Stran 1 od 2
nižje + mehkejše?
Objavljeno: Ne okt 06, 2002 10:08 pm
Napisal/-a Hoyt
nekaj časa nazaj sem videl v lj enega twingota, spuščenega, ki je ravno speljeval iz parkirišča. lih je štartu u prvi pa je šlo mal v ovink (izhod iz parkirišča), mal je prtisnu na gas in lih tolk da ni s sprednjim levim koncem odbijača podrsal po tleh. ful se je nagnil. a je to logično da je tok mehko?? sicer ni ne-vem-kok znižan a ne ampak mal pa že.
p.s.: ful hud zvok ma (air filter dela svoje)

Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 6:42 am
Napisal/-a cresh
kakšne barve je pa bil?
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 8:19 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 9:30 am
Napisal/-a Sale
Lahko je mel pa gor kakšne (pre)kratke fedre pa so se mu zato že tok zje*** amortizerji - sam ta varijanta je že bolj neverjetna. Po moje bo to kar je reku Gfors.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 10:36 am
Napisal/-a enarf
Ni šans, da je avto mehkejši, če ima krajše fedre. Probi na fedrčku od kulija...hehe!
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 10:49 am
Napisal/-a Sale
No ja, ne vem. Samo je pa karakteristika tistih avtov, ki so samo porezal fedre in amortizerje pustil takšne kot so, da se ful ful guncajo - in to po moje niti nima tok veze s samim krajšim fedrom kot s tem, da ima amortizer potem drugačen hod (da ne govorim o tem, da to ponavadi naredijo tisti, ki imajo že tako al tako amortizerje v kur**).
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 11:00 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 11:50 am
Napisal/-a AIRbrush
jest mam tud Twingija in mi na kraj pameti ne pade da bi rezal fedre. Ko ga bom znižal bom menjal tko amortizerje kot fedre. Varnost je še vedno na prvem mestu.
Re: Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 1:11 pm
Napisal/-a jakaracman
AIRbrush pravi:
jest mam tud Twingija in mi na kraj pameti ne pade da bi rezal fedre. Ko ga bom znižal bom menjal tko amortizerje kot fedre. Varnost je še vedno na prvem mestu.
Že nakrat napisla: na twingotu sem menjal sam fedre (najprej OMP, ppol HR) - krajši 25 mm in malenkost trši, ampak res malenkost. AVto se dost manj nagiba, je bla bolj udoben, stvari pa klapajo že 6 let brez problema in original amortizerji, ki so (glede na izpi s s testerja) še v redu - avto ma pa 50.000 km.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 1:19 pm
Napisal/-a enarf
Hmmm...recmo, da se en zavoj na fedru pogrezne ob masi X za Y cm. In recimo, da ima feder 10 zavojev. Potemtakem se ob masi X cel avto posede za Y x 10cm. Če imaš pa ti le dva zavoja....morata nositi vso presotalo težo, ki jo je zapustilo nekdanjih 8 zavojev...Tricky one...I give up!
Re: Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 1:22 pm
Napisal/-a jakaracman
enarf pravi:
Hmmm...recmo, da se en zavoj na fedru pogrezne ob masi X za Y cm. In recimo, da ima feder 10 zavojev. Potemtakem se ob masi X cel avto posede za Y x 10cm. Če imaš pa ti le dva zavoja....morata nositi vso presotalo težo, ki jo je zapustilo nekdanjih 8 zavojev...Tricky one...I give up!
A govoriđ o porezanih al zamenjanih (športnih) fedrih?
Pri prvih se avto pač sesede, drugi so pa trši, da ni tega efekta
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 1:31 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 1:33 pm
Napisal/-a blazz
Jasno je, da ne more bit isto, ker če ne bi že vsi proizvajalci fedrov delali take z enim zavojem.

Bi se jim bolj splačalo.
Če imaš porezane fedre pomeni, da si težo, ki je bila razporejena na npr. desetih ovojih, porazdelil na npr. pet ovojev. In jasno je da ne morejo držat iste višine kot prejšnjih deset ovojev. Zato pa se avto v takih situacijah (ovinki, posp., bremz., ...) sigurno bolj nagiba.
Zato pa so športni fedri bolj togi, ker če ne bi bili, bi ti ob bremzanju vse skup zabil ke u tla

Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 4:54 pm
Napisal/-a Hoyt
u tole ste se pa razpisal... hudo
ja twingić je bil take turkizne barve, podoben tismu na GForsovi slikci.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 5:39 pm
Napisal/-a din
Je pa še eno dejstvo, da ima vzmet oporno točko samo spodaj in zgoraj. Torej če ima vzmet več navojev jo bom sigurno lažje stisnil kot pa če ima manj navojev. In še eno stvar ne pozabit te vzmeti so povrhu še torzijske. Torej krajši kos težje vzvojno upogneš kot daljši. Je pa pol drug problem krajša vzmet in enak hod armotizerja ???
zdaj sem pa že ful zabluzo

Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 8:47 pm
Napisal/-a kdk
Imam pa eno podvprašanje
Za koliko lahko znižaš vzmeti ( ne mislim rezanja ampak zamenjava ),
pustiš pa originalne amortizerje ne da bi to vplivalo na varnost pri vožnji ? ( V pozitivno smer nimam nič proti

)
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 8:56 pm
Napisal/-a Sale
Na forumu smo to že mal ugotavljal in mislim, da smo se strinjal tam okrog številke 3,5 cm. Sam to mnenje najbrž ni glih popolnoma strokovno, če lohk tko rečem. Je bolj na un princip rekla-kazala, pa mal po zdravi pameti

. Skratka, če avto znižaš za 3,5cm naj še ne bi blo panike okrog amortizerjev

.
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: Po okt 07, 2002 9:49 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Re: Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: To okt 08, 2002 5:37 am
Napisal/-a cresh
Hoyt pravi:
u tole ste se pa razpisal... hudo

ja twingić je bil take turkizne barve, podoben tismu na GForsovi slikci.
a je mel zagorsko tablco, če jo je mel je to moj dobr frend
Re: nižje + mehkejše?
Objavljeno: To okt 08, 2002 7:27 am
Napisal/-a blazz
Bo držalo kar Gfors pravi.
Če samo pogledaš na spletno od A3M, vidiš da če kupiš samo fedre ti znižajo avto za 3.5 cm (govorim za puntota), ča pa vzameš še druge amortizerje pa pride nekak okrog 4 cm. Po si pa že itak tam nekje pr tleh posebno če maš gor še kakšne podaljške odbijačev.
