledaš sestavo celotnega izpušnega lonca, katalizator ne deluje kot dušilec. Ampak šele zadnji lonec, ki absorbira zvok. Katalizator ni tako sestavljen da bi absorbiral zvok, tako da ga dobesedno spusti naprej.

Objavljeno: Po okt 25, 2010 5:33 pm
Napisal/-a lancia hf
Imel na Tipotu samo cat, in zadnji lonec od "dizla direktni" . Hrup je bil pa neznosni, sploh če imaš še kašen boljši ozvočenje v avtomobilu, in se resonanca izpuha in "basa" vjameta, takrat ti želodec kar zavibrira.
:lol: ;)

Objavljeno: Po okt 25, 2010 5:43 pm
Napisal/-a lukavr6
jah tkole je po mojih izkušnjah: mel sem na corradu samo zadnji lonec ostalo cev in je bil men osebno ful lep zvok, s tem da je bil zadnji lonec original da avto na zunaj zgleda povsem original (razen nekaterih "dodelav"). res pa je da je zvok na mal dalšo relacijo (dovolj je 100 km) rahlo tečen postane. res pa je da sem imel prej konusni filter, zadj pa sem končno dobil original airbox, menjal kolektor za 6-3-1 inox, inox cev do zadnjega lonca, in zadnji lonec original, in je tut super zvok in precej manj moteč. je pa zaradi kolektorja zvok malo bolj specifičen, vendar če ga ne boš menjal v tvojem primeru bo kul. ne upam pa trdit da te ne bo do morja glava bolela...

Objavljeno: Po okt 25, 2010 5:47 pm
Napisal/-a pskoda
Če bo vse original in boš ven vzel samo katalizator bo malenkost bolj glasen, vendar ti povem da te stvari brez katalizatorja smo že sprobaval na valjih in je avto izgubil nekaj moči (konj), če pa daš športni katalizator je pa druga pesem

Objavljeno: Po okt 25, 2010 6:05 pm
Napisal/-a svizc
Odlocu sm se da bom najprej zadnji lonec kupu ker je ta trenutno najbolj kriticen ker pusca v vse smeri pol bom pa sam doma speljou direktno cev v zadnji lonec da vidmo ce je kaj razlike ker bi se na vsak nacin rad znemu katalizatorja ker ne funkcionira vec

Objavljeno: To okt 26, 2010 12:27 pm
Napisal/-a Juss11
daj katalizator od druzga avta 1.6. Jaz ti lahko kaj zrihtam sam je cena od 80 € naprej.

Objavljeno: To okt 26, 2010 1:10 pm
Napisal/-a a1986a
[quote="pskoda"]Če bo vse original in boš ven vzel samo katalizator bo malenkost bolj glasen, vendar ti povem da te stvari brez katalizatorja smo že sprobaval na valjih in je avto izgubil nekaj moči (konj), če pa daš športni katalizator je pa druga pesem

v mojem primeru golf 3 gti 16v ko sm dal katalizator dol pa sam ravno cev namest njega je seu avto zares obcutno bolje...pol ko sm dal nazaj kat se mi je zdelo da negre nikamur..

Objavljeno: To okt 26, 2010 1:16 pm
Napisal/-a pskoda
a1986a je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če bo vse original in boš ven vzel samo katalizator bo malenkost bolj glasen, vendar ti povem da te stvari brez katalizatorja smo že sprobaval na valjih in je avto izgubil nekaj moči (konj), če pa daš športni katalizator je pa druga pesem

v mojem primeru golf 3 gti 16v ko sm dal katalizator dol pa sam ravno cev namest njega je seu avto zares obcutno bolje...pol ko sm dal nazaj kat se mi je zdelo da negre nikamur..


To je drugo če se ti zdi, moj most je bil 100% testiran na valjih

Objavljeno: To okt 26, 2010 1:25 pm
Napisal/-a corrado92
kupi katalizator,že zaradi homologacije vse zmontiraj pelji homologirat, kazna za nehomologiran auspuh brez katalizatorja je 400e!po homologaciji vržeš kat dol in ga pred tehničnem ponovno namesti!našvasi kat na flanže zaradi lažje montaže,demontaže! :twisted:

Objavljeno: To okt 26, 2010 3:14 pm
Napisal/-a peruccy
Kaj fantazirate??? Avto brez kat in samo cev nazaj BO glasen kot ww2 tank! Sploh atmosferc. Pa naj je 1.6 ali pa 3.0 motor... Sploh pa kat in kakšen "športen" aka direkten/neoglušen zadnji lonec. Pa po možnosti še "športen" filter gor, pa si zmagal. Ušesa si boš dol držal na autobahnu :)

@pskoda: Katalizator duši motor in brez njega nemoreš izgubit konje. Nevem kdo ti je delal dyno, ampak to ti ne verjamem, da izgubiš na moči brez kat. Starejše verzije nekaterih avtomobilov so bile brez kat serijsko, kasneje pa z kat in so imeli do 5% več moči prej (motor identičen). Nevem pa kakšen bi naj bil "športen kat"??? Kaj fuzbal špila ali kaj? :)
Če slučajno misliš katalizator za dirkalnik, kateri ne ovira pretoka izpušnih plinov, a ima FIA certifikat? A takega si naj kupi za p306? :)

@svizc: Imej vsaj en oglušen lonec na avtu, če nočeš met problemov z blue angels in na tehničnem, pa cev namesto kat. Lahko pa nabaviš univerzal katalizator, kateri stane 2x manj (vendar zdrži 2x manj). Mislim da se cena giblje tam 30-40€...

Objavljeno: To okt 26, 2010 4:41 pm
Napisal/-a pskoda
peruccy je napisal/-a:Kaj fantazirate??? Avto brez kat in samo cev nazaj BO glasen kot ww2 tank! Sploh atmosferc. Pa naj je 1.6 ali pa 3.0 motor... Sploh pa kat in kakšen "športen" aka direkten/neoglušen zadnji lonec. Pa po možnosti še "športen" filter gor, pa si zmagal. Ušesa si boš dol držal na autobahnu :)

@pskoda: Katalizator duši motor in brez njega nemoreš izgubit konje. Nevem kdo ti je delal dyno, ampak to ti ne verjamem, da izgubiš na moči brez kat. Starejše verzije nekaterih avtomobilov so bile brez kat serijsko, kasneje pa z kat in so imeli do 5% več moči prej (motor identičen). Nevem pa kakšen bi naj bil "športen kat"??? Kaj fuzbal špila ali kaj? :)
Če slučajno misliš katalizator za dirkalnik, kateri ne ovira pretoka izpušnih plinov, a ima FIA certifikat? A takega si naj kupi za p306? :)

@svizc: Imej vsaj en oglušen lonec na avtu, če nočeš met problemov z blue angels in na tehničnem, pa cev namesto kat. Lahko pa nabaviš univerzal katalizator, kateri stane 2x manj (vendar zdrži 2x manj). Mislim da se cena giblje tam 30-40€...


Jaz ne vem kaj ti misliš in me tudi veliko ne zanima kaj si misliš. Na valje smo (so) dali pri ERC-u v novem mestu in avto je zgubil na moči, zato ker je mašina nastavljena (predvidena) z katalizatorjem. Tisto, ki eni sprobavate ali bolj gre brez ali z je en velik lari fari. Če mi ne verjameš sprobaj na valjih in ne govort v tri krasne.
Pa še to, ki mi je povedal človek ki je (ne vem ali še) dirkal z puntotom S2000, da z zadnjem loncem ne pridobiš na moči skoraj nič, potrebno je vse pozamenjat od kolektorja nazaj, po možnosti še kolektor (govorim o ispušnemu).

Objavljeno: To okt 26, 2010 7:09 pm
Napisal/-a a1986a
pskoda je napisal/-a:
a1986a je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če bo vse original in boš ven vzel samo katalizator bo malenkost bolj glasen, vendar ti povem da te stvari brez katalizatorja smo že sprobaval na valjih in je avto izgubil nekaj moči (konj), če pa daš športni katalizator je pa druga pesem

v mojem primeru golf 3 gti 16v ko sm dal katalizator dol pa sam ravno cev namest njega je seu avto zares obcutno bolje...pol ko sm dal nazaj kat se mi je zdelo da negre nikamur..


To je drugo če se ti zdi, moj most je bil 100% testiran na valjih


ni se mi sm zdelo....
evo posnetek sicer malo off ampak se vidi kak je avto sel meu je sicer tud druge odmicne ampak brez kat je bla pika na i
evo ga:
http://www.youtube.com/watch?v=njbb2hzWtxA

se posnetek ko je biu orginal:

http://www.mojvideo.com/video-gti-2-0-1 ... e48f965f0c

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:22 pm
Napisal/-a mr.ramo
peruccy je napisal/-a:Kaj fantazirate??? Avto brez kat in samo cev nazaj BO glasen kot ww2 tank! Sploh atmosferc. Pa naj je 1.6 ali pa 3.0 motor...


tole si pa mau mim ustrelu ;) ...js mam sportn lonc,brez kata(ravna cev) pa je malenkost glasnejsi kot s katom,pa tud športn filtr mam gor,pa grem loh komot v nemcijo z njiim,pa nebom oglusel ;) ..fora je v tem da lonc ni čist odprt,če bi biu pa čist odprt,potem bi pa pomoje znoru :lol: :twisted: :twisted:

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:30 pm
Napisal/-a pskoda
@a1986a mene ne boš prepričal, ker sem videl na lastne oči in to na valjih. Mogoče se bo uporabnik kaj oglasil in bo kaj več napisal.

Objavljeno: To okt 26, 2010 8:32 pm
Napisal/-a peroRS
mr.ramo je napisal/-a:
peruccy je napisal/-a:Kaj fantazirate??? Avto brez kat in samo cev nazaj BO glasen kot ww2 tank! Sploh atmosferc. Pa naj je 1.6 ali pa 3.0 motor...


tole si pa mau mim ustrelu ;) ...js mam sportn lonc,brez kata(ravna cev) pa je malenkost glasnejsi kot s katom,pa tud športn filtr mam gor,pa grem loh komot v nemcijo z njiim,pa nebom oglusel ;) ..fora je v tem da lonc ni čist odprt,če bi biu pa čist odprt,potem bi pa pomoje znoru :lol: :twisted: :twisted:


On ima pomoje v mislih samo cev direkt iz mašine. Se spomnim ko se mi je na bivšem AX-u snel izpuh iz mašine, to je bil zvok...pa ogenj je bruhalo ven :lol: :lol: :lol:

Samo brez katalizatorja je pa tko kot si že sam omenil, malenkost pride avto glasnejši, pa malo se pozna na navoru. Pa tudi smrdi orng oops :D

@a1986a mene ne boš prepričal, ker sem videl na lastne oči in to na valjih. Mogoče se bo uporabnik kaj oglasil in bo kaj več napisal.


Če se ne motim, je @abbe na svojem golfu tdi to probal in je dejansko avto izgubil na moči. Vendar ni treba zdaj posplošit. Upam se trdit, da se na vsakem N/A motorju brez kata moč za par % poveča.

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:05 pm
Napisal/-a airmike
pskoda je napisal/-a:@a1986a mene ne boš prepričal, ker sem videl na lastne oči in to na valjih. Mogoče se bo uporabnik kaj oglasil in bo kaj več napisal.


Mogoče rabi ECU kakih 500km da se navadi.....

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:14 pm
Napisal/-a _B3yBo_
kaj bi vi na turbo motorju naredl. zadi je dirkalni lonc. Bi pred njim odstranili katalizator ali sredni lonc.....