Stran 1 od 2

Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: To nov 16, 2010 1:57 pm
Napisal/-a kstelc
Zanima me, če lahko blindiram EGR ventil na Audiju A3 2.0TDI letnik 2004?Vem da je že veliko tem na to in vem kaj je dobro in kaj je slabo zanima me samo če bi javljalo napako ali bi delalo normalno?Je kdo že delal na takšnem motorju to?

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: To nov 16, 2010 2:13 pm
Napisal/-a CSS Tuning
Pokazalo bo napako.
Poleg blindiranja ga je treba tudi ugasnit v samem programu,če ima avto DPF ni priporočljivo blindirat EGR-a.

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: To nov 16, 2010 2:21 pm
Napisal/-a kstelc
Avto nima DPF-ja..Kaj to se ga ugasne z VAG-COM ali kakšen poseben program?

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: To nov 16, 2010 2:25 pm
Napisal/-a CSS Tuning
Ne da se ga ugasnit z VAG-Com.
Treba je to narediti direkt v programu,podobno kot tuning.

LP!

Alen

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: To nov 16, 2010 2:27 pm
Napisal/-a kstelc
ok hvala...pozna kdo koga ki bi to ugodno zrihtal?pa kako se kej cene gibljejo?

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: To nov 16, 2010 5:15 pm
Napisal/-a kstelc
a so še kakšne slabosti če je zaprt razn tega da dalj časa traja da se motorj ogreje?kako je kaj z kajenjem, kaj bolj kadi ali pa kaj takšnega?ker namreč mi avto okrog 2000rpm malo cuka pa je pokazalo da je EGR pa ga bom raje kar blindiral kot pa vsakih par 1000 čistil ali pa celo menjal...a morem preden ga blindiram kaj sčistiti al se pač blokira sam in to je to??

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 9:55 am
Napisal/-a vojkostar
CSS-tuning oziroma Alen ti to verjetno zna narediti ;)

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 1:10 pm
Napisal/-a kstelc
ja sej mamo enga tukaj v trbovljah ki se tudi s tem ukvarja vendar ga je treba najprej mehansko zapreti šele potem v programu(tako mi je Matjaž iz RSR-a rekel) tko da sem se odloču da ga bom zaenkrat samo očistil, če pa nebo uredu ga bom pa blindiral....

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 8:36 pm
Napisal/-a vojkostar
če se ne motim ga je meni css tuning samo z programom zaprl, vendar je razlika minimalna kolikor več rabi da se segreje. Od tuninga sme prevozil nekaj več kot 20k km pa zaenkrat še ni težav

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 9:32 pm
Napisal/-a kstelc
sej jst ga bom tudi samo očistil pa programsko zaprl ker mi je nekaj mehaniko danes reklo da ga ni priporočljivo mehansko zapret...tko da več glav več ve sklepam:)

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 9:45 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
očitno nihče ne ve zakaj je egr ventil sploh vgrajen...
kot prvo je to ena izmed najpomembnejših stvari na sodobnem dizel mototju...
njegova osnovna funkcija pa je da s tem ko spušča izpušne pline nazaj v sesalni kolektor
zmanjšuje količino kisika v vsesanem zraku...
po domače povedan upliva na AFR (air-fuel ratio...) kot vsi vemo da dizel motor dela na osnovi zrak 100 % vedno...moč se uravnava pa z količino goriva...
torej na nizkih obremenitvah dobimo ogromen presežek kisika....veliko kisika in malo zraka pa pomeni izredno visoke temperature izgotevanja in posledično stopljene bate....pa ne mi rečt da se to dogaja samo pri bencinarju....tudi pri sodobnih dizlih velja to pravilo....
torej blendiranje egrja je velika napaka ki so jo v žepih občutili mnogi vozniki renojev 2.2 dci kjer je bilo v preteklosti blendiranje egrjev vsakodnevna praksa....stopljeni bati pa kruta posledica....
razen v primeru da se avto vozi zelo dinamično....torej da se ga veliko vozi na visjih obratih in obremenitvah....potem to ni problem...
torej če te ta reč zajebava potem jo zamenjaj...sicer pa ne vem če je to res v okvari saj se pri vw to kakor jaz vem praktično ne dogaja....

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 9:49 pm
Napisal/-a vojkostar
renojčki so bli pač gnili, šparal so kajmoramo to vemo vsi tako kot nekatere tdi mašine. po tvoji logiki bi se bat stopil tudi v normalnem delovanju, ko je mašina segreta se egr namreč zapre

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 10:29 pm
Napisal/-a kstelc
se dogaja meni cuka ravno zaradi tega....pa ni v okvari da bi mi crknil ali kakšna lučka se prižgala(zaenkrat še) ampak je zapacan in kot se že napisal pod rahlim gasom okoli 2000 obratov malo cukne...je bil na testerju in nevem po pravici kaj so delali pač rekli so mi da mu EGR vzema moč in mi tudi kazali nek graf...

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 10:39 pm
Napisal/-a sašo5
modriDIRKAC je napisal/-a:očitno nihče ne ve zakaj je egr ventil sploh vgrajen...
kot prvo je to ena izmed najpomembnejših stvari na sodobnem dizel mototju...

me ne prepričaš :arrow: za moje pojme je to definitivno turbina; dizel brez turbine je pogreb, za na njivo orat :-P =P

modriDIRKAC je napisal/-a:torej če te ta reč zajebava potem jo zamenjaj...

tu se pa strinjam; tudi jaz nisem za improvizacije.....če so zadevo tam postavili, potem neko vlogo že ima....

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 11:00 pm
Napisal/-a kstelc
nevem men so čist vsi mehaniki in na pooblaščenem in tko popoldanci in tut po forumu vidim da 90% jih govori da ni nič narobe če ga odklopiš in da praktično motor lepše dela tko da sm se jst odloču da ga bom odklopu....ne rečem da je brezveze tam sploh ne ampak škoda se mi zdi en strošek delat in novega kupovati če ga lahko enostvano softwersko odklopim in je stvar rešena...o kakšnih problemih ko je odklopljen pa tudi še nisem zasledil ničesar

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 11:02 pm
Napisal/-a kstelc
za kakšno ekologija mi pa tud dol visi po domač povedan, dokler nam bodo v cementarni žgali 100 ton odpadkov na dan se tudi jaz ne sekiram za malo večji izpust plinov ko jo bodo pa zaprli bom pa kupu nou EGR :lol: :lol: :lol: ....malo heca malo zares ;)

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 11:31 pm
Napisal/-a need 4 speed
Ma odklop/blindiri...pa pa če bo potem avto lepš delu bo OK.Čeprou bi js za začetk probu spucat, pa boš vidu, če bo bolš.Js sm ga na prejšnjem 1.9dci spucu in je bla opazna razlika.Poskusi..zgubit nimaš kej, razn kakšno uro dela.

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Če nov 18, 2010 12:19 am
Napisal/-a ~toMmy~
Ma kakšna škoda, če ga blindiraš. Sicer ne vem za novejše motorje, pri 1.9 TDI je baje razen CO2 precej več koristi kot škode, če ga onesposobiš. Izpušne pline vrača "nazaj", s tem lepo zapaca kolektor, avto bolj kadi in mu baje celo nekaj moči pobere pri nizkih obratih. Verjamem, da je drugače pri (novih) mašinah z DPF-om ipd., pri malenkost starejših pa, po vsem kar sem do sedaj prebral, dela kvečjemu škodo.

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Če nov 18, 2010 1:24 am
Napisal/-a kstelc
se strinjam

Re: Blindiranje EGR 2.0TDI

Objavljeno: Če nov 18, 2010 8:29 am
Napisal/-a vojkostar
sašo5 je napisal/-a:
modriDIRKAC je napisal/-a:očitno nihče ne ve zakaj je egr ventil sploh vgrajen...
kot prvo je to ena izmed najpomembnejših stvari na sodobnem dizel mototju...

me ne prepričaš :arrow: za moje pojme je to definitivno turbina; dizel brez turbine je pogreb, za na njivo orat :-P =P

modriDIRKAC je napisal/-a:torej če te ta reč zajebava potem jo zamenjaj...

tu se pa strinjam; tudi jaz nisem za improvizacije.....če so zadevo tam postavili, potem neko vlogo že ima....


egr je zato da servisi dodatno služjao, ko cajt zgublajo z diagnozo vozila ;)
no dejansko pripomore k temu da se mašina prej segreje, vendar tist ki zna vozt dizla, ga bo pač furov počas dokler se ne segreje tud brez EGRa