Stran 1 od 4

Turbina + Kompresor

Objavljeno: Ne okt 06, 2002 11:22 am
Napisal/-a Metal
Turbina + Kompresor...a bi se lahko dalo skupaj al ne?

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Ne okt 06, 2002 1:37 pm
Napisal/-a Serđo™
hum..ce mas dincke (tm, nekje 1 milijon odvec, ce ne se kaj vec), bi se naceloma dalo :D

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Ne okt 06, 2002 5:51 pm
Napisal/-a Pero
Bandit pravi:


Turbina + Kompresor...a bi se lahko dalo skupaj al ne???


Bandit



Zakaj pa???

Včasih so imele Lancie sredi '80 en kompresor ki je nekako združeval oboje, ampak kar se iskoristka in moči tiče je dober turbo drastično v prednosti.

[Sporočilo uredil/a Pero na dan 06.10.2002 ob 17:51 GMT]

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Ne okt 06, 2002 10:33 pm
Napisal/-a Diesel
????

Če komu uspe ga predlagam za Nobelovo... :)

Re: Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Po okt 07, 2002 7:07 am
Napisal/-a Pero
Diesel pravi:
????

Če komu uspe ga predlagam za Nobelovo... :)



In zakaj nebi bilo to izvedljivo?

Teoretično ni problemov, ampak nima smisla.

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Po okt 07, 2002 4:54 pm
Napisal/-a RoadRunner

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Po okt 07, 2002 5:50 pm
Napisal/-a din
Kaj mi delaSlika. Mi pa ni jasno kako so jih skupaj vženli. Koliko jaz vem daje lahko komprespr dosti več potiska kot pa turbo ??? Sicer pa piše da tega več noben ni probal ;)

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Po okt 07, 2002 6:09 pm
Napisal/-a dobek
pa ves zakaj ni vec tega nihce probal?

ker je avto bil prevec nervozen pri pospesevanju (in bremzanju tud) ;):D

to je bila mrcina z b razred, ki so ga kar hitro prepovedali, glede na to koliko smrtnih zrtev je bilo (ni cudno, ko so pa bili avti vec v zraku kot na cesti)...btw, iz tistih casov je bil tud rover 100 serija, iz katerega so potem z majhnimi predelavami izpeljeli motor za jaguarja xj 220 ;) (brez zajebancije!)

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Sr okt 09, 2002 8:40 pm
Napisal/-a Skot
Ok,stvar je taka.
S frendom delava Buggya in skup s tem delava tud komresor. Ja,in to doma. Vse se da,samo voljo je treba met.

Potem razmišljava da bi dala poleg kompresorja tudi turbino. Nič ni neizvedljivo. Aja,tud intercooler bo zraven kompresorja.

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Če feb 06, 2003 4:16 pm
Napisal/-a Neo
Cuj Skot!
Potrebujem pomoc.
Doma delam casovni stroj in potrebujem koga,ki se razume v to,bi mi pomagal???
Aja pa se na sebi bi rad mel one cevi kot ma Darth Vader,bi mi zmontiral? :)


Pomoje tud nima smisla skup dajat oba na enkrat.
Kompresorji so boljsi zaradi tega ,ker moc motorja narasca bolj linerano in se da bolj kontrolirat.Zato pa jih uporablja le malo proizvajalcev,ker je treba malo vec odstet za njih.
Ce komu uspe mu jaz tud predlagam nobelovo...

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Če feb 06, 2003 8:20 pm
Napisal/-a Skot_Racing
Kakor sem rekel že dolgo časa nazaj,nič ni neizvedljivega. Sicer pa poglejmo recimo stare Alfe: Imajo dva dvojna furgazerja in posledično požrejo ogromno zraka. Če imajo Turbo,dobro,če imajo kompresor glih tko dobro. Da razložim za ene pametnjakoviče kle: Kompresor deluje zdelo dobro pod nizkimi vrtljaji,saj je vezan direkt na glavno gred in se vrti enakomerno z vrtljaji motorja.Sicer kompresorju zmanjka sape pri večjih vrtljajih ampak pustimo zdaj to.
Lancia Delta S4 je spadala v Grupo B-legende in najmočnejši avti sploh na rallyih.Imela je turbino in kompresor. To je delovalo preko posebnih avtomatskih sklopk. Zdi se mi da pod 4.000 vrtljaji je delal kompresor,nato pa je sklopka preklopila na turbino in s tem odklopila kompresor.Posledica-Moč na niskih in visokih vrtljajih,ogromen navor (predvsem zaradi kompresorja),ter več kot 600 konjev. In to iz 1800 kubičnega motorja.
Zdej pa ne govort da je neizvedljivo.Če hočeš to doma delat ni čist nč druzga problem kot le glava motorja. To je predvsem največji problem pri naknadnem dajanju Turbine al pa Kompresorja na motor.

Če še kej ni jasno kr prašte...

[Sporočilo uredil/a Skot_Racing na dan 06.02.2003 ob 20:24 GMT]

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Če feb 06, 2003 8:37 pm
Napisal/-a xtreme_kadettek
ce se ne motim je lancia integrale specialka za rally imel iz 1.8 al 2.0 masine z turbo in kompresorjem okoli 600KM!!!!sem stoprocenten!:D

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Če feb 06, 2003 8:38 pm
Napisal/-a xtreme_kadettek
ups sorry scot......em nisem prebral do konca vse replyov.....hehe no sej.....

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 12:14 pm
Napisal/-a pro2c
sem malce n00b in me zanima:
- v cem je razlika med kompresorjem in turbotom?
- kaj je intercooler?

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 4:52 pm
Napisal/-a din
kompresor - se poganja mehansko, obicajno preko jermena
Turbo - poganja izpusni plini
Intercooler - podobno kot hladilnik za vodo (hladilno tekocino), samo da se tu ohlaja zrak z zrakom. Upam da je dovolj razumljivo ;)

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 5:02 pm
Napisal/-a gerchy
intercooler (hladilnik polnilnega zraka)ohlaja zrak zato, ker je hladn zrak lazje pod pritiskom dodajat k zmesi (je bolj "stisljiv" )-> vecja moc ...


[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 07.02.2003 ob 17:04 GMT]

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Pe feb 07, 2003 6:43 pm
Napisal/-a pro2c
ok, 10x

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Če feb 20, 2003 9:00 pm
Napisal/-a WhiteCell
to je zame enako kot ce bi doma sesalec za prah.... vezes dva skupej.. sam kaj stem dobis ? hehe a kej bols sesa ? nope... sam vec stroma gre :)
LOL
enaka zadeva.... kaj bi dobil ce bi veza dve bencinski pumpi skupaj? eno elektricno in eno mehansko... NIC bols nebi blo...

identicna zadeva
dva mocnostna ojacevalnika vezes zaporedno... use bi skupru ( vsaj drugega ) ce bi pša vzporedno montiral nebi delalo lineano levi in desni kanal...
tko da zadeva je totalno nesmiselna... je dost ce ENO turnio al pa dve turbini dost odpres.. tko altko ti masina nebo zdrzala...

[Sporočilo uredil/a TechnoBoy na dan 20.02.2003 ob 21:02 GMT]

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Ne feb 23, 2003 12:07 am
Napisal/-a kobreti
Vem ,da je mel saab za rely okrog 800km in je imel kopresor in turbo!
Sicer nevem kiri model saaba je bil.

Re: Turbina + Kompresor

Objavljeno: Ne feb 23, 2003 10:36 am
Napisal/-a WhiteCell
jah to 100% ni mel... imel je edino 2 kompresorja ali 2 turbini....

to je isto kot bi vezal dve identicni masni skupaj ( Bugati Veyron ma 3 ) al pa eno od ferarija in od ficota.. kaj mislis kera varianta bi delal ? :)

edin ce je mel kompresor za hladit vodo :) :) :) :) hehe