Stran 1 od 2

Vztrajnik

Objavljeno: So dec 11, 2010 7:29 pm
Napisal/-a eXtreme69
Zdravo,

Za vse štručkote mam eno vprašanje, in sicer, je kaj narobe če je zlajša samo vztrajnik in ne vztrajnik + glavna gred skupaj?

Hvala ;)

Re: Vztrajnik

Objavljeno: So dec 11, 2010 8:28 pm
Napisal/-a lukavr6
nič ni narobe.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: So dec 11, 2010 10:19 pm
Napisal/-a Dariooo
Zakaj oz če je sploh dobro lajšat vztrajnik? kaj pridobiš na temu?

Kaj pa če se bi na novo balansiralo vztrajnik s sklopko in gred....?? nebi skodlo a?

LP

Re: Vztrajnik

Objavljeno: So dec 11, 2010 10:24 pm
Napisal/-a eXtreme69
Po lajšanju je tako ali tako potrebno balansiranje vztrajnika.

Zanima me samo če je kaj narobe če dam zlajšat samo vztrajnik, glavna gred pa ostane original...


PS: v nižjih obratih je avto malo bolj "živ"

Re: Vztrajnik

Objavljeno: So dec 11, 2010 10:33 pm
Napisal/-a lancia hf
Nič ni narobe, važno je samo, da si vstralnik dal balansirat, da ti ga ne "raznese"

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Ne dec 12, 2010 12:02 am
Napisal/-a GorazdO
Motor se hitreje zvrti (in tudi hitreje padejo obrati); glej da ne boste pobirali preveč materijala, da ne bo konstrukcijsko slabši.
Balansirat pa itak.

Če je res dosti lažji, je možna "mučna" vožnja v počasnih kolonah (se zaletava); drugih (negativnih) posledic pa ni. Priporočam.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Ne dec 12, 2010 12:43 am
Napisal/-a eXtreme69
Zaenkrat sem dobil podatke:
Original 8.29kg
"Priporočeno" 5.20-5,50kg

Moram pa preverit težo mojega vztrajnika da vidim če tole štima.. :)

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Ne dec 12, 2010 11:27 am
Napisal/-a GorazdO
Jaz sem šel z dvomasnega (12kg) na navadnega (9 kg); pa se precej pozna;
še več se je poznalo pri prejšnjem avtu - iz 9 na 7kg.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Ne dec 12, 2010 12:14 pm
Napisal/-a eXtreme69
Kul, kul!

Mogoče veš kam bi ga lahko nesu zlajšat in pa potem zbalansirat? Da ne bom zdj znanosti okol tega delu :D

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Ne dec 12, 2010 9:55 pm
Napisal/-a GorazdO
nevem; mogoče kar na avtoobnovo (lj)?
jaz sem takrat kupil novega pri ACTju.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Po dec 13, 2010 1:13 am
Napisal/-a drmocar
Zlajša ti ga lahko vsak strugar, samo poveš mu kje naj zlajša. Zbalansirat pa neseš na lpp ali avtoobnovo.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Po dec 13, 2010 11:41 am
Napisal/-a Modelar
drmocar je napisal/-a:Zlajša ti ga lahko vsak strugar, samo poveš mu kje naj zlajša. Zbalansirat pa neseš na lpp ali avtoobnovo.


Ko se ti pa ta vztrajnik potem razleti pa tudi lahko pelješ avto k vsakemu strugarju v poduk, da se tega ne počne..če imaš še celo glavo.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Po dec 13, 2010 3:01 pm
Napisal/-a eXtreme69
Ima kdo izkušnje že s kom? Nebi rad izumljal tople vode :)

Re: Vztrajnik

Objavljeno: To dec 14, 2010 7:33 pm
Napisal/-a monster_d
al pa kupiš športnega

Re: Vztrajnik

Objavljeno: To dec 14, 2010 7:55 pm
Napisal/-a airmike
Ni to honda :lol:

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Sr dec 15, 2010 9:52 am
Napisal/-a peruccy
Eni res odkrivate toplo vodo... Kaj bo razneslo? Smo že x-vztrajnikov zbrusil, brez balansa in še danes vse dela ok. Nobenega ni/nebo razneslo, če drejar ve kaj dela. Ok, to je blo pri navadnih avtojih, zaj če vi eni vozite formulo, je druga zgodba ;)

BTW...
Plus je - mašina se lažje zavrti v obrate
Minus je - več zbrusiš, manj mašina bremza (i.e. se pelješ dol po bregu, šaltaš eno nižje in avto gre naprej, kot da bi gas držu) :)

@eXtreme69: Za začetek daj zbrusit nekaj mm "odvečnega mesa", kjer sklopka zgrabi. Da sploh vidiš, če ti je ok.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Sr dec 15, 2010 10:31 am
Napisal/-a nightmare
Ni tudi izgub navora po lajšanju vztrajnika?

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Sr dec 15, 2010 10:43 am
Napisal/-a airmike
nightmare je napisal/-a:Ni tudi izgub navora po lajšanju vztrajnika?



Navor proizvedejo bati v motorju ne pa vztrajnik.

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Sr dec 15, 2010 10:47 am
Napisal/-a zundapp
Tudi jaz mislim, da ima vztrajnik nekaj pri tem!

Re: Vztrajnik

Objavljeno: Sr dec 15, 2010 11:12 am
Napisal/-a drmocar
Vztrajnik (kar že samo ime pove) je tam za določeno vztrajnost motorja oz. da motor lažje vztraja pri določenih vrtljajih, kar pa niti nima veze z navorom. Navor je sila x ročica.

Če vzamem za primer dva motorja (ne bom se opredelil, ker bo potem samo kreg), katera imata oba zelo podobno število konjev, en ima vztrajnik ki tehta 4kg, drugi pa ima vztrajnik ki tehta 8kg. Kateri ima več navora? Noben, oba imata pribljižno enako količino navora. Čudno? Niti ne.

Teža vztrajnika je pogojena s tem kako želimo da se motor obnaša ko spustimo gas, kako se avto pelje pri nizkih vrtljajih, itd. Če bi bil navor pogojen s težo vztrajnika potem bi imeli dirkalni motorji 20kg težke vztrajnike, ne pa 5-6kg (odvisno od motorja). ;)